Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
skinny jeans: check vintage laarzen: check urbankids: tot op zekere hoogte check giletjes: helaas check ![]() bolero's: check, maar gelukkig steeds minder bruintinten: check skulls: check. van die vreselijke halssjaaltjes enzo. wat ik ook erg veel zie is weer van die ieniemienie rockabilly ponies, maar ik geloof dat dat tegenwoordig gewoon emo is. en verder een shitload aan mensen met hoodie's van de H&M met van die quasi-grafische printjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier is het allemaal erg studentikoos, met hippe H&M mensen gekleed in strakke tshirtjes met skinny jeans gepropt in kekke laarsjes, gecombineerd met een andere soort hippe H&M mensen met wijde rokjes en polkadotbloesjes en pumps. En dan hebben we nog de mensen die het overduidelijk niet kan schelen en zomaar wat aantrekken. Oja en we hebben ook nog de stoere alto's in wijde broeken met enge kettingen en dito kapsels.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik dacht dat het van die zwembroeken/shorts waren met bloemenprint ![]()
||
Citaat:
![]() en niet te vergeten zie ik nog regelmatig goude gevlochten riemen voorbij komen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder kom ik niet zo heel veel meer buiten, als ik buiten kom is het vaak donker en zie ik niks als ik uitga ben ik vaak dronken dan let ik alleen maar op gezicht tieten en kont. Als ik naar de sportschool heen fiets loop ik mezelf op te fokken en loop ik er zelf ook niet al te modieus bij en hoop ik dus zsm de gym te betreden.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder alles wat al gezegd is met als nummer 1 de KANTEN LEGGING, gadver. Die bermuda's vind ik nog best leuk, met gympen eronder.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Lifestyle |
Vergane glorie Verwijderd | 50 | 08-03-2009 14:09 | |
Lifestyle |
Recapitulatie: Uggs *oma* | 34 | 25-12-2008 19:20 | |
Lifestyle |
Mode :: doe jij daar aan mee DG | 43 | 05-04-2004 00:50 | |
Lifestyle |
Camouflagestoffen Verwijderd | 58 | 27-05-2003 20:23 | |
Lifestyle |
Allochtone jongeren, welke jeugdcultuur? Anti-Schaap | 36 | 27-04-2003 14:46 |