Oud 05-08-2006, 12:01
Redhair
Redhair is offline
Dwight88, ik weet niet meer wat ik moet zeggen, wat een rotzooi. Knuffel.

Niet geslapen. Neem zo een lijntje, J. ophalen, samen naar M. lopen. Handig, als je vriendje 200 meter bij je vandaan woont.

Ik ben verbaasd, heel verbaasd. Ik sta nog steeds achter mijn vorige post. Heb me niet bedacht, er zijn wel wat twijfels, maar ik wil praten, eruit halen wat zo diep zit. Ik wil weer met een volwassene over de drugs praten, wat ik ook met mijn leerlingbegeleider deed.
Ik keek alleen op de site van Tactus en zag dat ik een verwijskaart nodig heb. De huisarts ziet me al aankomen. Ik heb een slaapstoornis en vraag een verwijskaart naar een verslavingszorginstelling. Ach, de huisarts kan doodvallen, als hij me veel eerder had laten onderzoeken was ik nooit aan de drugs geweest.

Ben benieuwd hoe J. reageert als ik vertel dat ik naar Tactus wil. Hij vindt het vast heel goed.

Ik luister Vive la Fete, het staat hard aan. Heerlijk, ik voel me goed.
Oud 05-08-2006, 12:20
rare kwast
rare kwast is offline
*doet vers gebakken brownies neer zetten*
Oud 05-08-2006, 12:30
Nijn*
Nijn* is offline
*loopt heel hard weg met brownies van rare kwast*

(Eens even kijken of wij ook nog browniebaksel hebben..)
K. is terug in Nederland , we hebben meteen voor morgen afgesproken om iets te gaan doen. En binnekort woont hij in Utrecht en dan gaan we lekker samen uit en dan blijf ik daar lekker pitten.. Jaah, heb hem echt gemist!! Nu nog maar even een relaxt middagje proberen te doen, en straks werken. Ach, over 24 uur is het allemaal weer voorbij en wie weet gaat het allemaal wel hartstikke goed. Het enige waar ik me ernstige zorgen over maak, is het koffieautomaat ten slotte Hmm.. Love my life at the moment.
Oud 05-08-2006, 12:52
rare kwast
rare kwast is offline
hey *schiet achter nijn aan* delen nijntje
Oud 05-08-2006, 13:57
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hoi alles goed bijna sundance
sterkte dwight.
en redhair, , ik ken je amper maar ben trots op je, veel succes bij tactus.
nou dat was het wel weer voor vandaag.
daag.
Oud 05-08-2006, 13:59
wann
wann is offline
@Redhair: bij Tactus werken wel goede mensen ja. Ik heb er zelf nooit 'echt' iets mee te maken gehad, alleen een gesprek gehad met een paar mensen die daar werk(t)en. Ik denk dat je daar wel goede hulp kunt vinden hoor (voor zover je zo iets kunt baseren op een enkel gesprek natuurlijk).
Oud 05-08-2006, 14:23
Verwijderd
We can work it out.
Oud 05-08-2006, 14:38
Verwijderd
Ik was op aan het ruimen, maar ik heb geen zin meer...toen ik ging bedenken waarom kwam ik erachter dat ik het het liefst gewoon allemaal weg wil gooien: ik doe er toch zelden of nooit wat mee. Maar aan de andere kant vind ik dat zonde en ben ik bang dat ik er spijt van krijg. Zoveel mogelijk weggooien dan maar en de rest voorlopig nog even bewaren.
Oud 05-08-2006, 14:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ach kl*te eetstoornis. Mijn vriend probeert me onder druk te zetten door zelf niet meer te eten als ik niet wil eten. Verdomme
Oud 05-08-2006, 14:53
JaJ
JaJ is offline
De banale revolutie schijnt saai te zijn. niet dat ik luister ofzo.
Oud 05-08-2006, 14:53
Yana
Yana is offline
"Vanaf vandaag stop ik. Vanaf deze dag verander ik mezelf en vanaf deze dag kies ik voor geluk". Die woorden schreef ik gisteren neer in het boekje dat ik speciaal daarvoor heb aangeschaft. Het is bedoeld om nu echt af te komen van alle dingen die me dwars zitten, om nu echt mijn eigen weg uit te stippelen en mijn eigen leven te beginnen. Ja, ik heb vaker deze keuze gemaakt. Het begon toen ik mijn vriend vertelde over mijn rare eetgedrag. Ik beloofde hem te zullen stoppen, en hij beloofde me dat we het samen deden. Ik verwachtte hulp van hem. Ik verwachtte dat hij het er vaak met me over zou hebben, dat hij me scherp zou houden in mijn eigen persoonlijke strijd. Ik wilde dat hij er voor me was om op terug te vallen. Hij was er niet. Het was niet onze strijd, ik streed alleen. Diepe eenzaamheid heb ik ervaren vorige week. Hij, lachend met zijn vrienden, terwijl ik in de kamer ernaast mijn ogen zachtjes uit mijn kop huilde. Vooral niets laten merken, terwijl ik zo graag wilde dat hij kwam om me te steunen. Aandacht. Vertrouwen. En toen ik dan uiteindelijk een beetje steun kreeg (later) en de belofte dat we het er de volgende avond over zouden hebben, kwam hij er op terug. Hij wilde de sfeer niet verpesten. Maar mijn sfeer was al verpest. Van binnen. Zwart. En ik wilde gezien worden. Ik wilde dat hij me leerde zien.

