Advertentie | |
|
![]() |
|
Jessiej *knuf terug*
Rian ik weet um weer ![]() Judith!! Gaat het niet zo goed? Zit je niet meer op de Oosthoek? Of dat nog wel? Marieke (salival) zit nu ook al een tijdje op de kp. Andere mensen van zw waar ik nog op het Triversum heb gezeten, of nog zit.. Dawina inderdaad, Marissa, en Maaike (darkangel112). Liefs, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu zit ik dus sinds juli weer thuis en heb ik nog 1x id 2 weken wel een gesprekje op de Oosthoek. Ik ben vanuit de Oosthoek direct aangemeld in Amsterdam, 't Mentrum waar ik eerst van mijn Anorexia af moet zien te komen, weer een opname en een behandeling van 9 maanden. Pfff gezeur allemaal. Kheb de intakes nu achter de rug, sta op de wachtlijst maar voordat ik er terecht kan zitten we waarschijnlijk alweer in het nieuwe jaar. Dat is nog ruim 3 maanden overbruggen ![]() Dat is het allemaal zo'n beetje in het kort. Begin me bijna een rampentoerist te voelen ofzo, klinieken in Noord-Holland afreizen. Op naar opname nummer 4, Hoera ![]() Greetz Juut |
![]() |
||
Citaat:
goh ![]() ![]() Doe maar de groetjes aan Scider ![]() *knuf* Caafiej
||
Citaat:
Welkom ![]() ![]() Ik heb Dordrecht en Den Haag gehad...kzit nog steeds af te wachten wat next is... Zullen we samen ergens een blokhutje bouwen? ![]() ![]() ![]() *knuf* Caafiej
||
![]() |
Citaat:
![]() BTW klinkt ook wel goed, voortaan als mensen vragen wat ik doe, of ik studeer of zo antwoord ik met: " jaaah, mevrouw/ meneer, ik ben een proffecionele ramptoerist, daar is heel wat studie voor nodig, zo reis ik voor onderzoek alle psychiatrische instellingen af en verblijf ik er een tijdje, blablabla" 'T schijnt dat als je maar veel zegt en je stem laag houdt je heel boeiend en wijs overkomt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt wel wijs ja ![]() Maar kut zeg meis, schrik er wel een beetje van, had gehoopt dat het op de Oosthoek beter zou gaan. En weer zo lang overbruggen, moeilijk hoor.. Mja dan zijn forums toch wel handig he. En je mag me altijd mailen hoor als het niet gaat. Sterkte.. ik denk aan je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Weet je? Als je zow vaak van die gesprekjes met behandelaren hebt huh? Moet je es proberen om m uit te lullen. In anderhalve maand is het me al 1 keer gelukt ![]()
||
Citaat:
yeah ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb jij een "psychische stoornis" ? (of hoe je dat netjes zegt) RammsteinRulez | 133 | 16-08-2009 12:12 | |
Psychologie |
Internetidentiteit Antoni | 29 | 20-08-2006 10:49 | |
Beleidszaken |
(psych) AM beleid een beetje overdreven.. ~~dolce~~ | 94 | 27-12-2003 10:24 | |
Psychologie |
Het nieuwe beleid van Psychologie Simon | 20 | 22-01-2002 12:37 |