Oud 27-08-2006, 21:39
Moustache
Moustache is offline
Nieuwe tijden, nieuwe mensen, een nieuw begin van mijn relatie met haar, nieuwe gebeurtenissen, nieuwe ruzies, nieuwe problemen, maar ook vooral nieuwe momenten van plezier, nieuwe momenten van liefde, nieuwe tijden om van te genieten, en bovenal gewoon heel veel nieuw plezier met z'n tweeën. Ik kan niet wachten. <3333
Oud 27-08-2006, 21:41
gewoonik
gewoonik is offline
hm..
paar dagen geleden geopereerd en nu voel ik me wel goed, alleen ben snel moe en moet toch lang genoeg rustig aan doen.. lekker alleen in huis achter de tv pc of boek/tijdschrift.. ik verveel me en iemand die ik als goede vriendin beschouw heeft niks laten horen..
bluh en ik heb teveel tijd om na te denken waardoor alle andere dingen ook weer boven komen.
Oud 27-08-2006, 21:49
Verwijderd
Ik was zegmaar op vakantie met een vriendinnetje, haar moeder, stiefvader&2 stiefbroertjes. En ik wist ook wel dat ik op een boot gewoon moest helpen met de afwas en het schoonmaken, want dat is gewoon zoveel handiger. Dat vind ik ook niet erg, en ik help dan ook gewoon.

Maar ik kreeg echt na een paar dagen vette last van mn darmen (nouja.. jullie kunnen zelf ook wel invullen wat dat voor een gevolgen heeft, dat ga ik hier niet posten ofzo), dus ik moest wat vaker dan gemiddeld naar de toilet zegmaar. En een keer viel dat tijdens de afwas, maar ik zei ook 'Ik ga even naar de toilet, en daarna ben ik terug voor de rest van de afwas' en dat deed ik ook gewoon. Zonder gezeur ofzo.

En later ook hadden we gebbq'ed.. en toen ging t regenen, dus iedereen naar binnen en ik kon die bbq opruimen, de rest zat lekker binnen met een kopje thee. Ik vroeg of niemand me had kunnen helpen en ik kreeg terug 'Je hebt t nu toch al zelf gedaan'.

Nouja.. mn vriendinnetje en ik sliepen samen in een tentje, omdat er geen plek meer was op de boot. En waar het heel normaal was dat die ouders mij vroegen of IK wilde helpen, was het kennelijk abnormaal dat ik vroeg of iemand MIJ kon helpen met het dragen van de tent, dan gaat het sneller en is die tent opgezet voor het donker. Maar dat is ook heel erg vreemd.

Iig.. waar het echt pas heel erg fout ging, was vanmorgen. Vanmorgen zou ik na t eten gaan douchen, en de rest ging ook nog honderd en 1 dingen doen, dus de afwas van die morgen bleef staan. En ik vraag 'Wie moet de afwas dan doen?', alsin 'dat douchen van mij kan wel wachten, ik doe t even, wie helpt me mee?'. Die stiefpa zou t wel doen.

Spreektie me later binnen in de boot aan 'Ja.. altijd als er wat gedaan moet worden, dan moet je altijd met een smoesje naar de toilet ofzo.. en vanmorgen die vraag 'wie moet er afwassen?' dat was ookal zo arrogant'.

Nouja.. ik was helemaal overstuur, heb een half uur lopen janken in de douchecabine.. en onder de douche.. en daarna.. Alles proberen uit te leggen, maar uiteindelijk besloten vandaag naar huis te gaan, in plaats van woensdag.

Mijn lekker onspannen vakantie .
Maar gelukkig is mn vriendje weer terug en zie ik m morgen en gvd wat HOU IK VAN DIE KNUL.
Oud 27-08-2006, 23:33
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-08-2006 @ 20:59 :
Koppijn. Moedeloos. Geen zin. Is er ook maar iemand die ik oprecht gelukkig kan maken?
Vast wel... je vriend bijvoorbeeld? je moeder/vader?
Oud 28-08-2006, 00:22
Nganon
Nganon is offline
Ik voel me ziek. Ziek van mezelf, eten in het algemeen, het fenomeen Scherpe Dingen, de wereld, school, alle mensen die zich onhebbelijk gedragen en alle andere mensen. Van dat ik het nodig vind om tot zo laat op te blijven en doorzettingsvermogen te kweken, ten koste van mezelf. Van godverdomme àlles. Van dat ik te laf ben om ook maar één greintje hulp te vragen en als ik het vragen eenmaal durf, niet meer genoeg moed heb om de hulp ook aan te nemen. Tegenstrijdigheid.

Maar wanneer ga ik normaal eten? Wanneer kom ik tot het besef dat ik niet teveel eet? Alles lijkt zo uitzichtloos. Ik val.
Oud 28-08-2006, 02:03
Alizée!
Alizée! is offline
pff slapen gaat ook niet al dat denken.
Oud 28-08-2006, 08:16
Yana
Yana is offline
Ik ben zó bang om de dokter inderdaad te bellen.

Heb slecht geslapen, nachtmerries gehad vannacht en liggen woelen. Het laat me niet los dat ik vandaag dan inderdaad daar mijn verhaal moet doen. Niet wetend wat te moeten zeggen.

Ik geloof dat ik voor 10 uur moet bellen om vandaag nog langs te kunnen komen. Maar ik ben zo bang.
Oud 28-08-2006, 08:27
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2006 @ 09:16 :
Ik ben zó bang om de dokter inderdaad te bellen.

Heb slecht geslapen, nachtmerries gehad vannacht en liggen woelen. Het laat me niet los dat ik vandaag dan inderdaad daar mijn verhaal moet doen. Niet wetend wat te moeten zeggen.

Ik geloof dat ik voor 10 uur moet bellen om vandaag nog langs te kunnen komen. Maar ik ben zo bang.
Waar ben je zo bang voor?
Oud 28-08-2006, 08:30
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 28-08-2006 @ 09:27 :
Waar ben je zo bang voor?
Dat ik niet uit mn woorden kom. Dat het allemaal onzin is en aanstellerij. En gewoon..het vertellen zelf. Waar moet ik beginnen, hoe moet ik het uitleggen zonder compleet dicht te klappen?
Oud 28-08-2006, 08:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Een vriendin van me is gisteren aangerand in de trein met de vervelende voetbalsupporters. Nu durft ze geen aangifte te doen omdat iemand heeft gezegd dat het toch geen zin zou hebben. Zie ik net op het nieuws dat wel 9 man gisteren een proces verbaal hebben gekregen. Damn.. ik hoop dat ze alsnog aangifte gaat doen..
Oud 28-08-2006, 08:44
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 28-08-2006 @ 09:34 :
Een vriendin van me is gisteren aangerand in de trein met de vervelende voetbalsupporters. Nu durft ze geen aangifte te doen omdat iemand heeft gezegd dat het toch geen zin zou hebben. Zie ik net op het nieuws dat wel 9 man gisteren een proces verbaal hebben gekregen. Damn.. ik hoop dat ze alsnog aangifte gaat doen..
Ik zou haar een figuurlijke schop onder haar kont geven, misschien zelfs wel letterlijk. Je zou kunnen aanbieden om samen aangifte te gaan doen