Maar zo werkt het niet.
De kracht om te veranderen zit in mezelf. Moet uit mijzelf komen. Zál uit mezelf komen. Het krankzinnige idee dat ik eens had, dat ik alles in één dag kan veranderen... dat idee heb ik laten varen. Het is wel degelijk een strijd die ik aan moet gaan. De strijd tussen gevoel en verstand, tussen hoop en wanhoop. Angst en liefde. Vertrouwen. Ik ben ik in mijn eigen unieke manier en daar wil ik trots op kunnen zijn. Ik heb me zo slecht gevoeld, zo depressief, zo bang. En nu ik hier zit, voel ik me ergens zo dik en volgevreten. Ik weet dat iedere keer als ik mezelf een normaal eetgedrag wilde toestaan, ik doorsloeg in overdreven eten. Ook nu. Maar ik ga het leren beheersen. Ik heb geen steun nodig, ik zal niet om steun vragen... maar wat ik krijg, dat zal ik aannemen. Goedbedoelde adviezen zal ik aanhoren, maar alleen wat echt bij mij past zal ik opvolgen. Ik zal mijn zelfstandigheid naar boven laten komen, opvolgen en eindelijk ten uitvoer brengen. En ik ga boven alles gelukkig worden. Ik heb een eetpatroon opgesteld. Geen strenge eetlijst, maar een indicatie van hoe ik denk dat ik fatsoenlijk kan eten. Gezond kan eten. Ik heb het allemaal opgeschreven zodat ik mijn eigen positieve gedachtes kan teruglezen als ik ze even kwijt ben. Dit is (kort samengevat) hoe ik mijn nieuwe eetgedrag zie:

1. 3 maaltijden per dag + gezonde tussendoortjes. Daarbij geldt "eten als je honger hebt, en stoppen als je verzadigd bent". Op deze manier denk ik balans te vinden in mijn eetpatroon, zonder door te slaan naar één van beide kanten.
2. tel geen calorieën. Niet een beetje, niet even stiekem op de achterkant van de verpakking kijken. Gewoon NIET. Ik weet er al teveel en ik wil ze zo graag weer vergeten. Ik kijk niet. Ik tel niet. ik verbied mezelf nog langer op die manier naar eten te kijken.
3. Ik ga niet meer op de weegschaal staan. Omdat ik de afgelopen week amper thuis ben geweest, heb ik de mogelijkheid niet gehad. De eerste week werd ik daar zo bang van, dat ik panisch nog minder ging eten. Daarna ging het beter. Ik heb geen weegschaal nodig. Ik wil geen weegschaal. Ook niet één keer per week, want dan gaat het alleen maar meer "trekken". Op dit moment is het beter voor mij om me helemaal niet te wegen. Dit ga ik vastbesloten volhouden.

Natuurlijk heb ik nog allerlei ideeën over wat gezond is en wat niet en zal ik nog een helse taak krijgen mijn eigen negatieve ik te overstemmen. Dat opgeblazen, dikke gevoel.. bah. Het maakt me boos, het maakt me bang, het maakt me eenzaam. Maar morgen is een nieuwe dag. En dan ga ik met net zoveel moed weer verder, vooruit. Want dat is wat ik wil. Vooruit. Niet meer iedere dag een beetje sterven, maar vrolijk door het leven gaan.

Ik kan het. Ik weet het. En het maakt me niet uit wat anderen daarvan geloven. Hoe anderen het zien. Ik verkies niet meer naar hen te luisteren. Ik doe niet meer wat van me verlangt wordt, ik vecht mijn eigen strijd en leef mijn eigen leven. Het is klaar. Ik ben negentien jaar en ik ga gelukkig zijn.

