Natuurkunde-leraar. we moeten ons concentreren in de les, en dan blijft hij de hele tijd lullen dat we dat moeten doen, wat concentreren verdomd moeilijk maakt. Het is net een belspel-presentatrice, "Weet je wat, ik ga gewoon mijn mond houden. Ik ga jullie niet meer helpen, ik ga gewoon mijn mond houden. Hier zit gewoon een belspel-presentatrice die haar mond houd. Kom op mensen, het is niet moeilijk, etc etc."
En dan maar zeuren dat we ons huiswerk niet af hebben, want ons huiswerk vergeten doen we maar bij andere leraren en niet bij hem want zijn vak is natuurlijk het belangrijkste vak aller tijden en hij is overduidelijk de enige die ons huiswerk geeft en we doen thuis ook niets anders dan voor de buis en pc hangen, beetje chatten, beetje blowen en alles behalve huiswerk maken.
Alsof we verdomme geen leven hebben!
"Juh, weetjewat, wij gaan als school de kinderen bemoedigen buitenschoolse activiteiten te doen, we gaan een muscal plannen, een revue en allerlei andere culturele bezigheiden maar we gaan het lekker moeilijk voor ze maken en al hun vrije tijd opslokken zodat ze niets meer kunnen doen! Gnagna."
Ja, dit klink afgezaagd en puberaal. En dat is het ook. Maar het lucht wel op.