![]() |
|
![]() |
Heftige seks: penis explodeert
Gepubliceerd op donderdag 31 januari 2002 Denk je dat je er alles aan hebt gedaan om veilig te vrijen, overkomt je dit! In Roemenië kreeg een wippend stelletje de schrik van hun leven. Midden in een partijtje stevige seks kleurde het laken ineens rood! En het was geen maagdenbloed. De vriendin van Ilarie Coroiu voelde wel iets vreemds. En toen ze de penis van haar vriend zag belde ze meteen 112. Ilarie werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar artsen constateerden dat zijn penis 'ontploft' was. Dit ontploffen van de penis komt gelukkig niet vaak voor. Volgens de betrokken doktoren komt het doordat bloedvaten in de penis knappen of scheuren door intense spanning. "Ik weet niet wat het koppel precies aan het doen was tijdens hun liefdesspel. Zeker is wel dat er een enorme druk op het geslacht van de man heeft gestaan", verklaart het hoofd van de eerste hulp. Ilarie maakt het overigens goed. Hij herstelt van de operatie. Bron: www.planet.nl/sex --- ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
tsja, dat is idd. niet zo'n fijn idee , wel es meegemaakt dat de dierenwinkel zei dat me goudvis verstopt zat en dat ie ging ontploffen binnen een paar dagen (maar dat is een ander verhaal
![]() ik sluit deze topic.. we kunnen er nix mee Chanel
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Eiwitsaaikes zijn vies! #948 Rationeel | 500 | 08-04-2010 16:42 | |
Seksualiteit |
Pijn tijdens de sex 00Mistery00 | 22 | 12-04-2005 19:57 | |
De Kantine |