Liefs,
Yana.
Oud 05-08-2006, 15:01
Verwijderd
'en vougue - what a man' , versneld afspelen, dát maakt hyperactief

koken voor 5 straks
boodschappen gedaan met begeleiding en woongroepgenoten (scrabble!)

Isaaidwháátamiightymaan,he'samightymightyman,nowcheckhimout..!
*draai op bureaustoel*
Oud 05-08-2006, 16:03
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, ik sta op overgeven en heb zo'n last van m'n darmen dat ik bijna voor het vloertje ga. Maar ik ga zometeen gewoon lekker werken hoor! Nee, stel je niet aan, kom op! Er werken leuke mensen vanavond, het is rustig waarschijnlijk, ik werk met een leuke baas en niet met een stomme, waarschijnlijk ben ik niet eens diep in de nacht pas thuis, maar iets eerder. En ach, ik heb het ook wel gemist, toch? Misschien mag ik wel terras staan, weet ik veel! Het wordt echt wel gezellig en die buikpijn gaat zo echt wel over! En als ik dingen niet weet, dan vraag ik ze gewoon, zo erg is dat niet, zolang werk ik er tenslotte nog niet!!Kom op, je kunt dit best! *postieve gedachten*
Oud 05-08-2006, 16:44
rare kwast
rare kwast is offline
succes yana
knuffel

----
ik ging ff liggen, maar was niet de bedoeling om bijna 2 uur later wakker te worden
Oud 05-08-2006, 16:51
Roosje
Roosje is offline
Oh, Jezus Yana, wat goed van je. Ik wens je heel veel sterkte er mee.

En ik. Ja, ik moet opruimen. En ik ga naar Tool. Wohow, ik ga echt naar Tool.
Oud 05-08-2006, 17:26
laura
laura is offline
verdomme!
waarom bestaat er zoiets als kanker?
Oud 05-08-2006, 18:20
Verwijderd
De wereld bestaat niet. Sluit je maar af. Alleen de mijne. Op fantasie kan ik ook best leven, zo lang als het nog nodig is. Ik wil de waarheid nog niet onder ogen zien. Het komt wel, maar nu nog niet. Ik wil niet weten dat ik alleen ben. Ik wil je armen om me heen, ik wil bij je zijn. Nu nog niet. Het komt allemaal wel goed..
Oud 05-08-2006, 19:53
Saarah
Saarah is offline
Moeilijk. Ik wil een antwoord gaan formuleren op de e-mail van mijn "vriendinnen", maar het is moeilijker dan ik had gedacht. Nuja, ik heb al geantwoord via e-mail, maar als ze terug zijn van vakantie, ga ik twee van hen eens persoonlijk opbellen. En de dingen die ik wil zeggen, ga ik op papier zetten, ik wil niets vergeten.

Langzamerhand gaat mijn verdriet toch over in kwaadheid. Natuurlijk voel ik ook nog wat verdriet, maar veel minder dan in het begin. Da's, denk ik, ook wel logisch als je schijnheilig, bitserig en nog veel meer genoemd bent.
Oud 05-08-2006, 20:15
Verwijderd
Nou x 100.

Best kut hoor. Waarom ben ik zo idioot koelbloedig op dit vlak? Gvd, waren de vlindertjes toen ik geboren werd op of zo? En waarom hebben anderen ze dan wel? En waarom wil ik nu huilen?
Oud 05-08-2006, 20:17
Gothic
Gothic is offline
kut ik moet echt weer normaal gaan eten, word veel te dik, ben al veel te dik voor mijn doen. Het is echt gewoon 7 kilo, vandaag op zo'n weegstoel gewogen... echt niet normaal, niemand gelooft het, maar mn moeder zei het eergister, zwembandjes, mn buik, alles is dikker ...

Heb vandaag ook teveel gegeten, heb gewoon zoveel honger, werken, stressen en piekeren kosten zoveel energie. Gewoon 2 magnums, 2 bakjes patat, 1 solero, 1 koffiebroodje en dan nog gewoon brood en soep... kutzooi ...

voel me ook rot, misschien eet ik daarom wel zo. Chocolade om me beter te voelen, vettigheid om me beter te voelen. Altijd zo'n gat na de vakantie...

vanaf maandag weer beginnen. Goed beginnen, goed sporten en gaan studeren, bah...
Oud 05-08-2006, 20:28
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Nah, het gaat eigenlijk wel redelijk vandaag. Niet dat ik echt super happy was, maar ook niet depressief. En ik heb eindelijk mijn vader iets kunnen vertellen wat me al een hele tijd dwars zat =). Een hele opluchting.
Oud 05-08-2006, 22:24
roosmar
roosmar is offline
pff... onzekerheid sucks
Oud 05-08-2006, 23:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-08-2006 @ 12:17 :
tnx allemaal .

