Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijder eerst de resten van de engelse versie van oo.org, inclusief map dat standaard in je program files map staat.
Download opnieuw de Nederlandse versie van Oo.org (download desnoods met JRE (java runtime enviroment). En probeer het dan opnieuw. Als je het hebt over de fout 1935 wat je krijgt bij een Msi installatiescript, kijk dan hier maar eens.
Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 19:52. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb met de zoekfunctie van Windows gezocht naar de resten en alles weggegooid. Ook heb ik de software opnieuw gedownload (met JRE) en gepoogd deze te instaleren. Echter bleef hetzelfde probleem zich voordoen. Ik zal van de week die 2e link eens goed checken en kijken of het dan wel werkt. Heb je eventueel nog een makkelijkere oplossing want die link zag er uit als nogal een flinke lap tekst om even door te worstelen... Als het moet moet het maar liever iets simpelers natuurlijk. ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook kom ik op die pagina meer dan eens de verwijzing naar HP printsoftware tegen. Die heb ik maar genegeerd omdat het daar in dit geval niet om gaat.
||
Citaat:
Dus ik raad je met klem aan om die oplossingen op te volgen en oplossingen met de hp software te negeren.
||
Citaat:
@ vlep`un: Jah ik heb m'n register al doorzocht en kreeg de melding dat er geen verwijzingen naar OO.o gevonden zijn.
||
Offtopic:
Citaat:
Ik gebruik liever ccleaner slim-versie
||
Citaat:
![]() Die werkte echt een stuk sneller. Bovendien kan je er echt veel meer mee. Is het ook mogelijk om de rest van je schijven te doen of werkt deze alleen op de schijf waar je Windows op hebt geïnstaleerd? Het probleem is met het draaien van bovengenoemd tooltje trouwens opgelost. Ik heb wel het een en ander aan de instellingen veranderd ten opzichte van de standaard maar dat moet ieder maar voor zich weten lijkt me zo. Tnx a lot iig. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 |