![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je vind er vast wel mensen waar je lekker mee om kan gaan, die ook niet verzot zijn op feesten en een beetje verlegen zijn ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die site stond trouwens al in m'n favorieten, alleen voor taalwetenschap nog niks. Ik heb een angstig vermoeden dat er een introductiekamp is (daar staat me iets van bij toen ik verleden jaar op die site keek) en ik WIL niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap best dat je niet naar de UIT wil, maar ik zou zeker naar je faculteitsintro gaan, omdat dát het eerste echte contact met je studiegenoten is ![]() Maak je niet super veel zorgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was ook vrij anti, tot ik bij RSG kwam en mij daar gewoon accepteerden en meteen gezellig en aardig tegen mij waren. Het voelde daar goed en ondanks dat ik er toen nog heel erg over getwijfelt heb ben ik achteraf zeer blij dat ik lid geworden ben en dat is ook alleen maar gebeurt omdat ik met ze had kennis gemaakt in de algemene introtijd. Andere studentenverenigingen voelden gewoon niet goed. Voelde me een eenling, de mensen hadden een zekere arrogantie (corpsachtige verenigingen) en het ging veel meer om het zuipen daar. Nu stond er laatst in ons verenigingsblad een stukje over die vereniging (mochten daar een avond binnen om dit stukje te schrijven) en het nare gevoel van wat ik had toen ik daar met de eurekaweek kwam was meteen terug. Ik zou daar gewoon absoluut niet passen. Je hoeft niet alle 5 de dagen te gaan. Eerste is sowieso wel aan te raden maar als je het op den duur gehad hebt ga je gewoon naar huis. 5 dagen kan voor je gevoel vrij lang zijn. De algemene intro hier was 4 dagen, maar ik had het daarna echt wel volledig gehad en ondanks dat ik het geen hele geweldige intro vond ben ik toch wel blij dat ik geweest ben, anders had ik nu niet bij RSG gezeten waarscheinlijk. Best raar, de intro in Nijmegen duurde 10 dagen. Was wel vermoeient, maar wel een enorm stuk leuker omdat dat minder massaal was en meer vanuit de faculteit. Maar goed, ook met de algemene intro geld is als je het s'avonds verder niet boeiend vind ga je of wat anders doen met mensen die het ook niet zo boeiend vinden (ik ben een van de avonden een film wezen kijken met een deel van mijn groepje omdat niemand zin meer had in nog meer feesten) of relatief optijd slapen. (wat ook geen heel slecht idee is imo, alleen wel zorgen voor een goede overnachtingsplek)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
hypotetische vluchtelingenpol Verwijderd | 59 | 03-05-2015 19:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Busstaking tijdens examens T_ID | 500 | 10-06-2008 18:47 | |
Algemene schoolzaken |
Introductie weken van universiteiten Str0nk | 245 | 29-08-2004 11:30 | |
Werken voor uitkering Verwijderd | 39 | 14-04-2004 11:21 |