Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() kijken of dat dan 250 euro of 220 euro word. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer er niet al teveel een Nintendo fan topic van te maken. Daarvoor is het Nintendo: Revolution topic.
Verder las ik op Tweakers dat buiten het feit dat Sony de PS3 later zal launchen, er ook weinig PS3's beschikbaar zullen zijn op de launch omdat er problemen met de Blu-Ray drives is. Sony: Geen 2 miljoen, maar 500.000 PS3's bij lancering Laten we hopen dat dat productieprobleem is opgelost tegen de tijd dat de PS3 in Europa uitkomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Xbox360 ligt al mijlen voor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens wel props voor sony dat ze de ps2 blijven suporten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Baas Universal Studios noemt Blu-ray verliezer
Belangrijke PS3 launch game kan niet online Het zit Sony niet echt mee he.. Voor de mensen die nog veel verwachten van de PS3, geef het maar op. En als je dat niet wilt doen zeg ik over een jaartje wel "ik zei het toch". En owja, om het nog erger te maken: Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 19:14. |
![]() |
|
geschaald? haha, je weet ook wel hoe een 640x480 foto er bij hoge resoluties uitziet. Verder was dat 1080p qua games toch al een tijd bekend voor de X360? Laat niet weg dat je gebonden bent aan een klein medium.
Overigens, Ninja Gaiden op de ps3 ![]() vers van de pers: MGS4 gameplay shots! wel scans maar doch, iedere drol begrijpt het. http://boardsus.playstation.com/play...sage.id=156231 en trouwens, ik vind het een goede move van MS dat ze toch op de bandwagon springen. Maar eerst wel onzin verkondigen.. Before- "1080p is nothing but a pipe-dream. Very pointless, not needed this gen." Now- "We are proud to announce we will support 1080p!" Before- "We will never support HD-DVD. It's simply not needed." Now- "Hey! Buy our HD-DVD add-on that does nothing to expand the gameplay experience!" Before- "HDMI is a step that can't be taken at this stage. It's not needed." Now- "Hey, buy our add-on that enables HDMI! Mind you, it's not the REAL deal though as our hardware is not good enough to run 1080p!"
Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 00:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Koppel dat aan een populaire brandname en toch een hoop exclusives waar mensen wel wat om geven en mensen kopen het toch wel. Idem voor de Wii. http://www.gameklip.com/v/1534/ aardige motorstorm gameplay vid.
Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 01:40. |
![]() |
||
Citaat:
En sowieso is alles goedkoper in japan. De wii kost daar 157eu omgerekend en hier betaal je er 250eu voor.
||
Citaat:
2) De markt heeft niet zo heel veel te doen met deze prijs daling, want er is nog geen ps3 markt. het is trouwens ook een prijsdaling, geen prijsbepaling. Niet dat het me veel kan schelen hoe je het noemt, wel dat sony de europeanen dubbel in de kou laat staan(wij krijgen em later dan de states en japan, en betalen ook een stuk meer dan in japan) En en 499/335 heeft niets meer met belasting te maken, sony maakt gewoon een stuk meer verlies per unit in japan dan in europa, en das niet tof |
![]() |
||
Citaat:
Technische specificaties mogen wel wat beter zijn. En dat is maar goed ook na hoe het gelopen is en al die uitstel. En dan zullen er bij het uitbrengen alsnog minder consoles uitgebracht worden dan gepland.. En ja als je dan weer leest dat een belangrijk spel niet online kan, dan wordt je daar toch moedeloos van. En over Japan. Sony wil gewoon hun fans behouden. De PS werd het meest in Japan verkocht, en als ze nu met een te duur ding aan komen zetten zullen ze waarschijnlijk de fans gewoonweg kwijtraken. Maar het aantal consoles komt weer hierbij kijken. Ik hoop voor Sony dat ze het voor elkaar krijgen wat meer consoles uit te brengen dan een half miljoen, want dat is gewoon te weinig.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dit is toch wel een lollie:
http://tweakers.net/nieuws/44514/Gra...-verkocht.html Nu ben ik toch wel benieuwd hoe de toekomst van Sony eruit komt te zien. Ik weet zeker dat alle consoles uitverkocht zullen zijn, maar dat zijn natuurlijk de hardcore guys. Het lijkt me dat ze alleen kunnen scoren met een tof internetsysteem, veel coole games en een prijsverlaging. Op dit moment ziet het er niet echt rooskleurig uit voor Sony. |
![]() |
|
Kijk, dit soort ontwikkelingen, of ze nou voor de PS3 of de Xbox zijn, vind ik gewoon kwalijk. Waar zijn de tijden dat je een spel gewoon kocht en speelde, zonder dat gedownload? En waarom moet Sony het nu weer zo ontzettend ver doordrijven?
Ugh ugh ugh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze nou zeiden je koopt het spel, en elke maand gooien we er nieuwe tracks en auto's bij... |
![]() |
|
Het is gewoon een methode om hun verlies van de PS3 terug te winnen. Maar ik denk niet dat het gaat werken. Ik zou zelf zo'n spel niet kopen. Een spel moet op zichzelf gewoon al klaar zijn, en updates moeten gratis blijven. Je kunt wel een andere sectie voor unieke updates uitbrengen waar je wel voor moet betalen als je het echt wilt. Maar niet op deze manier. Wat heb je aan een spel als je maar 2 tracks hebt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kan geen levels kopen. Ik ben zoiemand die altijd ALLES wilt, wanneer ik maar 1 level koop dan heb ik geen voldoening en voel ik een leegte. Dus ik zou nooit kunnen genieten tenzij ik ALLES koop. En dat gaat zo te zien teveel kosten. Als dit waar is dan koop ik zeker geen GT:HD.
Maar ik vind die graphics van de ps3 toch wel verbluffend en dat voor launchgames. Resistance en Liar zien er erg goed uit en ik lette ook of er frame drops aanwezig waren, maar ik kon het niet zien. Iets waar de xbox360 nog altijd veel last van heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: