Oud 21-10-2006, 12:21
Verwijderd
Vandaag gaat voor mijn gevoel een nuttige dag worden. Ik ga mn kamer schoonmaken, huiswerk bijwerken en is zorgen dat echt alles gedaan is aan het einde van de avond.
edit: is kijken of ik me aan mijn voornemen kan houden.
Advertentie
Oud 21-10-2006, 13:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-10-2006 @ 12:51 :
En ik heb zin in morgen, maar ben ergens ook een beetje bang. Ik bedoel, het is dan wel allemaal een jaar geleden. Maar hé, ik ga toch door?

(Althans. Dat stond in de planning.)
Morgen wordt wel tof hoor!

Ik heb vandaag ook al zo heerlijk uitgeslapen! Eindelijk vakantie, eindelijk rust. Nou ja, voor een paar dagen dan. Want waarom moesten ze die fucking tentamenweek meteen na de herfstvakantie plannen? Dat wordt dus leren en oefenopgaven maken en nog meer leren. Maar ik ga ook uitslapen, winkelen, uiteten en muziek maken, of course.

*zakt lui achterover*
Oud 21-10-2006, 13:44
ilse
ilse is offline
ik wou dat ik naar hem toe kon vanadaag, waarom wil mijn lichaam nou weer niet meewerken
Oud 21-10-2006, 14:32
Ann
Ann is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 21-10-2006 @ 13:09 :
Walibi halloween gister was super, wel een paar keer flink geschrokken maar daardoor ook weer de slappe lach gekregen, dat was lang geleden dat ik die had. Maar het was echt te cool...

Nu even huiswerk maken omdat ik dat de hele week al had moeten doen... nou goed maakt ook niet uit.
Van dat blije gevoel is dus niets meer over, mama waarom doe je zo raar? Je weet niet eens meer hoe ik heet... ik hoop zo dat ze gewoon een beetje aan het slaapwandelen was =|
Oud 21-10-2006, 15:54
Yana
Yana is offline
Ik heb mijn verwijzing. Hij krabbelde wat op een blaadje, gaf me een folder mee en dat was het. Thuis snel even gelezen wat hij geschreven had. Confronterend. Afdeling eetstoornissen.

Nu nog de psycholoog bellen om een afspraak te maken. Maandag...

Verder voel ik me niet zo goed. Gisteren een verjaardag gehad en ik kon me echt totaal niet inhouden. Het ging allemaal goed, totdat ik ineens "2x lunch" had, omdat er ergens ook al op me gerekend was en ik dat niet wist.. en ik toch niet ineens kon bedanken? En daarna de nougat, de taart, de chips en toastjes en.. ik voelde me hoe langer hoe slechter.

Vandaag alweer taart gehad. Vanavond weer de kans, maar ik wil echt niet. Ik voel me best wel dik nu . Ik wil de weegschaal, maar ik wil het ook weer niet. Mag niet. Morgenochtend pas. Nu gaat het toch overdreven hoog zijn en dat wil ik gewoon niet weten. Zal alleen maar slechter voor me zijn .

Ik mag trouwens geen chocolade of noten meer eten. Ik heb bedacht dat ik misschien gewoon beter helemaal biologisch kan gaan eten, geen suikers meer enzo. Zou ik me dan niet beter, gezonder voelen? Of is dit het eetgestoord stemmetje dat me niets gunt?
Oud 21-10-2006, 16:07
Verwijderd
Echt mens, denk je nou dat ik nog steeds voor mijn plezier thuis woon? Wat loop je nou toch te zeuren? Mag ik niet zoveel weg zijn? Waarom zou ik in godsnaam thuisblijven op mijn vrije avond? Het is toch mijn leven?
Oud 21-10-2006, 16:15
Nijn*
Nijn* is offline
Zo, eindelijk ben ik weer een beetje mezelf. Vandaag en gisteren zo moe van afgelopen week, dat ik vandaag maar niet naar theater ben gegaan. Daarbij had ik door alle drukte ook mijn monoloog niet voor kunnen bereiden, waardoor ik me nog slechter ging voelen. Vandaag lekker uitgeslapen, beetje modeblaadjes gelezen, beetje televisie gekeken enz. Merk nu toch wel dat ik het steeds weer moeilijk blijf hebben met eten, en het zal deze week er niet echt makkelijker op worden.. Gelukkig heb ik nu een vakantie die ik weer lekker vol kan plannen. Dinsdag en donderdag weer therapie (gelukkig), waarschijnlijk drie dagen werken, met mama een galajurk gaan kopen, al mijn schoolwerk inhalen, en met vriendinnetjes afspreken. Ja, het komt wel goed, positief blijven
Oud 21-10-2006, 16:40
coopergirl
coopergirl is offline
Vanmorgenvroeg werd er aangebeld. Ik schiet snel een T-shirt aan en open de deur: staan er twee jehova's (ze zijn altijd met z'n twee). Maar goed, toen ze mijn dorre hoofd zagen en mijn witte benen gaven ze snel een folder af en liepen ze door Terwijl deze mensen normaal gesproken eerst nog een toelichting over vanalles gaan geven. Volgens mij heb ik 2 mensen een trauma bezorgd

Oud 21-10-2006, 16:49
darkfairy
darkfairy is offline
hmhm
Oud 21-10-2006, 18:36
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb een tftscherm van een halve meter. Ik heb vandaag gewerlt en het was leuk maar ik heb maar 4.5 uur geslapen door die rotjochies.
Oud 21-10-2006, 18:53
Gothic
Gothic is offline
Nou vandaag was echt super mij niet heus. Twee keer mogen toekijken hoe m'n teams verliezen, great.
Oud 21-10-2006, 18:58
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben bang voor morgen, maar kan ook niet wachten om hem te zien? Ik weet het niet meer! Het maakt me steeds opnieuw weer verward. En waarschijnlijk is er geen reden om bang te zijn voor morgen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het uit het verleden komt en op een of andere manier naar boven is gekomen door dinsdag. Ik zou het anders ook echt niet weten. Ik begrijp m'n eigen reactie erop niet meer. Er ís niets meer te zien daar voor andere mensen, er ís niets meer te voelen daar. Waarom dan die verdomde angst? Hij zal ook echt geen dingen doe die ik wil, wat dat ook zal zijn. Hij zal me niet aanraken als ik dat niet wil. Waarom ben ik dan toch bang daarvoor?
Oud 21-10-2006, 19:22
Verwijderd
Omg Ben&Jerry's Chocolate Therapy. <33
Oud 21-10-2006, 19:32
darkfairy
darkfairy is offline
liever kapot gaan dan nog dikker worden
Oud 21-10-2006, 19:49
Verwijderd
@Aragnabite: gefeliciteerd, hoe was het vandaag? *Knuff*
@Yana: Meisje ik ben echt tróts op je! Supersupersuper. *Knuff*
@Coopergirl:
@*Knuff* voor rare kwast, Nijn*, Lentekriebel, kroot, Anno 1986 en wie er verder één wil.

Internet deed het niet vandaag.Hmpf.

Buikpijn, niet leuk meer. Vanmiddag naar de huisartsenpost geweest. Blabla het was niks. Mn buik voelde goed zei ze, nou als ik erin prik doet het vette pijn. En nu moet ik een onschuldig laxeermiddel halen en die oranje pilletjes niet meer nemen. Dinsdag maar naar de huisarts, misschien dat hij ook nog even kan voelen, want het doet nu best wel pijn.

En verder? Uuuh, ik ben moe, maar dat is niks nieuws.
Oud 21-10-2006, 20:06
Roosje
Roosje is offline
z0mg, ik heb voor het eerst sinds heel lang weer een energie-overschot en het voelt zooooo lekker. <3 Het vriendje van mijn zus is grappig en ik doe ongelooflijk huppelig en springerig en vijftienjarig en mijn zus doet net zo hard mee en volgens mij kan hij er geen touw meer aan vastknopen.

En toch. Ergens.
Oud 21-10-2006, 20:16
darkfairy
darkfairy is offline
tering
Oud 21-10-2006, 20:24
Meissiej
Meissiej is offline
*zucht*
Oud 21-10-2006, 20:34
rare kwast
rare kwast is offline
zolang iedereen denkt dat het goed gaat.. en ik vol hou dat het goed gaat..
dan gaat t vast goed..
toch?
Oud 21-10-2006, 20:47
Gothic
Gothic is offline
jeetje ik ben moe zeg... ga maar naar bed denk ik. Morgenochtend m'n moeder ophalen, na 2 mnd terug uit Amerika. En verder maar wat studeren ofzo...

Als ik volgende week nog zo moe ben wordt dat echt een drama, ik heb het volgende week zo druk als ik het nog nooit gehad heb. Wel 3 dagen werken en dan ook van half 8 tot 10 uur 's avonds. Wie verzint dat? Ja ik zelf, want ik heb ja gezegd, maar toch. En nog veel stress ook, m'n tentamen komt er weer aan, maar nog erger dat ik word ingewerkt bij m'n nieuwe baantje en ik haat situaties waarin ik onbekend ben, waarin ik niet weet wat ik moet, kan doen. Bah, verschrikkelijk. Als iemand mij gewoon vertelt hoe en wat is er niets aan de hand, maar ik maak me er nu al zo druk over ... Hopelijk weet ik daarna hoe en wat, en dat het niet zo gaat als van de zomer, dat ik gewoon gedumpd wordt daar en zelf maar alles moet uitzoeken, want dan ga ik echt huilen...
En daarnaast ook nog gewoon college en nog een bekerwedstrijd. Maar ja, die vent kan me er moeilijk weer naast zetten. Was niet persoonlijk, hij had zomaar iemand uitgekozen. Wat een toeval dat ik dat altijd weer ben en dat ik vorige week ookal gemist had, nee dat maakte niet uit, daar hield ie geen rekening mee...
Oud 21-10-2006, 21:02
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-10-2006 @ 21:34 :
dan gaat t vast goed..
toch?
zo denk ik er ook over
Oud 21-10-2006, 21:14
ilse
ilse is offline
Citaat:
dan gaat t vast goed..
toch?
agreed..
Oud 21-10-2006, 21:56
rare kwast
rare kwast is offline
uitgeput.. gewoon helemaal uitgeput..
emotioneel zit ik er doorheen, lichamelijk kan ik niet meer, geestelijk heb ik t helemaal gehad..
mijn lichaam gevuld met kou en eenzaamheid.. mijn hoofd gevuld met een storm van gedachtes, verloren hoop en vergeten dromen..
Oud 21-10-2006, 22:22
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-10-2006 @ 21:47 :

.... ik word ingewerkt bij m'n nieuwe baantje en ik haat situaties waarin ik onbekend ben, waarin ik niet weet wat ik moet, kan doen. Bah, verschrikkelijk. Als iemand mij gewoon vertelt hoe en wat is er niets aan de hand, maar ik maak me er nu al zo druk over ...
Heel herkenbaar!
Dat had ik bij mijn huidige baantje ook, toen ik er voor het eerst ging werken. Dat heb ik eigenlijk bij alle 'nieuwe' dingen die ik alleen moet doen. Gelukkg waren er bij mij leuke mensen die me echt niet alleen lieten staan en me echt 'opdrachten' hebben gegeven en dergelijke. Als ik een tijdje ergens werk dan weet ik wel wat ik moet, dat hoeven mijn collega's niet tegen me te zeggen, maar echt vreselijk om ergens een beetje nutteloos te staan en dan niet wetend wat je moet doen Maarja, dan moet je gewoon op je collega's afstappen en vragen wat je moet doen..

OT: Het gaat goed! Deze week weer naar school, en ik ga echt m'n best doen! Dinsdagavond informatie avond over de Polen-reis, donderdag lekker weer uit (als ik tenminste bij die vriendin kan blijven slapen.. dat hoop ik dan want ik heb er echt weer enorm zin in!), vrijdag naar een vriend van mij in Den Haag! Wordt dus (waarschijnlijk ) een gezellige en leuke week Verder was het gister echt superfijn en leuk met hem, het was echt heerlijk maar jammer dat ik toen naar huis moest.. maar toch ja, toch.. wil ik geen serieuze relatie.. Ik denk toch niet dat hij echt helemaal mijn type is, en oh hij had nog zo'n lief knuffeltje voor me gekocht daar voel ik me dan wel weer enorm schuldig over. Ik weet niet wat het is.. Misschien ligt het wel helemaal aan mezelf en ben ik te veeleisend.. maar ik moet ook wel op m'n gevoel afgaan vind ik, en die zei nou eenmaal 'nee'... En ik hecht eigenlijk enorm veel waarde aan het gevoel wat ik bij iets/iemand heb. Ik moet echt het gevoel hebben van 'JA, hier ga ik me voor in zetten, dit wil ik echt!' anders wordt het gewoon niks.. (of zit ik mezelf hier nu een beetje goed te praten? nouja, ik vind toch dat ik niet zo verschrikkelijk verkeerd denk....)

Laatst gewijzigd op 21-10-2006 om 22:25.
Oud 21-10-2006, 22:26
Roosje
Roosje is offline
Overpeinzing van eerder dit jaar:
"Zou hij ooit echte liefde gevoeld hebben? Zouden klootzakken ook verliefd kunnen worden?
Nee, echt.
Ben je wel eens verliefd geweest? Heb je wel eens moeten janken van geluk? Voel je je verrukt als je iets mooi ziet? Vertederen kleine kinderen je? Raakt het je niet als iemand verdrietig wordt om jouw lompe opmerkingen? Want je bent een klootzak, zoveel is zeker. Maar zou je het zelf doorhebben? Zo nee, ga dan lekker met je vriendjes spelen en laat iedereen met rust, want je bènt niet grappig. En als je het wel weet, heb je dan ook een goede reden ervoor?"

Ik las het net weer, uit mijn telefoon (hartje daarnaar) en ik bedacht dat ik het misschien wel fout had. Want laatst zag ik precies zo'n klootzakje heel teder zijn vriendinnetje zoenen en heel lief voor haar zijn en toen pas bedacht ik dat ook zij, dat ook kutmensen gevoelens hebben. Positieve gevoelens, bedoel ik. Ik had het misschien wel gewoon fout. En misschien had ik het wel veel vaker fout als ik over andere mensen nadacht. Maar ik heb het tenminste door, hoewel het er misschien een beetje laat voor is. Mijn mama zei het al zo veel langer. Waarom heb ik haar niet eerder geloofd? Mijn mama is wijs genoeg, op haar zou ik gewoon moeten vertrouwen. (Never made it as a wise man.) Ik zou sowieso wat vaker mensen op hun woord moeten vertrouwen, dat heb ik maar al te vaak bewezen. Maar waarom doe ik het dan niet gewoon? Nog steeds bang voor intimiteit en afhankelijkheid? Dat zou ik in die ruim tien maanden toch wel afgeleerd moeten hebben. Of had ik het alleen maar afgeleerd, ben ik nu net zo hard er weer mee begonnen? Ik wilde dat er iemand was met wie ik kon praten, die me kon helpen.

Want een overdosis aan energie maakt immers altijd plaats voor overpeinzende melancholie. Daar ben ik onderhand wel aan gewend en toch verbaas ik me er elke keer weer over.

Het is zo heerlijk dubbel allemaal, en aan de andere kant zo verdomd klote. Paradoxaal, ja, dat klopt geloof ik, maar ik ben ook een beetje een paradox. Het is al een stapje in de goede richting, toch? Beter een paradox dan een contradictie.

En nee, het komt helemaal niet goed. Je zegt het al zo lang en ik ben me er niet meer van bewust, ik weet niet meer wat ik moet. Jezus. Je zet me weer even terug op aarde, weet je dat? Dankjewel daarvoor, maar ik weet niet of het wel zo goed is.

Want nu is het allemaal weer rotzooi.
Oud 21-10-2006, 22:37
Verwijderd
koppijn

maar ik heb mijn stukjes gospelmuziek en dat is altijd zo mooi dat ik blij ben door mijn hoofdpijn heen

en een kopje zachte thee helpt vast ook wel. *heeft*.
Maar ik zal nooit van mn leven medicijnen gebruiken tegen iets wat vanzelf weer overgaat.

en ik wil geen relaties op afstand want ik heb t geld niet maar.. maar iedereen woont echt zover weg. das gewoon logisch vanaf waar ik hier woon.
nu voel ik me even net iets kanslozer dan normaal

Laatst gewijzigd op 21-10-2006 om 22:40.
Oud 21-10-2006, 22:41
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: dankje! Knuffel terug!
@ Aragnabite: gefeliciteerd, en ik hoop echt voor je dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt gehad

OT: Net samen met mijn moeder The Motercycle Diaries gezien, een hele goed film! Krijg daardoor ook meteen weer zin om er over anderhalf jaar als ik klaar ben met school, zelf een tijd tussenuit te gaan.. Ik heb daar zo'n zin in, een wereldreis maken, van alles ontdekken, de wereld leren kennen! Hmm.. En als ik die film zo zit te kijken kan ik ook niet wachten tot ik aan mijn cursus Spaans kan beginnen! Maar nu eerst slapen, en morgen maar eens serieus op internet gaan kijken hoeveel het allemaal zal gaan kosten, zo'n reis die ik wil maken..
Oud 21-10-2006, 22:45
Roosje
Roosje is offline
Ik heb het zovaak geschreven dat het a. onleesbaar wordt en b. geen betekenis meer heeft. (Nooit meer, alsjeblieft?)
Ik vertoon gevoelontwijkend gedrag.
Oud 21-10-2006, 22:50
Ruudje
Ruudje is offline
Ik sta er van te kijken hoeveel ik op sociaal gebied tekort kom. Op het moment ben ik onrustig, voel ik me nog steeds verward. Ik denk dat het verstandig is om toch door te gaan met studeren, misschien op een lager tempo. Maandag gesprek met psych... ik ben benieuwd.
Oud 21-10-2006, 23:35
Faerie
Faerie is offline
En nu voel ik me ineens weer kut. Stemmingswisselingen Kon ik er maar iets aan doen, ik wil daar echt van af....
Oud 21-10-2006, 23:42
Redhair
Redhair is offline
Wat hou ik toch van die jongen.

Maar ik wilde gisteravond een lijn leggen, hij heeft sinds dinsdag niet gebruikt.
Ik moest rustig aan doen, zo ga ik totaal de verkeerde kant op. Toen hij me gister een tikje op mijn neus gaf, kon hij gewoon voelen hoe de binnenkant kapot is, dat er stukken weg zijn. Dat vond hij echt eng, hij wilde zijn vriendin niet aan pep verliezen. Met het gebruik schiet ik niets op, ik maak alleen maar problemen. Ontwijken heeft geen zin.
Dat weet ik, dacht ik. Dat weet ik. Maar als ik stop met pep gaat het fout met eten. Daar moet ik aan werken, geholpen worden, maar daarvoor moet de oorzaak aangepakt worden, dat durf ik niet. Dus ik blijf doorgaan. Ik bleef stil, hij praatte verder.
Pep helpt bij niets, langzaam takel je af, al kan het anders voelen. Maar hij vond me mooier toen ik gestopt was. Dat magere gezichtje, de dunheid, het is niet mooi. Daarnaast ben ik ook veel minder vrolijk, vaak afwezig.
Wat?
Ik vertelde dat ik me juist vrolijker voelde. En toen ik gestopt was staarde ik toch vaak voor me uit, totaal niet bereikbaar, met mijn gedachten ver weg?
Ja, maar nu vergat ik de wereld soms om me heen. Dan was ik zo wazig dat ik me totaal afsloot, zoals maandag, toen ik op het bed aan het gamen was.
Verrek, ja, maar die afwezigheid ervaar ik niet als negatief, ik space dan.

Hij stond op, zei dat ik wist waar de spiegel lag, maar hij wilde wel zometeen slapen, dus als ik niet van plan was te slapen moest ik maar naar huis gaan. Ik wilde dolgraag bij hem blijven, maar ook pep. Mijn hoofd maalde. J. wil niet dat ik gebruik, hij vindt me nu minder mooi, ik moet stoppen. Maar toch nam ik er een, ging bij hem in bed liggen. We keken wat tv, deden hem uit, ik voelde me, ondanks de pep, verschrikkelijk moe. Onze lijven tegen elkaar aan, onze ademhaling, onze twijfels, depressies, verlangen naar zelfmoord. Maar ook ons geluk, hij en ik, liefde.
Ik viel al snel in slaap, sliep heerlijk, werd soms wakker als hij tegen me aan kroop, een arm om me heen sloeg, een kusje op mijn wang gaf. Met een glimlach sliep ik weer verder.

Pas om twee uur stonden we op. Naar de stad gegaan, naar M. gegaan, weer naar huis, waar het blijkbaar weer goed is tussen hem en K., ze hebben teveel samen meegemaakt om boos te blijven. Op K.'s kamer gehangen, jointjes gerookt, K. en ik lijnen genomen, tv gekeken. J. lag met zijn hoofd op mijn buik, zei dat ik dikker moest worden. Mijn heupen staken teveel uit, mijn buik was te plat. Ik heb nauwelijks gegeten vandaag, J. is er niet blij mee. Godver, de drugs mag niet weer tussen ons in komen te staan. Maar aan mijn problemen werken durf ik niet.
Maar wat is hij toch lief, al kan hij ook vreselijk etteren.
En nu haat ik mezelf en mijn leven en de pep en hou ik van hem en de pep en voel ik me gelukkig en wil ik dood.

I am the girl you know, cant look you in the eye
I am the girl you know, so sick I cannot try
And I am the one you want, cant look you in the eye
I am the girl, you know I lie, I lie and lie
Oud 21-10-2006, 23:46
darkfairy
darkfairy is offline
alcohol doet wonderen
en ik voel me verward
en lelijk
en niks waard
Oud 22-10-2006, 00:00
Verwijderd
(f)
zucht
Oud 22-10-2006, 00:05
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Kon ik me maar altijd voelen, zoals ik me nu voel. En waarom ook niet?
Oud 22-10-2006, 00:06
darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het niet meer
ik zou het allerliefst dingen willen doen waar ik niet aan moet denken
Oud 22-10-2006, 01:16
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
dan gaat t vast goed..
toch?
Nee, je houdt anderen en vooral jezelf alleen maar voor de gek. Zolang je deze gedachte hebt, zul je imo ook nog niet snel verder komen.
Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 01:06 :
ik weet het niet meer
ik zou het allerliefst dingen willen doen waar ik niet aan moet denken
Ga jij naar een psych?
Oud 22-10-2006, 01:17
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:16 :
Nee, je houdt anderen en vooral jezelf alleen maar voor de gek.

Ga jij naar een psych?
paar keer geweest paar jaar geleden
Oud 22-10-2006, 01:18
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 02:17 :
paar keer geweest paar jaar geleden
Je bent verkeerd op weg. Zoek hulp!
Oud 22-10-2006, 01:19
Verwijderd
we zijn om 2:26 nog wakker, we hebben allemaal hulp nodig.
Oud 22-10-2006, 01:19
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:18 :
Je bent verkeerd op weg. Zoek hulp!
hm hm ik heb een brief met telefoonnummer gekregen een tijd terug maar ik twijfel nog
Oud 22-10-2006, 01:26
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 22-10-2006 @ 02:19 :
we zijn om 2:26 nog wakker, we hebben allemaal hulp nodig.

Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 02:19 :
hm hm ik heb een brief met telefoonnummer gekregen een tijd terug maar ik twijfel nog
Waarom twijfel je?
Oud 22-10-2006, 01:27
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:26 :

Waarom twijfel je?
aan de ene kant denkik dat ik er zelf wel uitkom enzo en dat ik er niet meer heen wil
Oud 22-10-2006, 01:29
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 02:27 :
aan de ene kant denkik dat ik er zelf wel uitkom enzo en dat ik er niet meer heen wil
Ik denk dat je er zelf niet uitkomt...

Waarom wil je er niet meer heen? Het is niks om je voor te schamen... sterker nog, ik moedig mensen die wat aan zichzelf willen doen alleen maar aan.
Oud 22-10-2006, 01:30
kroot
kroot is offline
@ darkfairy: komop grijp al je moed bij elkaar en bel!

Net terug van mijn werk, was leuk. Ik wil ook leren over geluidstechniek.
Oud 22-10-2006, 01:30
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:29 :
Ik denk dat je er zelf niet uitkomt...

Waarom wil je er niet meer heen? Het is niks om je voor te schamen... sterker nog, ik moedig mensen die wat aan zichzelf willen doen alleen maar aan.
ik weet dat het niks is om je voor te schamen^^
Oud 22-10-2006, 01:31
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 02:30 :
ik weet dat het niks is om je voor te schamen^^
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:29 :
Waarom wil je er niet meer heen?
Oud 22-10-2006, 01:35
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:31 :

het lijkt me maar naar enzo om er weer me verhaal te doen
en de vorige keer luisterde hij helemaal niet
dus vandaar
Oud 22-10-2006, 01:39
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 22-10-2006 @ 02:35 :
het lijkt me maar naar enzo om er weer me verhaal te doen
en de vorige keer luisterde hij helemaal niet
dus vandaar
Het is ook naar, maar dat is geen reden om het niet te doen.
Op het moment dat jij je niet goed voelt bij je hulpverlener, vraag je naar een andere... zolang totdat jij het idee hebt dat diegene je wil helpen.

Ik ga naar bed. Jij gaat maandag bellen, toch?
Oud 22-10-2006, 01:43
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-10-2006 @ 02:39 :
Het is ook naar, maar dat is geen reden om het niet te doen.
Op het moment dat jij je niet goed voelt bij je hulpverlener, vraag je naar een andere... zolang totdat jij het idee hebt dat diegene je wil helpen.

Ik ga naar bed. Jij gaat maandag bellen, toch?
slaapse
ik zal erover denken
Oud 22-10-2006, 02:04
Redhair
Redhair is offline
Eigenlijk vind ik het best eng om maandag met D. naar Berlijn te gaan. Ik bedoel, echt rust zal ik niet krijgen, in mijn hoofd. Ik moet op haar letten, er voor zorgen dat ze niet te veel blowt, ze is nog jong maar een leven zonder drugs ziet ze niet zitten. Ik wil niet dat ik daar met een stoned iemand zit, die niets meer snapt. Ik wil gewoon met mijn beste vriendinnetje die dagen doorbrengen, niet met mijn beste vriendinnetje die helemaal van de wereld is. Maar haar tegen houden is hypocriet, ik gebruik toch ook gewoon drugs? Slechtere drugs, grotere hoeveelheid. Als ik kritiek geef op haar geblow krijg ik kritiek terug.

Ik ben tenminste even weg van alle shit hier, mijn zieke pa, kapotte moeder, depressieve vriendje, de telkens terugkomende ruzies binnen onze vriendenkring, maar ik weet al wat een groot gespreksonderwerp van D. en mij wordt. De dood, het klote leven.

We willen allemaal dood. J. lag op de bank, ogen gesloten. Ik zat bij zijn hoofd. Hij opende zijn ogen, zei resoluut, zonder een uitdrukking op zijn gezicht 'ik wil dood'.
Van zulke momenten kijk ik niet meer op, ik schrik er niet meer van. Ik voel me nu juist veilig. Ik ben niet de enige, die het zo wil uitspreken, waarbij het vaak in het hoofd spookt. Ik keek hem aan, streelde zijn wang. 'Ik ook'.
K. bleef gewoon naar de tv kijken, knikte en zei dat we het allemaal met elkaar eens waren. Maar we blijven leven, voor elkaar.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten