Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2006, 17:40
Benteknol
Benteknol is offline
niet allebei ?>
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2006, 12:02
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
nee, dan krijg je het probleem met dub-dvd's. zal niet werken dus omdat de fabrikanten niet zitten te springen om 2 format dvd's te gaan maken ivm. kosten.
Oud 12-09-2006, 12:27
Verwijderd
Ik ben en blijf voor Nintendo gaan
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 20:32
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
GooseFeather schreef op 12-09-2006 @ 13:27 :
Ik ben en blijf voor Nintendo gaan
Oud 12-09-2006, 20:32
freakinaround
freakinaround is offline
ps3 is uitgesteld... naar 2007.. HAHA

Nintendo 0wned
Oud 14-09-2006, 07:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 12-09-2006 @ 21:32 :

Nintendo 0wned
ziet er naar uit dat de wii $250 gaat worden

kijken of dat dan 250 euro of 220 euro word.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Je kent de ongeschreven wetten van consoleland:

Je betaalt maximaal 250 euro!! = je betaalt geen cent minder dan 250 euro.

Maar misschien gaat Nintendo deze wet breken?
Oud 15-09-2006, 11:38
Verwijderd
Probeer er niet al teveel een Nintendo fan topic van te maken. Daarvoor is het Nintendo: Revolution topic.

Verder las ik op Tweakers dat buiten het feit dat Sony de PS3 later zal launchen, er ook weinig PS3's beschikbaar zullen zijn op de launch omdat er problemen met de Blu-Ray drives is.

Sony: Geen 2 miljoen, maar 500.000 PS3's bij lancering

Laten we hopen dat dat productieprobleem is opgelost tegen de tijd dat de PS3 in Europa uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 11:40
CrazY G
CrazY G is offline
duh dat is nou de reden van de uitgestelde launch
Oud 15-09-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 15-09-2006 @ 12:40 :
duh dat is nou de reden van de uitgestelde launch
Oh ok. Uit het stuk maakte ik op dat Sony eerst melde dat er uitstel op de launch zou zijn en daarna pas dat er ook veel minder units beschikbaar zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 12:52
Carn
Carn is offline
Toch wel gaaf dat sommige Ps3 games stukken vooruit zijn gegaan; bijvoorbeeld Fatal Enertia, toch duidelijk betere textures en lichteffecten; beter gebruik van motion blur en AA.

Tijdens E3:

Nu:

Oud 16-09-2006, 18:42
Rioto
Citaat:
freakinaround schreef op 12-09-2006 @ 21:32 :

Nintendo 0wned
echt he.

Xbox360 ligt al mijlen voor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 08:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 15-09-2006 @ 12:38 :

Laten we hopen dat dat productieprobleem is opgelost tegen de tijd dat de PS3 in Europa uitkomt.
Ga er maar niet vanuit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 18-09-2006 @ 09:51 :
Ga er maar niet vanuit
Denk het ook niet. Maar er werd al zoveel gebashed op Sony, ik dacht laat ik er is wat positiefs ingooien .
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 23:45
Carn
Carn is offline
DMC4

Oud 19-09-2006, 10:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 18-09-2006 @ 17:07 :
Denk het ook niet. Maar er werd al zoveel gebashed op Sony, ik dacht laat ik er is wat positiefs ingooien .
Wel stom, ze hebben het beste apparaat van iedereen, maar voor de rest doen ze alles fout

Trouwens wel props voor sony dat ze de ps2 blijven suporten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:47
Carn
Carn is offline
Ach ja, de Ps2 launch was ook niet echt geweldig; en dat is ook goed gekomen.
Oud 19-09-2006, 16:17
Kurogane
Kurogane is offline
Iemand die weet waar je de PS3 kan kopen in NL, bijv bedrijven/gameshops die het importeren?
Natuurlijk voor kerst/feestdagen enzo niet volgend jaar dus.
Oud 19-09-2006, 16:32
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-09-2006 @ 11:47 :
Ach ja, de Ps2 launch was ook niet echt geweldig; en dat is ook goed gekomen.
Is nu de best verkochtende console.
Oud 19-09-2006, 16:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Klop, maar het is nog maar de vraag of de PS3 ook de best "verkochtende" wordt van de huidige generatie.
Oud 20-09-2006, 16:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 19-09-2006 @ 17:46 :
Klop, maar het is nog maar de vraag of de PS3 ook de best "verkochtende" wordt van de huidige generatie.
idd, blijft grappig dat mensen de verkoop van de ps2 gebruiken om het succes van de ps3 te voorspellen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:31
CrazY G
CrazY G is offline
door de goede ps2 verkopen is de kans op succes van de ps3 iig groter.
Oud 20-09-2006, 17:57
Benteknol
Benteknol is offline
Ik hoop dat mensen sony door beginnen te krijgen en dat het de tweede "sega" word
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 18:59
BlackWolf
BlackWolf is offline
Baas Universal Studios noemt Blu-ray verliezer

Belangrijke PS3 launch game kan niet online

Het zit Sony niet echt mee he.. Voor de mensen die nog veel verwachten van de PS3, geef het maar op. En als je dat niet wilt doen zeg ik over een jaartje wel "ik zei het toch".

En owja, om het nog erger te maken:

Citaat:
Microsoft vervolgde hun toespraak met een verrasende aankondiging, de Xbox 360 zal eind dit jaar een software update krijgen waardoor de console in staat is 1080p-beelden uit te spugen. Over een HDMI aansluiting werd niets gezegd, dus men zal het moeden houden bij VGA en component. Alle reeds verschenen Xbox 360 titels zullen geschaald kunnen worden naar 1080p en ook DVD's worden weergegeven op 1080p. Het bedrijf heeft echter nog geen titels aangekondigd die native 1080p zullen weergeven, maar dit is waarschijnlijk slechts een kwestie van tijd. Het grote voordeel van de PS3, full HD ondersteuning, is nu ineens geëvenaard door de Xbox 360.
Bron: Klik

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 19:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, ik las het al. Geweldig dit
Oud 21-09-2006, 00:40
Carn
Carn is offline
geschaald? haha, je weet ook wel hoe een 640x480 foto er bij hoge resoluties uitziet. Verder was dat 1080p qua games toch al een tijd bekend voor de X360? Laat niet weg dat je gebonden bent aan een klein medium.

Overigens, Ninja Gaiden op de ps3 .

vers van de pers: MGS4 gameplay shots! wel scans maar doch, iedere drol begrijpt het.

http://boardsus.playstation.com/play...sage.id=156231

en trouwens, ik vind het een goede move van MS dat ze toch op de bandwagon springen. Maar eerst wel onzin verkondigen..

Before- "1080p is nothing but a pipe-dream. Very pointless, not needed this gen."
Now- "We are proud to announce we will support 1080p!"

Before- "We will never support HD-DVD. It's simply not needed."
Now- "Hey! Buy our HD-DVD add-on that does nothing to expand the gameplay experience!"

Before- "HDMI is a step that can't be taken at this stage. It's not needed."
Now- "Hey, buy our add-on that enables HDMI! Mind you, it's not the REAL deal though as our hardware is not good enough to run 1080p!"

Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 00:50.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 08:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 20-09-2006 @ 17:31 :
door de goede ps2 verkopen is de kans op succes van de ps3 iig groter.
Zijn weinig bedrijven in de geschiedenis van de mens die markt leider werden en voor de rest van hun bestaan bleven. Mocht je het willen weten kan ik je het nog wel uitleggen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 16:03
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Carn schreef op 21-09-2006 @ 01:40 :
geschaald? haha, je weet ook wel hoe een 640x480 foto er bij hoge resoluties uitziet. Verder was dat 1080p qua games toch al een tijd bekend voor de X360? Laat niet weg dat je gebonden bent aan een klein medium.
Wat extra filtering en je hebt de wazigheid zo weg. En btw, als je een wallpaper van 640x480 op een bureaublad van 1024x768 gebruikt merk je het verschil niet eens.

Citaat:
en trouwens, ik vind het een goede move van MS dat ze toch op de bandwagon springen. Maar eerst wel onzin verkondigen..

Before- "1080p is nothing but a pipe-dream. Very pointless, not needed this gen."
Now- "We are proud to announce we will support 1080p!"

Before- "We will never support HD-DVD. It's simply not needed."
Now- "Hey! Buy our HD-DVD add-on that does nothing to expand the gameplay experience!"

Before- "HDMI is a step that can't be taken at this stage. It's not needed."
Now- "Hey, buy our add-on that enables HDMI! Mind you, it's not the REAL deal though as our hardware is not good enough to run 1080p!"
Ik heb MS dat nog nooit horen/zien zeggen, niet eens iets wat erop lijkt. Post een betrouwbare bron en ik geloof je.
Oud 21-09-2006, 16:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 21-09-2006 @ 17:03 :

Ik heb MS dat nog nooit horen/zien zeggen, niet eens iets wat erop lijkt. Post een betrouwbare bron en ik geloof je.
Het is misschien wat aangedikt maar microsoft lult net als nintendo en sony de laatste tijd flink met alle winden mee. Zelfs een fanboy moet dat opvallen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:56
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-09-2006 @ 17:27 :
Het is misschien wat aangedikt maar microsoft lult net als nintendo en sony de laatste tijd flink met alle winden mee. Zelfs een fanboy moet dat opvallen.
Tja zoiets heet commerciele markt. Misschien dat ze het doen om niet al hun geheimen vrij te geven? Geen idee. Maar Sony belooft teveel dat ze niet waar kunnen maken. En bij MS is dat juist omgekeerd. Ze zeggen dat iets niet nodig is om daarna het alsnog uit te brengen. Het tweede vind ik in ieder geval minder erg als de eerste. Als je veel verwacht wordt je sneller teleurgesteld dan wanneer je weinig verwacht. Dan kan het makkelijker positief uitkomen.
Oud 21-09-2006, 21:45
CrazY G
CrazY G is offline
wat ik niet begrijp is waarom de 360 geen hdmi heeft. De films in hd gaan namelijk gebruik maken van HDCP protectie en dat werkt alleen met een hdmi aansluiting(of dvi)
Ik heb al rumours gehoord dat ms nu wel een hdmi kabel uitbrengt voor 50eu.
Tja en de hddvd addon gaat rond de 200 over de toonbank en dan nog de hdmi kabel, dus totaal komt het neer op +-250euro, wil je films in hd kunnen kijken.
Het lijkt wel alsof ms al die addons pas later heeft bedacht om de hete adem van sony een beetje te sussen.

van een ander forum overgenomen
Citaat:
X360 - Matronix - 15/9/2006 - 2:24:40 PM

Vanuit Dimension Plus kregen we door dat de prijzen voor de nieuwe accessoire lijn nu bekend is vanuit het Nederlandse distributiekanaal. Verrassend is de prijs van de HD DVD unit.

advies verkoop prijs:
Xbox 360 Live Vision - 49.99
Xbox 360 Wireless Headset - 49.99
Xbox 360 Wireless Racing Wheel - 99.99
Xbox 360 HD DVD Drive - 199.99
Xbox 360 HDMI AV Cable - 49.99
Xbox 360 Memory Unit 256 MB - 54.99

Bij de prijslijst wordt ook de HDMI kabel genoemd.
Oud 22-09-2006, 01:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 21-09-2006 @ 17:27 :
mijn punt. Al die quotes zijn best te traceren naar uitspraken die gedaan zijn door MS in de pers. Ik wil het best gaan opzoeken maar daar heb ik nu geen zin in. Punt blijft dat ze hard met de stroom meegaan die ze eerst afgekeurd hebben.
Oud 22-09-2006, 01:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 21-09-2006 @ 20:56 :
Tja zoiets heet commerciele markt. Misschien dat ze het doen om niet al hun geheimen vrij te geven? Geen idee. Maar Sony belooft teveel dat ze niet waar kunnen maken. En bij MS is dat juist omgekeerd. Ze zeggen dat iets niet nodig is om daarna het alsnog uit te brengen. Het tweede vind ik in ieder geval minder erg als de eerste. Als je veel verwacht wordt je sneller teleurgesteld dan wanneer je weinig verwacht. Dan kan het makkelijker positief uitkomen.
Wat een redenatie, je klinkt als een kleuter die zomaar alles gelooft en dan opeens gaat huilen als hij zijn koekje niet krijgt. Het feit blijft dat qua technische specificaties Sony de beste console neerzet; en als je de recentste builds bekijkt van vele games (TGS baby!) is het gewoon een stuk beter dan wat MS voor elkaar heeft gekregen met de 360.

Koppel dat aan een populaire brandname en toch een hoop exclusives waar mensen wel wat om geven en mensen kopen het toch wel. Idem voor de Wii.

http://www.gameklip.com/v/1534/

aardige motorstorm gameplay vid.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 01:40.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 09:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
knap lullig
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:29
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-09-2006 @ 10:03 :
knap lullig
Sony had tijdens de e3 al aangekondigd dat de prijs vd ps3 in japan bepaald werd door de open markt. Dus geen vaste prijs, als je de press conference had gezien wist je dit.
En sowieso is alles goedkoper in japan. De wii kost daar 157eu omgerekend en hier betaal je er 250eu voor.
Oud 22-09-2006, 13:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 22-09-2006 @ 11:29 :
Sony had tijdens de e3 al aangekondigd dat de prijs vd ps3 in japan bepaald werd door de open markt. Dus geen vaste prijs, als je de press conference had gezien wist je dit.
En sowieso is alles goedkoper in japan. De wii kost daar 157eu omgerekend en hier betaal je er 250eu voor.
1) niet alles is goedkoper in japan, toevallig de wii, maar dat is niet alles.
2) De markt heeft niet zo heel veel te doen met deze prijs daling, want er is nog geen ps3 markt. het is trouwens ook een prijsdaling, geen prijsbepaling.

Niet dat het me veel kan schelen hoe je het noemt, wel dat sony de europeanen dubbel in de kou laat staan(wij krijgen em later dan de states en japan, en betalen ook een stuk meer dan in japan)

En en 499/335 heeft niets meer met belasting te maken, sony maakt gewoon een stuk meer verlies per unit in japan dan in europa, en das niet tof
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 15:24
BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-09-2006 @ 02:13 :
Wat een redenatie, je klinkt als een kleuter die zomaar alles gelooft en dan opeens gaat huilen als hij zijn koekje niet krijgt. Het feit blijft dat qua technische specificaties Sony de beste console neerzet; en als je de recentste builds bekijkt van vele games (TGS baby!) is het gewoon een stuk beter dan wat MS voor elkaar heeft gekregen met de 360.
Heeft niks met huilen te maken als je je koekje niet krijgt. Als je iets belooft uit te brengen moet je het doen ook. Klaar. Iets kan wel een keertje verkeerd lopen, maar als je steeds slecht nieuws blijft horen dan wordt je het gewoon een keer zat. Als je niet doet wat je belooft is het slecht voor je imago, slecht voor het vertrouwen, en dus slecht voor je inkomsten. En al helemaal als je iets uitbrengt waar je verlies op zal draaien per verkochte unit. Nu maar hopen dat de games niet zo gedelayed zullen worden.

Technische specificaties mogen wel wat beter zijn. En dat is maar goed ook na hoe het gelopen is en al die uitstel. En dan zullen er bij het uitbrengen alsnog minder consoles uitgebracht worden dan gepland.. En ja als je dan weer leest dat een belangrijk spel niet online kan, dan wordt je daar toch moedeloos van.

En over Japan. Sony wil gewoon hun fans behouden. De PS werd het meest in Japan verkocht, en als ze nu met een te duur ding aan komen zetten zullen ze waarschijnlijk de fans gewoonweg kwijtraken. Maar het aantal consoles komt weer hierbij kijken. Ik hoop voor Sony dat ze het voor elkaar krijgen wat meer consoles uit te brengen dan een half miljoen, want dat is gewoon te weinig.
Oud 22-09-2006, 20:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-09-2006 @ 02:13 :

De twee ontlopen elkaar niet veel wat specs betreft. Ze hebben beiden hun pluspunten. In de praktijk, echter, zal het makkelijker zijn om spellen voor de 360 te maken.
Oud 22-09-2006, 20:19
Verwijderd
Dit is toch wel een lollie:

http://tweakers.net/nieuws/44514/Gra...-verkocht.html

Nu ben ik toch wel benieuwd hoe de toekomst van Sony eruit komt te zien. Ik weet zeker dat alle consoles uitverkocht zullen zijn, maar dat zijn natuurlijk de hardcore guys.

Het lijkt me dat ze alleen kunnen scoren met een tof internetsysteem, veel coole games en een prijsverlaging. Op dit moment ziet het er niet echt rooskleurig uit voor Sony.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
Kijk, dit soort ontwikkelingen, of ze nou voor de PS3 of de Xbox zijn, vind ik gewoon kwalijk. Waar zijn de tijden dat je een spel gewoon kocht en speelde, zonder dat gedownload? En waarom moet Sony het nu weer zo ontzettend ver doordrijven?

Ugh ugh ugh.
Oud 23-09-2006, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-09-2006 @ 22:42 :
Kijk, dit soort ontwikkelingen, of ze nou voor de PS3 of de Xbox zijn, vind ik gewoon kwalijk. Waar zijn de tijden dat je een spel gewoon kocht en speelde, zonder dat gedownload? En waarom moet Sony het nu weer zo ontzettend ver doordrijven?

Ugh ugh ugh.
Opzich is het niet een slechte ontwikkeling, alleen moet je er wel als ontwikkelaar goed gebruik van maken. Misschien dat we het artikel verkeerd opvatten, maar als je het uitrekent kost het toch heel veel geld om alle tracks en auto's te krijgen.

Als ze nou zeiden je koopt het spel, en elke maand gooien we er nieuwe tracks en auto's bij...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 11:16
BlackWolf
BlackWolf is offline
Het is gewoon een methode om hun verlies van de PS3 terug te winnen. Maar ik denk niet dat het gaat werken. Ik zou zelf zo'n spel niet kopen. Een spel moet op zichzelf gewoon al klaar zijn, en updates moeten gratis blijven. Je kunt wel een andere sectie voor unieke updates uitbrengen waar je wel voor moet betalen als je het echt wilt. Maar niet op deze manier. Wat heb je aan een spel als je maar 2 tracks hebt...
Oud 23-09-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 22-09-2006 @ 21:19 :
Dit is toch wel een lollie:

http://tweakers.net/nieuws/44514/Gra...-verkocht.html

Nu ben ik toch wel benieuwd hoe de toekomst van Sony eruit komt te zien. Ik weet zeker dat alle consoles uitverkocht zullen zijn, maar dat zijn natuurlijk de hardcore guys.

Het lijkt me dat ze alleen kunnen scoren met een tof internetsysteem, veel coole games en een prijsverlaging. Op dit moment ziet het er niet echt rooskleurig uit voor Sony.
Dat is voor mij dus écht een reden om de PS3 niet te kopen, wát een bullshit dat er 2 versie's van een game komen, en al helemaal dat de ene dan betere graphics en meer modes heeft dan de ander. En dat je los levels kan kopen is opzich niet zo erg, maar wel bij een race game. Ik kan me bij een shooter voorstellen dat je gewoon iedere keer een level koopt als je de vorige uit hebt, maar bij een racegame werkt dat gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 11:42
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 23-09-2006 @ 12:16 :
Het is gewoon een methode om hun verlies van de PS3 terug te winnen. Maar ik denk niet dat het gaat werken. Ik zou zelf zo'n spel niet kopen. Een spel moet op zichzelf gewoon al klaar zijn, en updates moeten gratis blijven. Je kunt wel een andere sectie voor unieke updates uitbrengen waar je wel voor moet betalen als je het echt wilt. Maar niet op deze manier. Wat heb je aan een spel als je maar 2 tracks hebt...
als de prijs gecompenseert wordt (dus bijv. lage aanschafprijs) dan zal het totaal denk ik niet eens zo gek veel verschillen met de 'normale' games lijkt mij. dus ik denk dat we dit maar moeten afwachten
Oud 23-09-2006, 12:03
CrazY G
CrazY G is offline
ik kan geen levels kopen. Ik ben zoiemand die altijd ALLES wilt, wanneer ik maar 1 level koop dan heb ik geen voldoening en voel ik een leegte. Dus ik zou nooit kunnen genieten tenzij ik ALLES koop. En dat gaat zo te zien teveel kosten. Als dit waar is dan koop ik zeker geen GT:HD.

Maar ik vind die graphics van de ps3 toch wel verbluffend en dat voor launchgames. Resistance en Liar zien er erg goed uit en ik lette ook of er frame drops aanwezig waren, maar ik kon het niet zien. Iets waar de xbox360 nog altijd veel last van heeft.
Oud 23-09-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 23-09-2006 @ 13:03 :
ik kan geen levels kopen. Ik ben zoiemand die altijd ALLES wilt, wanneer ik maar 1 level koop dan heb ik geen voldoening en voel ik een leegte. Dus ik zou nooit kunnen genieten tenzij ik ALLES koop. En dat gaat zo te zien teveel kosten. Als dit waar is dan koop ik zeker geen GT:HD.

Maar ik vind die graphics van de ps3 toch wel verbluffend en dat voor launchgames. Resistance en Liar zien er erg goed uit en ik lette ook of er frame drops aanwezig waren, maar ik kon het niet zien. Iets waar de xbox360 nog altijd veel last van heeft.
Tja, de PS3 heeft nou eenmaal dure shit aanboord. Hoe heb je eigelijk gelet op die framedrops? Heb je al een PS3 in huis?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 13:08
CrazY G
CrazY G is offline
als je gameplay movies bekijkt dan zie je of het beeld langzamer word als het scherm vol met actie zit. En dat heb ik niet kunnen waarnemen.
Oud 23-09-2006, 13:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bossen schreef op 23-09-2006 @ 12:39 :
Dat is voor mij dus écht een reden om de PS3 niet te kopen, wát een bullshit dat er 2 versie's van een game komen, en al helemaal dat de ene dan betere graphics en meer modes heeft dan de ander. En dat je los levels kan kopen is opzich niet zo erg, maar wel bij een race game. Ik kan me bij een shooter voorstellen dat je gewoon iedere keer een level koopt als je de vorige uit hebt, maar bij een racegame werkt dat gewoon niet.
ach, het is gewoon testwerk voor Gran Turismo 5. Ik vind het zelf maar een matig idee qua prijs maar het is de ideale manier om bv de online structuur te verbeteren. Ik en vele anderen wachten gewoon op GT5, laat de echte puristen maar die conceptgames kopen.
Oud 23-09-2006, 13:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-09-2006 @ 14:08 :
als je gameplay movies bekijkt dan zie je of het beeld langzamer word als het scherm vol met actie zit. En dat heb ik niet kunnen waarnemen.
ik vond DMC4 anders maar een matige framerate hebben; maar goed dat spel is nog lang niet uit.
Oud 24-09-2006, 06:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
BlackWolf schreef op 22-09-2006 @ 16:24 :

En over Japan. Sony wil gewoon hun fans behouden. De PS werd het meest in Japan verkocht.
Hij werd het meest verkocht in de VS.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten