|
|
Bekijk resultaten poll: Bang om het kwijt te raken of niet | |||
Ja, ik heb een relatie & ik ben bang om het kwijt te raken omdat... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 26.03% |
Ja, ik heb een relatie & ik ben niet bang om het kwijt te raken omdat... |
58 | 39.73% |
Nee, ik heb geen relatie maar wel eens bang geweest om mijn toenmalige vriend(in) kwijt te raken omdat... |
34 | 23.29% |
Nee, ik heb geen relatie & ook nooit bang geweest om mijn toenmalige vriend(in) kwijt te raken omdat... |
16 | 10.96% |
Aantal stemmers: 146. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Naar aanleiding van deze post..... :
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() met zo'n instelling gaat t mis
||
Citaat:
Als je de hele tijd tegen jezelf gaat zeggen dat het goed blijft, zit je jezelf ook voor de gek te houden. (Oké, dat gaat misschien ook wel een beetje te ver met dat het altijd goed blijft.) Ik ben het verder wel met je eens, maar hoe verander je zo een gedachte/angst?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zo dat hij is vreemdgegaan, of dat ik keihard ben bedrogen ofzo. Maar voor mij is het gewoon de keiharde waarheid dat ik niet perfect voor hem ben, en dat hij dat gewoon in gaat zien. Binnenkort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus nee, de angst van Lilith is niet reeel, maar slechts gebaseerd op haar eigen onzekerheid en het niet hebben van vertrouwen in zichzelf en haar relatie.
||
Citaat:
En natuurlijk gaat het bij veel mensen ook wel goed en laat jouw vriend jou niet gaan voor een meisje dat hij op straat ziet nee. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op die manier is er áltijd wel iets, maar dat betekent nog steeds niet dat die angst reeël is. Oke, die angst wordt ervaren. Maar is dan nog slechts gebasseerd op onzekerheid en jezelf laten beïnvloeden door die angst. Hij zegt toch niet dat hij ooit bij haar weg gaat? Hij zegt toch niet dat hij alle andere meisjes op straat leuker vindt? Hij zegt toch niet dat hij ongelukkig is in de relatie? Ik zie, op basis van de informatie die wij hebben, geen enkele serieuze aanwijzing dat zij zou moeten twijfelen aan haar relatie. Het enige wat haar aan het twijfelen maakt, zijn haar eigen negatieve gedachten. En zolang die nergens op gebasseerd zijn, vind ik haar angst niet reeël. Anders zou ze toch immers overal bang voor moeten zijn? Elke minuut van de dag kan er iets onverwachts gebeuren, maar is het reeël om je daar zorgen over te gaan maken?
||
Citaat:
Ik zit niet in zo een dergelijke situatie, maar ik kan me bedenken dat als je nog niet zo lang een relatie hebt, wel die angst heel erg hebt. Als je dan langer bij elkaar bent heb je er ook meer vertrouwen in. Dat zal het wel zijn kom ik nu achter.
||
Citaat:
Dus daar ging het mij ook helemaal niet om, of zij die angst wel of niet zou kunnen hebben. Mijn punt was alleen om duidelijk te maken dat die angst in dit geval en in de meeste andere gevallen, onterecht is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En niet bang zijn voor de vakantie. Vertrouw hem (tenzij je gegronde redenen hebt dat niet te doen natuurlijk), en bedenk dat hij gevallen is op jou om wie je bent. Jij bent ook leuk, leuker zelfs. Completer voor hem waarschijnlijk. En nu naar hem toe om te zeggen dat je hem niet kwijt wil. ![]() Omg, ik voel me net dr Phil, maar ik moest het echt even kwijt (zou de wijn er iets mee te maken hebben? ik meen het iig wel ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |