![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 14:08. |
![]() |
||
Citaat:
En als mensen zo dom of kwaadaardig zijn om het te ontkennen, dan kun je het beste maar je schouders ophalen en denken: " Ach stakker, je weet niet beter". Maar ook die stakker heeft recht om zijn mening te uiten. Dat is de keerzijde van vrijheid van meningsuiting. Je kunt wel eens iets te horen krijgen wat je niet aanstaat. Dat is dan heel jammer, maar altijd nog beter dan het tegenovergestelde, namelijk dat je op je woorden moet passen. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, over mooie filmpjes over dit onderwerp: http://video.google.nl/videoplay?doc...25952359751341 Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ook leuk: "toen was de populatie van de joden 5% en leefde iedereen in vrede" Tsja, wat was de populatie van moslims in NL zo'n 40 jaar geleden? 0,0001%? Dat is inmiddels al 9% (and rising), geloof je nog steeds dat joden hier in NL de scepter willen zwaaien? Oogkleppen af a.u.b. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het wel een feit dat in de 19e eeuw in palestina joden christenen en moslims vredig naast elkaar leefden. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Extremistische gekken heb je overal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Extremisme is ook niks nieuws voor joden of christenen hoor, zijn net zo goed extremisten in te vinden, en net zoals bij moslims, boedisten of wat dan ook, het gros is niet extremistisch, een kleine minderheid wel. Zoek video.google.com maar af, kom je genoeg propaganda uit welk kamp dan ook tegen. Overigens vind ik de noord-korea vergelijking een beetje gay. Kijk naar hoe tijdens de koude oorlog in beide kampen hetzelfde soort propaganda gevoert werd. Om FOX News Channel niet te vergeten, of de gemiddelde texaan die nog steeds een scheithekel heeft aan negers. Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 18:18. |
![]() |
||
Citaat:
Jij hebt je kleinschalige indrukken ervan, zo heeft iedereen ze, weet jij het daarom beter? Nee. |
![]() |
||
Citaat:
Punt 2, nog STEEDS leven j, c en m's vredig naast elkaar in Israël. @Mephostophilis wat is je punt? Het was een reactie op Pruttelpot: Ach man, wat een onzin. Denk je serieus dat er niet zulke speeches te vinden zijn, maar dan uit de mond van zionisten of christenen? Echt wel hoor, zegt echter erg weinig over de bevolking. Extremistische gekken heb je overal. Extremisten, altijd, maar niet zo gauw dagelijkse kost op de nationale TV. Filmpjes als deze worden in het westen als "zéér bederfelijk" beschouwd, dáár als "vroom" |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed, je komt weleens in Israel... Zegt mij genoeg over dat je inderdaad bullshit lult met je zogenaamde kennis van de islamitische medemens. Breng eens een weekje door in Gaza wil je? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Palestina, je bedoelt waarschijnlijk de Gaza. De Israëli's waren daar om de kolonisten, in hun enclaves te beschermen. Die hebben ze inmiddels moeten verlaten. Ze hadden overigens niks in Gaza-stad zelf te zoeken. Vertel JIJ eens waarom de mensen de Israëli's haten? Zijn ze afhankelijk van de Israëli's? Kunnen ze zelf niets vruchtbaars doen? Omdat ze zonder Israël geen werk hebben? Omdat moeders maar door blijft fokken terwijl er geen werk voor ze is? Is het jaloezie? Is het, omdat ze hardnekkig na 60 jaar nog steeds Israël Palestina blijven noemen? Is het, omdat ze te horen krijgen dat Israëlische officieren dagelijks kinderen vermoorden en vrouwen verkrachten voor hun plezier? Vertel eens, wat weet jij daarvan, wat is propaganda en wat is er ècht van waar? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet alleen Jeruzalem. Overigens werd me daaro door de jongste generatie Palestijnen roochie roochie toegeroepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In 1949 en in 1967 volgen nieuwe veroveringen. Uiteindelijk blijft vandaag nog slechts 22% van de Palestijnse grond - de Gaza-bank en de Westelijke Jordaanoever - in het bezit van de Palestijnen. Elke jood van waar ook heeft het recht zich in het Israëlisch gebied te vestigen, Palestijnen mogen dit niet. www.antenna.nl/ Leuk hoor dat plaatje van jullie joden maar dit zijn de cijfers die erbij horen !! En de grote van een land maakt het uitroeien en discrimineren voor meer dan 50 jaar erin en omheen niet minder erg .. Maar jullie zien dus graag plaatjes om de waarheid mee aan te geven ?? Jullie plaatje ... mijn plaatje .. ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 20:09. |
![]() |
||
Citaat:
Naar mij paki paki trouwens ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ze spreken waarschijnlijk de 2de of 3de taal van de wereld, arabisch. Kan je in dat gebied meer mensen mee aanspreken en snappen dan elke andere taal .. maar goed, je begint nu zelfs kleinigheden aan te grijpen om zielig te doen en te wijzen behalve naar jezelf en jouw zionistische soort. En over die zandbak. Die is in Israel opgebouwd met geld uit de VS maar dat krijgen de Palestijnen niet. Elke cent die de UN teveel wilt geven wordt door resoluties van de VS tegengehouden. Weer een blijk van ongelijke behandeling. En het is te lezen dat je daar vaker bent. Anders zou je niet zo kunnen praten over de hele situatie. De propoganda zit al aardig diep en die probeer je nu zelfs op andere uit te oefenen. Mensen als jij wekken de haat voor je land alleen maar op !! Dus ga zo door zou ik zeggen .. je bent goed bezig. Uiteindelijk help je de geschiedenis zich te herhalen en dat is dan onder andere ook jouw eigen schuld !! Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De bezuinigingen op Defensie Spoonie | 166 | 29-04-2011 18:07 | |
Israël/Palestina V T_ID | 500 | 07-08-2006 15:59 | |
Israel trekt Libanon binnen Verwijderd | 500 | 15-07-2006 21:18 | |
Protesten in Syrie? Moet Westen steun geven? hhendrikxx | 219 | 18-03-2005 12:19 | |
Het grote Israel topic, nr. zoveel Gatara | 411 | 28-01-2004 20:57 | |
stelling: Na irak naar Syrië? Thijs the man | 50 | 19-04-2003 12:31 |