Ik was zegmaar op vakantie met een vriendinnetje, haar moeder, stiefvader&2 stiefbroertjes. En ik wist ook wel dat ik op een boot gewoon moest helpen met de afwas en het schoonmaken, want dat is gewoon zoveel handiger. Dat vind ik ook niet erg, en ik help dan ook gewoon.
Maar ik kreeg echt na een paar dagen vette last van mn darmen (nouja.. jullie kunnen zelf ook wel invullen wat dat voor een gevolgen heeft, dat ga ik hier niet posten ofzo), dus ik moest wat vaker dan gemiddeld naar de toilet zegmaar. En een keer viel dat tijdens de afwas, maar ik zei ook 'Ik ga even naar de toilet, en daarna ben ik terug voor de rest van de afwas' en dat deed ik ook gewoon. Zonder gezeur ofzo.
En later ook hadden we gebbq'ed.. en toen ging t regenen, dus iedereen naar binnen en ik kon die bbq opruimen, de rest zat lekker binnen met een kopje thee. Ik vroeg of niemand me had kunnen helpen en ik kreeg terug 'Je hebt t nu toch al zelf gedaan'.
Nouja.. mn vriendinnetje en ik sliepen samen in een tentje, omdat er geen plek meer was op de boot. En waar het heel normaal was dat die ouders mij vroegen of IK wilde helpen, was het kennelijk abnormaal dat ik vroeg of iemand MIJ kon helpen met het dragen van de tent, dan gaat het sneller en is die tent opgezet voor het donker. Maar dat is ook heel erg vreemd.
Iig.. waar het echt pas heel erg fout ging, was vanmorgen. Vanmorgen zou ik na t eten gaan douchen, en de rest ging ook nog honderd en 1 dingen doen, dus de afwas van die morgen bleef staan. En ik vraag 'Wie moet de afwas dan doen?', alsin 'dat douchen van mij kan wel wachten, ik doe t even, wie helpt me mee?'. Die stiefpa zou t wel doen.
Spreektie me later binnen in de boot aan 'Ja.. altijd als er wat gedaan moet worden, dan moet je altijd met een smoesje naar de toilet ofzo.. en vanmorgen die vraag 'wie moet er afwassen?' dat was ookal zo arrogant'.
Nouja.. ik was helemaal overstuur, heb een half uur lopen janken in de douchecabine.. en onder de douche.. en daarna.. Alles proberen uit te leggen, maar uiteindelijk besloten vandaag naar huis te gaan, in plaats van woensdag.
Mijn lekker onspannen vakantie

.
Maar gelukkig is mn vriendje weer terug en zie ik m morgen en gvd wat HOU IK VAN DIE KNUL.