|
|
|
|
Naja festival.. ach wel grappig dat zoiets ineens in Zoetermeer is hehe...
Zeefpop.. Zondag 29 september in de Boerderij in Zoetermeer. Iemand die erheen gaat? Meer informatie: http://www.goldid.nl/topic.asp?TOPIC...val+Zoetermeer Hoofdact is btw DJ Marc van Dale... maar er komen ook wel wat lokale bandjes en zo.. 'k Ga 't misschien wel ff uitchecken.. tis toch gratis (en de stappentax is dan ook gratis, wiehoe)
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
....) het leek alsof ik jou (of anders een lookalike..? ) wel eens op school (hhs) heb gezien..? (begint je achternaam btw iets met een d, e, of f..?) ... (ja ik moest het toch ff zeggen..) ....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat voor school... *kijkt profiel*.. ow.. VIA... ja.. dan is het wel donders goed mogelijk dat je me heb zien rondlopen /me is tweedejaars via'er op hhs
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() wat geinig zeg hee.. =)
|
|
||
|
Citaat:
Zeg, het lijkt me wel tof om ooit eens een 'zoetermeer en omgeving' (ik woon niet in z'meer ) muziek meeting te houden. Zijn niet onwijs veel mensen, maar het zijn wel toffe mensen (voor zover ik weet ). En met reizen is het helemaal te doen
|
|
||
|
Citaat:
..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar k was er oowk pas half 12 ossow..tjah ik hoorde iemand roepen: dag exo ossow..toen dacht ik..huh?! ghe kom je der vaker ofnie? ff ontopic: meeting in/bij zmeer lijkt me wel lachen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vaak: neej nie echt.. nie vaker dan eens per maand ofzo Sweetlake meeting: |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat hoeft van mij niet zo.. En ik voel me er ook niet op m'n gemak als ik helemaal in m'n eentje ben ofzo..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
..hij geeft steeds handkussen enzow heel rare gast idd...mjah als je veel mensen daar kent ben je nooit alleen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(creeps: 'k voel me nie aangesproke )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens ergens ooit een tijdschema gezien, kan t nu niej meer vinden...weet iemand waar t staat?
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|