Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daarom moet je dus voldoende afstand houden. (je bent verplicht om stil te kunnen staan binnen de afstand waarop de weg vrij en te overzien is. als je dat niet kon, is dat altijd je eigen verantwoordelijkheid (en eigen fout)). @chimera : volgende keer toch maar meer afstand gehouden, hoop ik ?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat je in een auto rijdt zonder abs, dat t nat is omdat t regent en dat je dus door kan glijden, daar moet je zelf rekening mee houden. sorry hoor, maar ergens tegenop rijden en dan nog beweren dat je voldoende afstand hield, da's gewoon onzin.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij de kwikfit kun je wachten. je kan ook kijken wat de monteur precies doet. op die manier kun je ook zien hoe je professioneel een velg van 250 euro sloopt, een gat in een uitlaat slaat en een auto scheef op een brug zet. (nee, mij zien ze niet weer terug bij de kwikfit.) overigens biedt de kwikfit ook een zgn 'grote beurt' aan tegenwoordig. Erg leuk. Ik ben een keer weer teruggestuurd - wat mij betreft voorgoed - toen het motortje van mijn vorige autootje niet lekker meer liep. Het antwoord van de 'monteur' : 'nee meneer, dat is iets motorisch, daar doen wij niet aan'. Een erg goede reclame voor die 'grote beurt' van hun. (oke, de basis is niet zo ingewikkeld, dus de beurt zelf zal ze nog wel lukken. Tenzij je een probleempje hebt, want echte monteurs zijn het kennelijk niet.) maar goed, remblokken vervangen kan iedereen, en ze hebben goede apparatuur, dus dat kun je nog wel doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De onderhoudskosten van de lesauto's - momenteel hyundai's - zijn hoger.(ook per kilometer).
|||
Citaat:
ja, uitlaat moet gasdicht zijn, helaas. (mag en kan soms ook wel gelast worden overigens). Citaat:
tel daar een middendemper bij op en een keuring, en je bent (gok ik) tussen de 150 en de 250 euro kwijt. e.e.a. hangt af van de prijzen van de onderdelen (banden kun je misschien iets goedkoper, maar vooral veel duurder maken, prijzen van uitlaatdempers verschillen enorm - maar sommige garages willen dat best dichtlassen, en dat is vrijwel altijd het goedkoopste, maar hangt van de staat van de demper af of dat (nog) kan), en van het uurtarief van de garage af. ('mijn' garage voor de alfa rekent 35 euro per uur. Garage waar de lesauto's heengaan rekent 67,50 per uur. nogal een verschil - maar mijn garage is een onafhankelijk, merkloos bedrijf waar ik al een paar jaar kom, en dat bevalt prima. De lesauto's worden - ivm garantie e.d. - onderhouden bij de hyundai merkdealer.)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
logisch, toch.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaien 'Ollanders #1869 Verwijderd | 500 | 09-09-2013 08:43 | |
Vrije tijd |
Het fiets-topic Nee_nee | 35 | 14-05-2007 13:17 | |
Vrije tijd |
skates waarmee je ook werkelijk kunt skaten? Dark Psycho | 7 | 01-10-2003 15:25 | |
Vrije tijd |
Wie kan hier skaten? Vlooienband | 18 | 06-09-2002 15:25 | |
Software & Hardware |
Scooter opvoeren Verwijderd | 35 | 28-06-2002 08:05 |