Overigens, die supporters zullen je vast niet op komen zoeken. Ze weten niet eens wie je bent (naam,woonplaats,etc.). Bang zijn omdat het geen zin heeft vind ik geen argument. 'Het heeft toch geen zin, dius ben ik bang'... kom nou
Oud 28-08-2006, 08:52
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2006 @ 09:30 :
Dat ik niet uit mn woorden kom. Dat het allemaal onzin is en aanstellerij. En gewoon..het vertellen zelf. Waar moet ik beginnen, hoe moet ik het uitleggen zonder compleet dicht te klappen?
Ik weet niet of het onzin en aanstellerij is, maar ik weet wel dat gevoelens altijd oprecht zijn.
Wat nou als je niet goed uit je woorden blijkt te komen... mag je dan nooit meer komen?
Oud 28-08-2006, 09:02
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 28-08-2006 @ 09:52 :
Ik weet niet of het onzin en aanstellerij is, maar ik weet wel dat gevoelens altijd oprecht zijn.
Wat nou als je niet goed uit je woorden blijkt te komen... mag je dan nooit meer komen?
Pf. Ik ga morgen wel ofzo. Ik durf nu gewoon echt niet . Misschien kan ik er vandaag nog even met m'n vriend over praten of zo.. Bah.
Oud 28-08-2006, 09:11
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 28-08-2006, 09:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 28-08-2006 @ 09:44 :
Overigens, die supporters zullen je vast niet op komen zoeken. Ze weten niet eens wie je bent (naam,woonplaats,etc.). Bang zijn omdat het geen zin heeft vind ik geen argument. 'Het heeft toch geen zin, dius ben ik bang'... kom nou
wat denk je dat er op die aangifte staat straks? Haar naam en adres ja.
Oud 28-08-2006, 09:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2006 @ 10:02 :
Pf. Ik ga morgen wel ofzo. Ik durf nu gewoon echt niet . Misschien kan ik er vandaag nog even met m'n vriend over praten of zo.. Bah.
print dat stukje uit van L&G, dan ziet ie echt wel dat jij een eetprobleem hebt...
Oud 28-08-2006, 09:17
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2006 @ 10:13 :
Als dat je tegenhoudt om aangifte te doen, ben je niet goed bezig. Mocht je echt bang zijn dat ze je komen opzoeken, dan kun je dat vast en zeker aangeven bij de politie. Jouw veiligheid zal uiteraard altijd voorop staan
Oud 28-08-2006, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 27-08-2006 @ 22:11 :
'genieten' gaat niet want ze ligt nu dus in een diepe slaap.
Mijn oma heeft een week in een diepe slaap gelegen en er waren gelukkig nog wel momenten waarop ik van haar kon genieten. Alleen al het bij haar zijn was prettig, voor mij (en ons) en ook voor haar.
Oud 28-08-2006, 09:48
Verwijderd
@$@#%@$ waarom zijn die rotschool en de unversiteit niet bereikbaar nu het heel heel dringend is. aaaaargh *wanhoop*
Oud 28-08-2006, 09:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2006 @ 09:30 :
Ik herken het wel. Wat voor mij heel goed helpt is om voor mezelf eerst alles in mijn hoofd op een rijtje te zetten, alvast een verhaaltje te gaan bedenken wat je wil gaan zeggen enzo zodat je minder snel niet meer uit je woorden kan komen. Een huisarts hoort niets onzin te vinden. Ook al is het wél onzin (waar ik in jouw geval niet in geloof) dan is het nog zijn taak om jouw gerust te stellen, etc. Dat hoort ook bij zijn werk.

Succces
Oud 28-08-2006, 10:03
rare kwast
rare kwast is offline
auw auw auw
vorige week was de laatste keer bij de manuele therapeut, alles voelde goed en had bijna geen last meer.. nu heb ik dr al 3 dagen last van en kruipt t weer naar mn benen.. great
verder kut geslapen, nog moe, wil weer naar bed en er pas net uit..

ik ren alleen maar tegen een muur van onbegrip aan.. soms denk ik dat ik t me verbeeld en me echt aanstel..
soms wat vaker.. soms eigenlijk bijna altijd..
Oud 28-08-2006, 10:03
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-08-2006 @ 10:53 :
Ik herken het wel. Wat voor mij heel goed helpt is om voor mezelf eerst alles in mijn hoofd op een rijtje te zetten, alvast een verhaaltje te gaan bedenken wat je wil gaan zeggen enzo zodat je minder snel niet meer uit je woorden kan komen. Een huisarts hoort niets onzin te vinden. Ook al is het wél onzin (waar ik in jouw geval niet in geloof) dan is het nog zijn taak om jouw gerust te stellen, etc. Dat hoort ook bij zijn werk.

Succces

Ik wou ook nog zeggen, schrijf die dingen op die je wilt zeggen!
Oud 28-08-2006, 10:51
Gothic
Gothic is offline
zo even m'n declaraties ingevuld voor de ziektekostenverzekering. En als ik dat allemaal terug zou krijgen , was stuk meer geld dan ik had verwacht . Kan ik m'n boeken weer van betalen!
Oud 28-08-2006, 11:10
Roosje
Roosje is offline
Mijn zus heeft Pfeiffer. Bàgger. En dat in haar examenjaar.
Oud 28-08-2006, 11:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-08-2006 @ 12:10 :
Mijn zus heeft Pfeiffer. Bàgger. En dat in haar examenjaar.
Had een vriend van mij ook, die heeft het gewoon gehaald . De school hielp en dacht goed mee namelijk. Dus de school goed inlichten en positief blijven ...
Oud 28-08-2006, 11:19
ganja
ganja is offline
Al weken depressief zonder echte reden
gelukkig heb ik wel een lief vriendje wat er voor mij is. ik denk niet dat hij mij compleet bgrijpt maar ik kan iig wel met hem praten en dingen uiten die andere mensen alleen maar raar zouden vinden. Waarom kan het niet iets makkelijker zijn. het lijkt wel alsof iedereen moet zeiken over de kleinste dingetjes, word er echt gek van..
Oud 28-08-2006, 11:41
fractuur
fractuur is offline
Heb me ingeschreven bij Skoll. Beetje jammer dat het met risico is en dat ik weer op introkamp moet enzo, maar ik heb er wel zin in.
Oud 28-08-2006, 12:55
Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: Mijn pfeiffer was bij mij op zijn hoogtepunt toen ik op skivakantie was, dat was ook errug fijn. Maar toen dat jaar toch nog over gegaan van 3h naar 4v, dus er kan nog een hoop!

OT: Gisteravond gewerkt, stond gelag en had maar vier tafeltjes. Het was echt heel rustig, dus heb ook maar met andere wijken meegelopen. Twee tafels waren echt ontzettend leuk, eentje zat te zeiken. Kreeg complimentjes van m'n baas, dat ik het wijklopen echt ontzettend leuk/goed deed en alleen nog even de puntjes op de i moest zetten. De hele avond ging goed!!

En gisternacht toen ik thuis weer in m'n bedje lag, lag ik ineens te denken. Ik vroeg me af of ik nou veel veranderd was in de zomervakantie. En dat is zo. Er is zóveel gebeurt, en ik heb zóveel geleerd! Ik ben gestopt met roken (en heb er niet eens gigantische moeite mee), ik ben aan de pil gegaan (dus voortaan kan ik weer normaal functioneren als ik ongesteld ben), en ben goed gezond gaan eten, en ben dus aangekomen. Maar ik ben er gelukkig mee, ik kan het accepteren, of in ieder geval voorlopig. Ik voel me mooi. Verder voel ik me doodmoe, van de laatste weken waarin ik veel heb gedaan, maar begin ik wel vol positieve energie aan het nieuwe schooljaar: ik heb er zin in! Therapie gaat goed, voor het eerst sinds járen kan ik weer praten met iemand, en leer ik weer dingen. Al sinds 7 juni heb ik niet meer de fout gemaakt om te am-en. Ik heb een ontzettend leuke baan, waar ik hele leuke mensen heb leren kennen, en waar ik elke dag weer nieuwe dingen leer. Het gaat goed met m'n vriendenkring, eigenlijk heb ik dus helemaal niets meer te klagen.

Ondanks m'n wisselende stemmingen, voel ik me over het algemeen zó veel beter. Ik kan genieten van de kleine dingen. Ik voel me op sommige momenten zo intens, oprecht gelukkig, en dat is echt het beste gevoel dat er bestaat.

Zo. Dat moest eruit.
Oud 28-08-2006, 13:14
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 28-08-2006 @ 13:55 :
@ Roosje: Mijn pfeiffer was bij mij op zijn hoogtepunt toen ik op skivakantie was, dat was ook errug fijn. Maar toen dat jaar toch nog over gegaan van 3h naar 4v, dus er kan nog een hoop!

OT: Gisteravond gewerkt, stond gelag en had maar vier tafeltjes. Het was echt heel rustig, dus heb ook maar met andere wijken meegelopen. Twee tafels waren echt ontzettend leuk, eentje zat te zeiken. Kreeg complimentjes van m'n baas, dat ik het wijklopen echt ontzettend leuk/goed deed en alleen nog even de puntjes op de i moest zetten. De hele avond ging goed!!

En gisternacht toen ik thuis weer in m'n bedje lag, lag ik ineens te denken. Ik vroeg me af of ik nou veel veranderd was in de zomervakantie. En dat is zo. Er is zóveel gebeurt, en ik heb zóveel geleerd! Ik ben gestopt met roken (en heb er niet eens gigantische moeite mee), ik ben aan de pil gegaan (dus voortaan kan ik weer normaal functioneren als ik ongesteld ben), en ben goed gezond gaan eten, en ben dus aangekomen. Maar ik ben er gelukkig mee, ik kan het accepteren, of in ieder geval voorlopig. Ik voel me mooi. Verder voel ik me doodmoe, van de laatste weken waarin ik veel heb gedaan, maar begin ik wel vol positieve energie aan het nieuwe schooljaar: ik heb er zin in! Therapie gaat goed, voor het eerst sinds járen kan ik weer praten met iemand, en leer ik weer dingen. Al sinds 7 juni heb ik niet meer de fout gemaakt om te am-en. Ik heb een ontzettend leuke baan, waar ik hele leuke mensen heb leren kennen, en waar ik elke dag weer nieuwe dingen leer. Het gaat goed met m'n vriendenkring, eigenlijk heb ik dus helemaal niets meer te klagen.

Ondanks m'n wisselende stemmingen, voel ik me over het algemeen zó veel beter. Ik kan genieten van de kleine dingen. Ik voel me op sommige momenten zo intens, oprecht gelukkig, en dat is echt het beste gevoel dat er bestaat.

Zo. Dat moest eruit.
Dat is wel iets om zelf trots op te zijn!
Ik ben iig wel trots op je
Oud 28-08-2006, 13:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik 'mag' opa halen.. jeej *zucht*
en moet dan tanken.. eerste keer
Oud 28-08-2006, 13:30
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2006 @ 10:13 :
is dat altijd zo? Als er via mijn werk agressie voorkomt en iemand aangifte doet of 'moet getuigen', dan mogen wij het adres van het werk opgeven.. Kan dat met andere zaken ook niet?
Oud 28-08-2006, 13:30
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-08-2006 @ 14:25 :
ik 'mag' opa halen.. jeej *zucht*
en moet dan tanken.. eerste keer
benzine en diesel tanken kan volgens mij niks mis mee gaan (ten minste, ik kan niet verzinnen wat er mis kan gaan, behalve dat je er aan moet denken aan welke kant je benzinetank/ gat zit), bij gas heb je wel een ander construct.. Succes
Oud 28-08-2006, 13:57
Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2006 @ 10:02 :
ik zou wel gewoon gaan als ik jou was anders ben je dalijk 2 jaar verder en het nog steeds aan het uitstellen...
Oud 28-08-2006, 14:14
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, wat een positief bericht, fijn om te lezen dat je je mooi en beter voelt!

Het gaat weer beter dan gister, wat wel een dieptepunt was. De brandwond staart me aan, daar heb ik zo veel spijt van. Ik hoop dat J. het niet ziet.

Nu ben ik moe, heb maar een beetje zin in pep. Ik probeer op mijn eetgedrag te letten, maar het is zo moeilijk. Ik heb de afgelopen tijd zo weinig gegeten, ben zo veel afgevallen.
Wat ik nu eet is zelfs nog te weinig, maar het voelt als te veel, wat me stressig maakt. Bah.

Even de hond uitlaten, lekker door de regen, daarna naar J.
Weer lekker op bed liggen, cabaret kijken, ons goed voelen. Gelukkig ben ik zo verliefd, anders had ik het niet gered denk ik.
Oud 28-08-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 28-08-2006 @ 14:30 :
benzine en diesel tanken kan volgens mij niks mis mee gaan (ten minste, ik kan niet verzinnen wat er mis kan gaan, behalve dat je er aan moet denken aan welke kant je benzinetank/ gat zit)
Benzine tanken terwijl je diesel moet hebben of omgekeerd? Loodvrij ed kan tegenwoordig, geloof ik, geen problemen meer opleveren of wel?
Oud 28-08-2006, 14:23
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-08-2006 @ 15:17 :
Benzine tanken terwijl je diesel moet hebben of omgekeerd? Loodvrij ed kan tegenwoordig, geloof ik, geen problemen meer opleveren of wel?
mijn stvader zegt dat het voor de motor wel goed is af en toe euro 98 in de tank te gooien ipv ongelood 95... Alleen is ongelood 95 wel behoorlijk goedkoper

Maar je hebt gelijk, diesel voor benzine aanzien kan wel voor problemen zorgen ja
Oud 28-08-2006, 14:39
rare kwast
rare kwast is offline
nou tis goed gegaan hoor.. ikh eb altijd visioenen dat de benzine daar komt waar het niet moet zijn..
(lees: straat, kleren enzo) tuurlijk weet ik dat ik me aanstel maar goed.. hij doet t (nog) en hij heeft weer wat te drinken
Oud 28-08-2006, 14:44
gewoonik
gewoonik is offline
t lijkt wel alsof er steeds weer iets mis moet gaan met mij of in mijn leven.
Oud 28-08-2006, 14:51
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Oh, ik ben zo zenuwachtig...
vanavond ga ik voor de tweede keer trainen bij een volleybal club, en ik voel me niet prettig bij het verbergen van littekens dus ik wil het gaan vertellen. natuurlijk wel oppervlakkig maar toch.. Ik gewoon in een t shirt mee doen en me niet kapot zweten terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
Nu ben ik al snel verlegen, en zal ik op dat moment wel niet meer durven, toch ga ik het doen!
willen jullie voor mij duimen????

En dinsdag is de eerste introductiedag op school, ik vind het nog spannender dan de eerste keer toen ik daar begon... terwijl ik nu de school ken, de docenten... Toch weer doodeng..
Gister was ik zo gespannen dr over dat ik het wilde opgeven, maar nee, IK GA ERVOOR...
Oud 28-08-2006, 14:52
rare kwast
rare kwast is offline
dolce ik ga heel hard duimen en succes er mee
Oud 28-08-2006, 14:58
Roosje
Roosje is offline
Ja hoor, wat moet ik nou?
Oud 28-08-2006, 15:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, mijn rooster...

Drie keer tot het achtste uur en op de dag dat ik tot het 7e heb, moet ik daarna een half uur fietsen voor muziekles en ben ik alsnog pas half 5 thuis.

Vrijdag is gelukkig echt dik relaxt. Eerst twee uur practicum muziek, en dan nog maar twee uurtjes les en dan uit!
Hiephoi, en alweer les van m'n favoriete Nederlands leraar en sinds jaren weer les met m'n beste vriendinnetje. <3
Oud 28-08-2006, 15:53
Faerie
Faerie is offline
woensdag t/m vrijdag introductiekamp en ik heb er eigenlijk wel zin in, alhoewel ik er niet al te goed over wil denken omdat ik bang ben dat het anders tegenvalt Ik heb maar een lijstje gemaakt met dingen die ik mee moet nemen, want ik vind het echt vreselijk om op kamp te zijn en dan iets heel belangrijks zijn te vergeten --> ervaring mee: bij kamp in de brugklas was ik mijn lenzendoosjes + lenzenvloeistof vergeten moest mijn lenzen in eierdopjes in water doen oh en toen was ik ook nog eens m'n bril vergeten Echt, wat een doos was ik toen
Oud 28-08-2006, 15:56
ecrivaine
ecrivaine is offline
*gaat hard duimen voor ~~dolce~~ *

Ah, gisteren had ik opeens een hele fijne vlaag van gelukkig zijn. Ik realiseerde me opeens om welke vriendinnen ik het meeste geef en wat een goeie vriendinnen ze eigenlijk zijn. En toen we een gesprek hadden, bleken zij dat de laatste tijd ook heel sterk zo te hebben.
Eerst was ik bang dat deze zomer me niet het 'herstel' zou opleveren waar ik op had gehoopt. Maar het begint nu eindelijk iets beter te voelen. En ik heb goeie voornemens gemaakt deze vakantie. Yeah. Ik hoop dat het gevoel van afgelopen jaar niet te vaak meer terugkomt. Ik moet stoppen met het te sterk relativeren. En ik ga weer leven, hallelujah
Oud 28-08-2006, 16:02
Nienna*
Nienna* is offline
Pff, mijn schouders doen pijn (nu al stress), ik heb koppijn, pijn in mijn rug en alles... en ik voel me dus zwaar gestresst. Vanavond kickboksen, dat is wel goed voor me, maar ik heb er geen zin in. Plus dat mijn knie pijn doet.

Zucht. Kutschool.
Oud 28-08-2006, 16:04
Yana
Yana is offline
Ik heb net geluncht. Oh oh wat doe ik dat weer goed. En ik heb geen groente gekocht terwijl ik net toch echt in de supermarkt stond en wist dat het op was. Toch weer die stomme weegschaal en dat getal vanmorgen

En mijn hele armen liggen weer open (buiten mijn schuld, voordat mensen aan am gaan denken...), doet echt heel pijn en maakt me nog verdrietiger en kwader.

Bleeeh.
Oud 28-08-2006, 16:23
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Heb hoofdpijn, ik ben misselijk, ik heb hier geen zin meer in. Damn, ik wil zo graag naar huis, maar omdat ik niet al te best lig in mijn mentorgroepje, ben ik zowat verplicht om nog even te blijven (zit nu op een computer op de uni). Ik wou dat het wat later was, dat ik thuis was en m'n vriendin op kon bellen om te klagen en al mijn frustraties kwijt te kunnen. Ik heb het echt zo erg nodig nu...
Ik weet het, ik loop alleen maar te zeuren maar ik voel me echt zo slecht...
Oud 28-08-2006, 16:32
rare kwast
rare kwast is offline
zucht.. stomme verjaardag.. ben bek af, net een ander half uur benede gezeten..
mijn opa is er (duh moest ik zelf halen..) er was een buurvrouw, mijn schoonzus met de twee kinders (waren er 3 kwartier)

ik ben kapot, voel me kut..
Oud 28-08-2006, 16:36
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 28-08-2006, 16:57
Ruudje
Ruudje is offline
Da's de goeie instelling, Mir! *duimt*

Ik heb ook weer mijn OV opgehaald. Dinsdag beginnen de lessen. Welke boeken ik moet hebben weet ik nog steeds niet =\ Maar dat komt allemaal vast wel goed!

Ow... en ik zit met rugpijn thuis. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik de hele week zou werken, maar ik heb maar één rug en daar moet ik nog wel even mee doen
Morgen om 10:50 staat de afspraak bij de huisarts. Hoogswaarschijnlijk verwijst ze me door naar de fysiotherapeut
Gelukkig heb ik de afgelopen weken/maanden meestal 40+ uren per week gewerkt... dat betekent dus dat ik van een één of ander gemiddelde van de afgelopen weken 70% krijg. Dat zou dus betekenen dat ik zo'n 150 euro krijg. Ik had liever nog een weekje willen werken, maar ach... het is tenminste iets

Laatst gewijzigd op 28-08-2006 om 16:59.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten