|
|
Citaat:
ambertje schreef:
zo lekker om op nun nek gezoend te worden of is dat een typisch meisjesding ![]() vergeet ik alles om me heen en dan wordt het een kwestie van mij van zich afslaan tot we een geschikte plek hebben om het te doen want dan gaat me i.q. plots op 0 ![]() mag je wel vaker doen hoor lief, alleen wil ik het niet dr komende week nog in me nek zien staan
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Soullar schreef:
als het juist gebeurd dan smelt ik ![]() vergeet ik alles om me heen en dan wordt het een kwestie van mij van zich afslaan tot we een geschikte plek hebben om het te doen want dan gaat me i.q. plots op 0 ![]() mag je wel vaker doen hoor lief, alleen wil ik het niet dr komende week nog in me nek zien staan ![]() ![]() Ik jou van me afslaan ![]() Mjah dat i.q. op nul is wel te zien als je in die ogen van je kijkt jah
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
ikkuh persoonlijk niet, ik krijg er kippenvel van en het kietelt als een gek Ik krijg er rillingen van en het kietelt inderdaad... Maar dan is er ook nog een soort van bijwerking... ![]() ![]() En die bijwerking is niet compleet onaangenaam zegmaar
|
||||
|
|
|||||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Meiden die hun woede of verdriet kwijt willen over kinderachtige jongens | dominique192 | Liefde & Relatie | 36 | 06-10-2010 23:57 |
| Vriendin foute acties door jongens | alpha | Liefde & Relatie | 28 | 12-10-2003 19:10 |
| Meisjes en jongens ---> schaamhaar? | Robin19 | Seksualiteit | 79 | 23-03-2003 16:48 |
| help me | makes no sense | Seksualiteit | 16 | 23-07-2002 22:52 |
| wat vinden jongens ervan als....... | lieke !! | Seksualiteit | 15 | 14-03-2002 17:46 |