![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ben&jerry's
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
onderzoek heeft bewezen dat melk slecht is voor katten en van dat vlees worden katten alleen maar vet in brokken zitten alle vezels vitaminen van groenten en vlees, dus dat is toch 10x gezonder. ik vind het belachelijk hoe sommige beesten 'vertroetelt' worden. gvd de familie van mn ex liet hun hond hun borden aflikken na het eten! dat hoort gewoon niet gewoon simpel voer, klaar.
||
Citaat:
![]()
|
Geef jij je kat ook altijd een takje peterselie?
ot: Broodje Mozarella Flesje Appelsientje Grapefruit/Witte Druif 6 ongebakken kaneelrollen (voor schwesterlief) Een giro van de NS (boete gvd! ![]() MOJO (want er staat een stuk in over hoe Monty Python eigenlijk rock sterren waren.)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() @ muziekvlinder: melk is alleen slecht als je het elke dag geeft en niet aanlengt met water. Tegenwoordig kun je ook kattenmelk kopen bij de dierenwinkel, of zelfs bij de AH. In brokjes zitten meer toegevoegde conserveermiddelen/vetten/suikers/zouten dan in een normaal stukje vlees dus vlees is echt niet gelijk ongezond. Wel als je natuurlijk hele hompen tegelijk gaat geven. Daarnaast eten veel katten ook muizen (de mijne wel, sowieso een stuk of 5 per week minimaal) en af en toe krijgt ze wat vers vlees/verse vis en ze is gewoon slank. Beter wat vers voedsel erbij dan alleen van dat gemodificeerde prutvoer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb vandaag boodschappen, een ordner en een panty gekocht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je je kat niet direct 5 kilo kattenvoer geeft dan wordt 'ie ook niet dik?
![]() ![]() OT: Ik heb een zwarte sjaal nieuw want al mijn andere sjalen zijn kwijt/gejat/iets en hij is lekker warm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hahaha leuk dat mensen vergeten dat katten dieren zijn en prima zelf hun voedsel kunnen vangen, en in plaats daarvan denken dat ze allerlei duur schijtspul nodig hebben. mijn kat is 7 jaar oud en heeft nog nooit iets gemankeert in die zeven jaar. iig niet iets wat met voer of ziekte te maken heeft. ja hij heeft ooit lopen kotsen omdat er ee botje vastzat
![]() ontopic: 2 waxinelichtjes op batterijen ( 30 cent bij aktion, hurrah) 3 verfdoekjes 1 verfdoek 30x30 cm doosje koffiesmaakbonbons ( de harde) zakje oosterse rijstkaakies aktion ![]()
|
Verwijderd
|
Uhu, zo'n 200 jaar geleden konden katten het best zonder mensen redden, toen er nog minder katten waren, meer natuurlijke vijanden van katten, meer vogels en minder auto's en asfalt en gebouwen en mensen.
Tegenwoordig vangt een kat echt niet zo makkelijk z'n voer bij elkaar. Ja, als je in the middle of nowhere in 'n een of ander dorp woont, dan wel. Of op een boerderij met eigen land. Maar geef toe, dat komt amper voor. Daarbij is het wel enigszins hostile om een kat te nemen en vervolgens te zeggen dat 'ie zelf z'n voer maar bij elkaar moet zoeken. De kat als ras is immers in te grote getale aanwezig door de mens, zodat het ras an sich zich niet meer kan onderhouden zonder gedeeltelijk uit te sterven. Ergo, als je als mens een kat neemt, heb je een ongesproken afspraak - die kat leeft indirect door en voor jou, dus help je er ook maar aan mee om 'm 'kunstmatig' in leven te houden. Want dat fabeltje over natuurlijk en oerinstinct gaat al lang niet meer op. |
![]() |
|
en ik heb het nergens over oerinstinct en ik heb al gezegd dat je er gewoon droogvoer bij moet voeren dus ik snap niet waarom je zo loopt te lullen over een of andere afspraak paranoide. mijn kat is gezond as fuck en toen ik in de stad woonde waren mijn katten ook gezond, en die kregen ook alleen droogvoer en als ze geluk hadden met kerst eens een pate'tje.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Groen decolletee shirtje.
Grijs shirtje met v-hals en rode hartjes op de linkerkant. Zwarte portomonee met een zilver hartje erop. Obscure imitatie parfum. Lash architect mascara. Panini en flesje jus d'orange. Ik voelde me kitsch denk ik ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wat ik de afgelopen dagen aan eten heb gekocht
- eierkoeken gevuld met vanillecreme - eierkoeken - choba ( gewitwel, chocoladeboter. lekker(L)) - chinese knabbelmix - koffiebonbons -focaccia van bakker bart ik ben een dikke zeug gehl nu.
||
Citaat:
![]() ik heb ALLERKNAPPERIGSTE NOTENKOEK nieuw en ja dat is een naam ![]() oh en verder pakjes chocomel, drinkontbijt en drinkyoghurt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Sparen voor 'later'? Verwijderd | 46 | 13-03-2006 19:03 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zus gaat trouwen.. Verwijderd | 222 | 20-06-2005 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn broertje naar een (gezinsvervangend)tehuis? Snow White | 26 | 28-07-2002 20:48 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |