![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, de VVD is er in de begroting mee akkoord gegaan, dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, in het partijprogramma van GroenLinks (jouw partij, toch?) lees ik ook weinig concrete punten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, écht, dit is wel zó kinderachtig, T_ID... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Beetje rare redenatie, PGWR. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfs PWGR heeft hier tegenover jou een punt. Het CPB berekend inderdaad slechts de financiële haalbaarheid. Secundaire effecten en effecten op de lange termijn zitten er niet bij in. En ja, zo kan ik ook begroten. Ik roep gewoon dat ik 60 miljard meer uitgeef om een paradijs te maken en ik bekostig dat door alle belastingen af te schaffen en de loonbelasting voor elke schijf op 100% te zetten. Het CPB zou jubelen, een paradijs dat financieel klopt... Dat het onhaalbaar is daar houden hun berekeningen echter geen rekening mee. Eerder stipte ik in het geval van de SP al een paar gaten aan in hun plannen, gaten die grote negatieve gevolgen gaan hebben voor onze economie, het aantal werkelozen en de overheidsinkomsten.
||
Citaat:
Wel leuk dat je heel selectief voorbijgaat aan alle nieuwberichten die ik de afgelopen weken -zelfs vandaag nog- heb geplaatst waarin allerlei instanties -CPB, Nibud, CBS etc.- de begrotingen/plannen van de coalitiepartijen onderuit halen. Femke Halsema verwoordde het vandaag heel goed in 'Lijst 0': vroeger was het zo dat coalitiepartijen en oppositiepartijen dan wel inhoudelijke verschillen hadden en daarover debatteerden, maar die wel dezelfde cijfers van gezagsdragende instanties hanteerden. Nu is het zo dat de coalitiepartijen opeens gaan beweren dat die cijfers niet kloppen, aldus Halsema. "Heel vermoeiend." De spijker op z'n kop. |
![]() |
||
Citaat:
Dat doe ik niet met 'jullie zijn aso!!' of dergelijke argumenten, nee, ik licht eruit wat er niet aan klopt of wat er kortzichtig aan is. Hoe kun je in dat licht beweren dat vastgestelde cijfers aangevallen worden?
|||
Citaat:
![]() Dit bedoel ik dus met populistische retoriek. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde graag weten wat er niet klopt aan de begrotingen van de regeringspartijen en met welke argumenten je de gaten in de tegenbegrotingen denkt te dichten.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens denk ik niet dat de VVD overmatig optimistisch is door economische groei mee te rekenen. Het afschaffen van overdrachtsbelasting is een enorme stap vooruit voor mensen die willen verhuizen, zeker voor hun werk. Een tweede effect is dat het forensenkilometers, en daarmee de files, terug brengt. De gratis kinderopvang is een groot voordeel, een die nodig is om mensen met kinderen kansen te bieden en om de vergrijzing op te vangen. Nou.. Gaan we nog inhoudelijk praten over die begrotingen of blijft het bij verwijzingen naar verkeerd geïnterpreteerde nieuwsberichten?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De rest is irrelevant.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kom jij eerst maar eens met antwoorden, dan praten we verder. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman Elle | 256 | 20-11-2009 22:38 | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
[Prinsjesdag] De Troonrede Anne | 51 | 18-09-2003 12:56 | |
Prinsjesdag-informatie door particulier online gezet PV | 16 | 24-09-2002 09:17 | |
prinsjesdag NN | 9 | 20-09-2002 22:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Koffertje van prinsjesdag ingefranken | 2 | 24-10-2001 11:53 |