Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom wraak nemen? Schiet je echt niks mee op.
Ik snap dat die je gekwetst heeft door niet te komen en niks te laten horen. Gewoon een stomme aktie van hem. Hij heeft niks laten horen. Nu is die een leuk meisje misgelopen. Het klinkt hard, maar als die je waarschijnlijk écht leuk vind/vond had die wel iets laten horen. Laat hem lekker. Ga van je zomer genieten en van de anderé jongens op deze planeet. |
![]() |
|
Nou, om hem te laten zien dat er niet met mij te spotten valt, en dat hij niet hoeft te denken dat ie alles met me kan doen (gwoon lekker laten zitten bijv.) Maarja, ik weet gewoon geen wraakachtie.........
Je hebt gelijk, er zijn genoeg jongens.. Nu moeten ze mij nog leuk vinden, ik ben nogal verlegen ![]() ![]()
|
Als hij gewoon echt niet kon of het vergeten is en hij vindt je wel leuk, dan laat hij heus wel iets van zich horen na zijn vakantie
![]() Wraak nemen is kinderachtig en als hij gewoon expres niet gekomen is (wat ook kinderachtig zou zijn) kan je beter laten zien dat jij daar boven staat door hem in zijn sop gaar te laten koken! |
![]() |
|
Als je na 2 maanden nog een keer bij hem komt om 'wraak te nemen', zal hij daar waarschijnlijk niet warm of koud van worden. Als hij niet eens de moeite neemt om zijn afspraken na te komen (of anders even op te bellen om te vertellen dat hij niet komt + reden), denk ik niet dat het hem veel zal doen wanneer je over 2 maanden tegen hem aan gaat schelden (bijv.).
Ik zou gewoon de eer aan jezelf houden en er een mooie vakantie van maken. Probeer hem (voorlopig) te vergeten en geniet! Hoe het eventueel zal gaan als hij er weer is, merk je tegen die tijd wel. ![]()
|
Oke, dankje
![]() Je heb gelijk ik zie het allemaal wel. En het is best kinderachtig eigenlijk ja, om wraak te nemen. Want zo laat ik zien dat ik het wčl erg vind en het nog niet ben vergeten. Als ik hem zie zal ik hem heus niet gaan negeren, ik denk dat ik nog wel gewoon 'Hoi' zeg, maar zoek uit mezelf echt geen contact meer. Dat mag hij doen.
Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 15:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gedichtje over hem & mij, verzin ik hier ff terplekke
![]() (Gewoon eenvoudige rijmwoordjes hoor) ******* Het begon zo leuk, je vroeg of ik kwam, ik vond het eng, maar ging toch naar m’n vlam. In het begin wat onwennig, wat verlegen, en benieuwd of we samen nog wat kregen. We gingen dvdtje kijken, jij naast me, heel dicht, ik zie weer je leuke, grappige gezicht. En dat je me laat snel op de fiets thuisbracht, aan het eind nog even omkijkt en lacht. En dan ineens.. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, maar je doet alsof je niks weet van mijn bestaan. Ik wil van je gedrag graag de reden weten, dan kan ik je misschien sneller vergeten. Je deed zo lief, was dat allemaal schijn? vond je het dan toch niet leuk om samen te zijn? Maar waarom vroeg je mij dan steeds weer, of ik nog een keer kwam, de volgende keer. Ik hoop .. dat je ooit uit jezef nog eens belt, en dat je de reden dan vertelt. Dat het je spijt dat je zo hebt gedaan, en .. of we samen nog een keer weg zullen gaan.
|
Dankje!
![]() Hij gaat trouwens morgen op vakantie. Ik had zijn zus, die anders nooit online is, net even op msn gesproken. Ze zei: 'Ga je vanavond niet naar m'n broertje??' en ze was meteen offline. Ik had zoiets van: 'Wat krijgen we nou, kheb toch niks afgesproken..' Zo vaag allemaal, kweet niet wat k er van moet denken hoor. Maarre Bloody_tears, ik zal goed om me heen kijken hoor in Duitsland, naar jongens!! ![]() ![]()
|
Nu nog? ..
Miss bel ik zijn zus ff op vakantie ofzo, is dat geen leuk idee? En dan vragen of ik dr broertje ff mag? Om te vragen hoe het op vakantie is ?? Maar zou zijn zus het hatelijk bedoelen, met dat van: 'Moet je niet naar mijn broertje?!' Sorry, duizend vragen waar jullie ook geen antwoord op weten.. ![]()
|
tsjaa.. ik weet niet hoelaat ze weg gaan, maar je kan altijd bellen en vragen: stoor ik?
als ze nee zeggen, vraag je naar hem, tenzij je hem aan de lijn krijgt, en dan kan je zeggen dat je hem toch nog even snel fijne vakantie wilde wensen, ookal baalde je er van dat ie je maandag heeft laten zitten, en alsnog vragen wat er was... toch? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik zou zeker niet bellen om eens te horen hoe het op zijn vakantie is
![]() Als ik jou was zou ik het gewoon laten nu. Het is te laat om nog over maandag te beginnen en aangezien je hem niet meer uit zichzelf hebt gehoord... Als je hem nog eens hoort, zou ik me er niet te druk in maken en dat ook laten merken. En inderdaad fun beleven zonder hem is de beste wraak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Want het is precies hoe ik er nu ook over denk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jeminee wat een verhaal.
Het is dat ik geloof in de goedheid van de mens, ik had hem dan ook zeker gebelt om te vragen waarom hij niet was gekomen (in de veronderstelling dat hij in het ziekenhuis ligt). Ik moet voor mezelf altijd het gevoel hebben dat ik alles heb gedaan, zodat ik nooit hoef te denken: wat als.. Jongens zijn ook bang. Ze reflecteren alleen niet zo veel op zichzelf, waardoor ze vaak niet weten waarom ze iets doen (nog enger). Ook heeft de schrijver van 'Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus' me geleerd dat mannen net elastiekjes zijn. Zo ver de theorie, in de praktijk is het natuurlijk heel anders (en zijn het wel klootzakken).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik niet vind dat sommige mannen én vrouwen aan een spit moeten, maar ok ![]() Beetje overdreven om maar meteen te zeggen dat het allemaal eikels zijn. Is leuk als je boos bent een je jeelf af wilt sluiten van dee buitenwereld. Maar niet echt reëel.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mag niet met ze omgaan foreveryoung16 | 4 | 22-07-2015 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op: 'Vanavond gaan of niet?' martina1991 | 54 | 05-09-2006 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Zou ik gaan of niet...? Soms | 28 | 01-10-2005 20:24 | |
Liefde & Relatie |
ligt dit nou aan mij of? Aguy | 24 | 21-07-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
vanavond (23/12) Dirty Dancing, moeite waard of niet? marlies | 19 | 27-12-2002 20:06 |