Vanmorgen vroeg door mn pa gebeld. Die was weer door 't ziekenhuis gebeld. Als gevolg van die longontsteking nu ook nog 'vocht achter de longen' (ik weet dat die term niet klopt), kon er nog wel bij.. dat moeten ze nu eerst wegkrijgen, voordat ze "verder" kunnen.

Het lijkt steeds nog erger te kunnen, terwijl dat eigenlijk niet mogelijk lijkt. Vraag me af hoelang 't nog duurt voordat er nog stevigere complicaties komen, en het echt fout gaat....
Hey, wat rot van je vader! Veel succes ermee, hopelijk knapt hij snel weer wat op. En die term klopt wel hoor
Oud 05-08-2006, 23:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-08-2006 @ 00:51 :
Hey, wat rot van je vader! Veel succes ermee, hopelijk knapt hij snel weer wat op. En die term klopt wel hoor
heel ff.. zijn moeder ligt in het ziekenhuis..
Oud 05-08-2006, 23:55
rare kwast
rare kwast is offline
hoe zorg ik voor een slechte avond:
- zorg voor drank
- veel chocola
- andere snacks
- cola
- sigaretten

rare kwast doet eens een dagje gezond
Oud 06-08-2006, 01:13
rare kwast
rare kwast is offline
wil niet klagen hoor.. maar doe het toch maar even..
ze leren snel wordt nu gewoon niet meer mee uitgevraagt om te stappen enzo.. maar waarom voelt t nou rot?!

ow en lekker vertrouwen weer hoor ik zeg toch dat ik t al heel lang niet meer doe, maar als ik zeg dat mn knuffelbeest niet zo blij is met mij denken ze meteen aan mishandeling
ja beter je knuffelbeest dan je zelf zullen we maar zeggen..
JA HALLO.. vertrouwen en vriendschap ofzo..

sorry
Oud 06-08-2006, 04:34
arPos
arPos is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-08-2006 @ 02:13 :
wil niet klagen hoor.. maar doe het toch maar even..
ze leren snel wordt nu gewoon niet meer mee uitgevraagt om te stappen enzo.. maar waarom voelt t nou rot?!

ow en lekker vertrouwen weer hoor ik zeg toch dat ik t al heel lang niet meer doe, maar als ik zeg dat mn knuffelbeest niet zo blij is met mij denken ze meteen aan mishandeling
ja beter je knuffelbeest dan je zelf zullen we maar zeggen..
JA HALLO.. vertrouwen en vriendschap ofzo..

sorry
is dit nou express een onsamenhangend verhaal?
Oud 06-08-2006, 07:46
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 05-08-2006 @ 16:01 :
'en vougue - what a man' , versneld afspelen, dát maakt hyperactief

koken voor 5 straks
boodschappen gedaan met begeleiding en woongroepgenoten (scrabble!)

Isaaidwháátamiightymaan,he'samightymightyman,nowcheckhimout..!
*draai op bureaustoel*
whoei, ben blij jou zo vrolijk te zien.

Speciale reden?

*kusje* Als je dit leest check het gedichtentopic dan ook eens.

OT: Ben moe, heb het koud, heb nekpijn en kwil een knuffel en en en......
Oud 06-08-2006, 08:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben het beu, mijn gedachten zijn chaos en ik weet allemaal niet meer hoe en wat... Ik ben het overzicht kwijt, en mijn ouders zijn op vakantie, dus die kunnen me ook niet helpen.
En ik vertik het om vanavond weer bij Vriendje thuis te eten; ik eet gewoon thuis. Punt uit.
Oud 06-08-2006, 09:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
arPos schreef op 06-08-2006 @ 05:34 :
is dit nou express een onsamenhangend verhaal?

uh nee niet express tis voor mij allemaal verwarrend..
sorry
Oud 06-08-2006, 09:49
Nijn*
Nijn* is offline
Het ging echt onwijs goed gisteren! Stond uiteindelijk wijk met L., iemand die ik ontzettend graag mag! En het ging gewoon supersnel, goede samenwerking en we hadden alle tafels (behalve 1 plakker) voor 0.30 uur eruit gewerkt! Opdekken ging snel, zelfs nog even bar gestaan, het was leuk. Heb gisteravond echt ontzettende lol gehad gewoon, het voelde goed, m'n collega's waren aardig, S. werkt er niet meer(!!), en ik kreeg aldoor complimentjes.
Aan de stam zei L. tegen me: 'Hee meissie, ik heb lekker met je samengewerkt vanavond, hoor! Je vergeet weinig dingen en ik sta echt versteld dat dit je eerste wijk-avond is! Hartstikke goed!' En daar zat mijn baas gewoon bij, en hij keek ook trots

Zometeen naar K. toe, heb hem echt gemist. Ben alleen wel doodop nu, maar daar had ik hem al voor gewaarschuwd Daarna nog iets met de meiden gaan doen.. Tering, zit me echt kapot te gapen hier, maar goed.. Ik voel me goéd!
Oud 06-08-2006, 10:44
Verwijderd
Gisteravond was goed. Gezellig. En fijn. Want zíe je wel dat we het kunnen!
Sinds een paar maanden had ik weer een lekker lam avondje, echt leuk. Cocktails maken met vrienden, zo gezellig! En ik was weer het enige meisje het grootste deel van de avond, dat is toch ook altijd leuk.
Oud 06-08-2006, 10:51
Neushaar
Neushaar is offline
Ik wil hier niet meer zijn. Ik ben hier al 3 jaar, en ik voel me eenzaam en alleen en kut en ik mis mijn vriendje. Mijn moeder maakt het niet beter door ruzie te zoeken en te zeggen ze nooit goed genoeg voor me was. Dat was ze wel, alleen ik heb ook andere mensen nodig dan mijn moeder. Hoe ga ik het hier nog een jaar volhouden.

Maar het voelt ook zo hopeloos. Ik kan niet terug, want ik heb geen geld en ik ben nog maar 16. Ik hou het hier niet langer vol, maar ik kan ook niet terug. Er is geen oplossing voor mijn probleem, en ik moet het helemaal alleen doen want mijn moeder neemt alles op als kritiek en mijn vader kiest toch wel haar kant...
Oud 06-08-2006, 11:31
Saarah
Saarah is offline
Het was super gisteren. Ik ben zo blij.
Oud 06-08-2006, 11:43
Roosje
Roosje is offline
Ik word per SMS op de hoogte gehouden van de vorderingen op Schiermonnikoog, waar mijn papamama&kleuters nu zitten. Mijn ene zusje heeft een tand eruit en ze gingen ontbijten om vijf voor half elf. (Toen sliep ik nog.)

En ik moet maar weer eens een creatieve uitspatting gaan verzinnen, dan doe ik misschien nog iets nuttigs. En mijn oppasmama heeft niet gebeld of gemaild of zo, dus ik ga er maar lekker vanuit dat ik komende week niet hoef op te passen. Maar het blijft een beetje vreemd.
Oud 06-08-2006, 12:13
divindae
divindae is offline
Ik heb me geloof ik nog nooit zo ellendig gevoeld. We hebben het uitgemaakt na 2.5 jaar, en ookal heb ik naast hem een ontzettend fijn en druk leven, hij was altijd hetgene waar ik extra naar uitkeek, het lichtpuntje. Het was m'n allergrootste maatje en tegelijkertijd m'n vriend. En nu voelt het allemaal zo vooruitzichtloos. Natuurlijk kom ik er ooit wel overheen, maar zo voelt het nu totaal niet.
Oud 06-08-2006, 12:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-08-2006 @ 15:38 :
Ik was op aan het ruimen, maar ik heb geen zin meer...toen ik ging bedenken waarom kwam ik erachter dat ik het het liefst gewoon allemaal weg wil gooien: ik doe er toch zelden of nooit wat mee. Maar aan de andere kant vind ik dat zonde en ben ik bang dat ik er spijt van krijg. Zoveel mogelijk weggooien dan maar en de rest voorlopig nog even bewaren.
Stop dingen waar je over twijfelt in een doos en zet die op zolder of ergens neer waar het niet direct in de weg staat. Als je er na een jaar niet meer naar omgekeken hebt of het niet mist dan kan je er vrij zeker van zijn dat je het wel weg kan gooien zonder dat je het gaat missen. Dat werkt bij mij tenminste wel vrij goed (moet je wel ruimte hebben om het te kunnen bewaren en het moeten geen dingen zijn die je echt wil bewaren voor later).
Oud 06-08-2006, 12:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben weer terug uit Oostenrijk. Het was een leuke vakantie, heb het maar mijn zin gehad maar had het er na twee weken ook echt wel gezien. Ik wou de laatste dagen echt weer heel graag naar huis, naar mijn eigen spullen, mijn computer, een kast vol met (schone) kleren etc. Het dorp was eigenlijk gewoon te klein om je twee weken te vermaken en het openbaar vervoer was er dusdanig slecht dat je er ook bijna niet weg kon komen. Beetje jammer was ook dat we de tweede week bijna alleen maar regen hebben gehad. En nu ben ik thuis, na ruim twintig uur reizen. Heb vannacht gelukkig wel geslapen in de trein want heb geen zin om nu weer naar bed te gaan. Ben wel moe maar dat ben ik de hele vakantie geweest, heb vooral heel veel geslapen. Maar ook mezelf overwonnen. Ik heb een bergwandeling gemaakt van twee en half uur, 10 kilometer bergop en bergaf. Wel twee keer gepuft onderweg maar heb het wel gered. Het voelde zo gaaf en ik was zo blij

Nu weer thuis en ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen met bijlezen en posten op fora. Mijn moeder en broertje zijn donderdag vertrokken naar Kreta dus die hoef ik ook niet te bellen oid en zie ik pas over twee weken weer. Raar thuiskomen is dat.
Oud 06-08-2006, 12:45
rare kwast
rare kwast is offline
de foto's aan de muur maken plaats voor.. muur
Oud 06-08-2006, 13:27
Roosje
Roosje is offline
Shit, mijn hardloopschoenen liggen nog op school. En dat terwijl ik voor het eerst sinds tijden weer zin heb om een stuk te gaan lopen. Argh!

En het is raar om andere mensen in mijn huis te zien. Mijn Corsicaanse tante & haar beste vriendin & hun mannen & hun kinderen zijn hier. En ik ben alleen thuis. Het is vreemd. Maar wel leuk.
Oud 06-08-2006, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-08-2006 @ 13:20 :
Stop dingen waar je over twijfelt in een doos en zet die op zolder of ergens neer waar het niet direct in de weg staat. Als je er na een jaar niet meer naar omgekeken hebt of het niet mist dan kan je er vrij zeker van zijn dat je het wel weg kan gooien zonder dat je het gaat missen. Dat werkt bij mij tenminste wel vrij goed (moet je wel ruimte hebben om het te kunnen bewaren en het moeten geen dingen zijn die je echt wil bewaren voor later).
Ik heb al zoveel 'troep' nog in ons oude huis op zolder staan... Ik heb de laatste twee jaar al een keer of drie alles doorgenomen en iedere keer weer een zooi weggegooid. Nu ook van zes dozen (die niet allemaal helemaal vol waren) drie dozen gemaakt door dingen weg te gooien - twee dozen boeken en één doos met andere spullen overgehouden.

Vandaag gewerkt, omdat er iemand ziek was. En nu ben ik moe.
Oud 06-08-2006, 14:11
divindae
divindae is offline
Het is zoveel moeilijker dat het leek, maar ik kan nu niet meer terug
Oud 06-08-2006, 14:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Engggggggggggg. Neem over 10 minuten de trein naar Rotterdam, even wat drinken met mensen die ik niet zo goed ken en daarna nog wat boodschappen langsbrengen bij een vriend omdat hij niets meer in huis heeft. Yes!
Oud 06-08-2006, 14:53
rare kwast
rare kwast is offline
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

heb iets van half jaar geleden een lijst gekocht bij de ikea.. nu zit er geen barst in het glas maar dr is gewoon een hele hoek uit
Oud 06-08-2006, 14:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-08-2006 @ 00:53 :
heel ff.. zijn moeder ligt in het ziekenhuis..
Oei sorry Dwight, verkeerd gelezen...
Oud 06-08-2006, 14:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-08-2006 @ 15:56 :
Oei sorry Dwight, verkeerd gelezen...
geeft vast niets maar ik moest ff mieren..
rare kwast
rare kwast is offline
en ik vind dat we hem vol mogen spammen!
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yeah, ik heb voor komend studiejaar maar twee boeken nodig maar een heb ik nog van mijn vorige opleiding dus ik hoef lekker maar een boek, dit jaar maar 37 euro aan boeken, vorig jaar was het meer dan tien keer zoveel. Wel lekker meevallertje
rare kwast
rare kwast is offline
en ik moet nu mn schoonzus bellen en dat vind ik moeilijk

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten