![]() |
|
kvind t ook stom als mensen daar te koop mee gaan lopen.ok, vertellen tegen een van je vrienden, maar dat moet kunnen.
Maar opscheppen en er trots op zijn kan n vriendin van mij heel goed (zie mijn topic) Zelf doe ik t ook niet.Interesseert iemand dat wat dan?
|
![]() |
Ik heb aardig wat vriendjes gehad, maar daar loop ik liever niet zo mee te koop, gezien ik er beetje spijt van heb en bang ben dat mensen me dan hoerig vinden. Maar als ik echt verliefd ben, krijgen mn vrienden dat ZEKERRR wel te horen.. en ook als ik voor t eerst seks heb/zoen met een jongen waar ik verliefd op ben en wat mee heb.. dan zien mensen dat ook wel aan me
![]() Maareh ik ga niet door de kroeg schreeuwen "ik ben op mn 15e ontmaagd, stoer hè?" ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
gewoon een leuke ervaring vertellen aan je vrienden vind ik heel normaal, zolang je het met respect tegenover je 'bedpartner' doet. enthousiast iets vertellen doe je toch ook als je een leuke dag in de efteling hebt gehad? hmmmm...rare vergelijking
![]() maar als het opscheppen wordt is dat alleen maar een kwestie van onzekerheid vind ik. hoe sterker de verhalen en hoe harder iemand die roept...hoe minder ik het geloof. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse schrijfopdr. wat is er vervelend aan beroemd zijn? Vlinderr | 13 | 16-11-2004 21:23 | |
Psychologie |
Wat is er aan de hand met mij? kimmetje100 | 16 | 01-09-2004 01:06 | |
Psychologie |
Wat is er toch met mij? aapje | 4 | 29-07-2004 09:31 | |
Films, TV & Radio |
Wat Is er leuk aan charmed/buffy? mila | 63 | 07-09-2003 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er leuk aan jongens? tacidvs | 85 | 01-07-2003 14:04 | |
ARTistiek |
Wat is er leuk aan een schilderij?? axel tha best | 5 | 09-03-2003 13:30 |