Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zit niks anders op ![]() ![]() Maar ik doe het wel vanavond, hij is nu werken. Wensen jullie me suc6 toe.. *kweet zeker dat hij niet thuis is, *dat hij woedend de tel neerknalt, *schreeuwt dat hij nooit meer iets met me te maken wil hebben, (Wat een nachtmerries.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
* Hij is hartstikke blij dat je hebt gebeld en wil graag weer wat afspreken ![]() Veel succes, het gaat vast goed! ![]()
||
Citaat:
Niet dat dat lekker opbeurend is ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bel zo een vriendin op, die me ook geholpen heeft bij de 1e keer dat ik hem belde. Misschien wil ze me nu weer de moed inspreken. De eerste keer dat ik hem belde, k stond toen haast te gillen in dat kamertje, toen zij het telefoonnummer intoetste. Ik wou wegrennen, maar ze had een stoel voor de deur gezet zodat ik er niet door kon. Ik kon er met geen mogelijkheid uit. Echt, ze dwong me en ik was toen echt ff zo kwaad ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben dan ook doodsbang dat mijn crush me belt... Terwijl dat ongeveer de enige manier is om hem een paar keer per week te spreken... *snuif* Dán heb je pas een probleem...
||
Citaat:
![]() ik bel ook bvb nooit met mijn vriendje, vind dat veel te eng (en zie hem nu ook nog amper ) ik zeg altijd domme dingen dan. op mijn werk moet ik ook regelmatig de telefoon gebruiken.. echt hel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kheb toch wel wat van me laten horen? Kheb gebeld, meer kon ik niet doen.. En dat over die onzekerheid, ik zal me proberen er overheen te zetten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo irritant.. Gewoon bellen dus, je stalkt pas als hij duidelijk aangeeft dat hij geen contact met je wil en dat je tóch door blijft gaan.
||
Citaat:
Nu ik er trouwens zo over nadenk kun je het beste maar weer bellen ja. Als je dan nog niks hoort, zou ik minstens een dag wachten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dat meen ik hoor! en ik vind t echt leuk om je verhaal te lezen, heb me er net ff door gespit en ik denk dat ik ook maar blijf commenten.. wil graag weten hoe t af loopt (al is het eigenlijk niet echt een verrassing)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mag niet met ze omgaan foreveryoung16 | 4 | 22-07-2015 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op: 'Vanavond gaan of niet?' martina1991 | 54 | 05-09-2006 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Zou ik gaan of niet...? Soms | 28 | 01-10-2005 20:24 | |
Liefde & Relatie |
ligt dit nou aan mij of? Aguy | 24 | 21-07-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
vanavond (23/12) Dirty Dancing, moeite waard of niet? marlies | 19 | 27-12-2002 20:06 |