| 

| 

||
| 

Citaat: 

...(Maar dat is meer omdat jongens t niet durven/kunnen... gewoon n kwestie van n foutje bij de fabricage dus eigenlijk ![]()  )
	Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 20:50.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik zeg niet dat alle vrouwen dat doen, maar de gene die overemotioneel reageren wel volgens mij, ik vin het toch jammer voor je dat je daar last van kan heben (als je een vrouw ben   ).
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar mannen kunnen inderdaad lekker gespierd lichaam hebben! And mijn mannetje heeft al een mooi koppie... gigi... hij heeft bij wijze van spreken.. echt geen make-up nodig! 

***life is...... being a prisoner in your own body*** 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Ja nou uhm.  

Je hebt mooie en niet mooie mensen. Vrouwen zijn rond en mannen hebben "hoeken" (nou zie ik dus een geodriehoek met armpjes en beentjes voor me). Het verschil is wel leuker, maar vrouwen zijn naakt mooier... mannen met kleren aan. Penissen zijn gewoon raar. Punt. 

Time flies, after you hit the snooze-button... 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

vrouwen zijn kwetsbaar en dat maakt ze mooi en lief...net als een puppie of een baby.  

En mannen die zijn ook wel mooi vind ik. t ligt er natuurlijk aan wat voor man het is. van die atletische mannen zijn heel mooi vind ik. 

"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse" 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Weet niet of ik et hier helemaal mee eens ben!! Okeej in et algemeen vind ik vrouwen mooier dan mannen ja, maar dan niet iedereen.. Sommige vrouwen vind ik mooi, sommige totaal niet.. Bij mannen licht et percentage 'mooie' mannen vind ik wel veel lager als bij de vrouwen, maar er zijn zat mannen die erg mooi zijn!! En errg lekker   

Dus ik vind die stelling niet helemaal kloppen!! 

*~Friends for life~* 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Hmm ik ben het er niet mee eens. 

Niet dat ik homo ben ofzo, maar ik kan mannen wel beoordelen op aantrekkelijkheid, dan moet je denken aan de vormen van het gezicht enzo.. Precies hetzelfde als bij meiden, alleen ben ik nog nooit verliefd geworden op een gozer en op een meid wel. Maar gozers kunnen er net zo mooi uitzien als meiden. Je moet alleen niet rondingen gaan vergelijken, je moet gewoon kijken naar hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien en hoe een mannenlichaam eruit hoort te zien. Voorbeeld: Er is door heel veel mensen te ondervragen en met wat wiskundige know-how een masker ontwikkeld voor het perfecte gezicht. Niemand heeft een perfect gezicht, maar hoe dichter je d'r bij zit, des te meer mensen van het andere geslacht vinden je aantrekkelijker. En da's dus wetenschappelijk aangetoont he, dat dat klopt. Masker Voorkant Vrouw Masker Voorkant Man Ik heb 't een jaartje ofzo geleden bij mijzelf ook gedaan.. Gheh ik kom d'r niet eens in de buurt, maargoed ![]() ![]() Oh, let niet op het kapsel, ik had de hele dag een pet op, dus het haar was helemaal plat ![]() Ff zien of ik de link nog kan vinden... Ah, hereyougo: http://www.bbc.co.uk/science/humanbo...den_mean.shtml of de index pagina daarvan: http://www.bbc.co.uk/science/humanbo...andlinks.shtml Maargoed, een mannenlichaam heeft nou eenmaal strakkere lijnen dan een vrouwenlichaam, in beide catagorieën zijn aantrekkelijke en niet aantrekkelijke personen, en verder ligt het alleen aan je eigen geaardheid op welke je valt. 

Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt... 
	Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 10:30.  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Mh, ik blijf erbij dat het voornamelijk persoonlijk is. Hoewel het idd is 'hoe regelmatiger, hoe mooier'...  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() ROTFLMAO!!! Ghehehe, Mennuz, ik heb me werkelijk doodgelachen om jouw post.   Ripper 

"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Zoals al eerder gezegd: 

-Een mooie vrouw is mooier dan een mooie man -Een lelijke vrouw is lelijker dan een lelijke man (de heel erge gevallen buiten beschouwing gelaten, dan kunnen allebei er afschuwelijk uitzien) -Er zijn meer lelijke vrouwen dan mannen, bij mannen hangt het er allemaal een beetje tussenin. 

Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen.. 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|
| 

smaken verschillen 

ik bedoel: je kan op rondingen vallen of juist niet je kan op beharing vallen of juist niet je kan op armspieren vallen of juist niet je kan op een hoekige kaaklijn vallen of juist niet tis allemaal zo vaag er is geen schoonheidsideaal punt uit en schluss 

the wheel is spinning, but the hamster's dead 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

hahaha  

Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Na een veldslag werden de penissen van de vijand afgehakt, en daarna aan de koning aangeboden ook hadden ze vele beelden (die door de barbaarse christenen allemaal "gekastreerd" zijn  ) met een enorme stijve. Ook in enkele graveringen in Karnak (grootste tempel in de oude hoofdstad) is zoiets te zien. de god van de vruchtbaarheid, amon moet, had ALTIJD een stijve...*50% egyptisch is    
	 | 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | 

wat vinden jullie van homo's? -MBI-  | 500 | 03-11-2008 21:33 | |
| Drugs & Alcohol | 

Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus  | 500 | 11-11-2007 17:49 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd  | 51 | 08-06-2005 06:41 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Zij... Flosdraad  | 3 | 06-06-2005 14:18 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke  | 0 | 11-04-2005 18:42 | |
| Seksualiteit | 

Voor de vrouwen onder ons! Avalon_Mae  | 55 | 01-01-2004 22:33 | |