![]() |
|
![]() |
bovendien kan je niet meteen sex hebben als je aan de pil begint.
maar weet je als je over dit soort dingen niks weet ben je er duidelijk nog niet klaar voor gevoelsmatig en lichamelijk misschien dan wel maar verstandelijk echt zeker niet.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar volgens mij worden hier twee pillen door elkaar gehaald. De anti-conceptie pil en een pil waarmee je je menstruatie voor een keertje kan overslaan/opschuiven. Ik denk dat je ook deze laatste pil bij de huisarts kan halen.
|
![]() |
Je kan je maandstonden uitstellen door een anticonceptiepil gedurende 2 maanden "door te nemen", dit wil zeggen dat je gewoon geen zgn. 'pilstop' houdt (= een periode van 7 dagen waarin je de pil niet moet nemen); dit alles is natuurlijk afhankelijk van welke anticonceptiepil je precies neemt ... Een pil om je maandstonden uit te stellen, heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord!
Je bent trouwens wel beschermd vanaf de eerste dag dat je de pil neemt, als je ze maar inneemt zoals het moet, en dit wil dus zeggen niet zomaar enkele pillen van je moeder gebruiken, want dit helpt je niks vooruit ... Succes nog ... xxx |
![]() |
|
![]() |
inderdaad en doorslikken kan ook een ramp zijn hoor , ik slikte laatst voor het eerst door ik had : buikpijn , pijnlijke borsten en ik spotte best erg dus zoveel maakte het niet uit
Die uitstel pil bestaat overgens wel je kunt het bij de dokter krijgen
|
Ik zou inderdaad lekker een paar dagen wachten en naar de huisarts gaan om aan de anti-conceptiepil te gaan. Ik weet uit ervaring dat het nogal stressy is om alleen met een condoom te vrijen omdat er altijd wat mis kan gaan en dan is het een stuk relaxter als je meer zekerheid hebt. Bovendien is er nisk engs aan zo'n bezoekje aan je huisarts.
Maar er is inderdaad een pil om je ongesteldheid uit te stellen, ze noemen het een "kinderpil", hij si vergelijkbaar met de "echte" pil en ik denk dat je er ook gewoon voor naar de huisarts zal moeten. Maar ik zou het niet plannen om met je vriendje naar bed te gaan, laat het je overkomen. En als je het dan wel wil plannen, waarom in godsnaam als je ongesteld bent ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Je hebt een pil voor het uitstellen van menstruatie jah
Ik heb m zelf ook een keer gehad omdat ik toen op vakantie ging met wat meiden en ik wou niet de hele tijd ongesteld zijn. Die pil heet: Primolut N ik ben ervoor naar de dokter geweest en kreeg hem dus op recept, maar volgens mij hoeft dat niet en kan je hem ook gewoon bij de drogist halen. Je moet de pil 3 dagen voor je menstruatie beginnen te slikken (3 maal per dag) en dat hoogstens twee weken lang. Als je stopt met slikken wor je drie dagen daarna ongesteld, maar niet gewoon want bij mij waren de krampen niet te harden haha dacht echt dat ik doodging... hoop dat je dr wat aan hebt! xxx evelyn
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |