![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De kans is klein dat je vriend HIV heeft, maar als jullie het zeker willen weten kun je altijd een test doen, kan ook anoniem.
Maar is niet nodig als je vriend geen onbeschermde seks gehad heeft, niet alleen penetratie, maar ook oraal/anaal/etc. Verder kun je het krijgen van bloed, alleen een zeer klein risico in Nederland, en overdracht van HIV besmette met wond naar jouw vriend met wond is zeer klein, als dat uberhaupt al voorgekomen is. Verder kun je het niet krijgen van zoenen, uit hetzelfde glas drinken, via mug, tandenborstel gebruiken. Alleen via slijmvliezen (mond, penis, vagina, anus) , bloed en moedermelk. Als dit niet het geval is bij je vriend, heeft hij waarschijnlijk geen HIV. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
wat ik begrepen heb, van de oorzaak. dat er ergens in Afrika een afgelegen dorpje is waar ze een ritueel hebben om apenbloed te drinken (apen kunnen het virus hebben, maar worden er niet ziek van). Toen kwamer er mensen uit andere stammen die alles plunderden en al die vrouwen verkrachtten. Zo kwamen er ook later dan mensen uit de westerse wereld die in de vrouwenhandel zaten en die vrouwen op een hoop plaatsen in de wereld de prositutie in gingen. Mja, dan breid het zich snel uit....
maar ja, dat is wat ik gehoord heb, ik vind het niet eens zo'n slechte theorie [Dit bericht is aangepast door Draakiej (05-03-2002).] |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aids LGF | 3 | 07-09-2006 16:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Medicijn tegen aids? Xymox | 18 | 19-07-2005 07:14 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over AIDS dankjewel | 35 | 27-02-2005 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag je of ze een AIDS-test wil afleggen VELOCITY | 46 | 16-06-2004 14:22 | |
Seksualiteit |
Vraagjes aan mensen die Aids hebben of iemand kennen (misschien kenden) met Aids WarAngel | 4 | 10-02-2003 20:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
AIDS overdraging van vrouw op man Tampert | 26 | 06-01-2003 14:38 |