Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag ook al zo heerlijk uitgeslapen! Eindelijk vakantie, eindelijk rust. Nou ja, voor een paar dagen dan. Want waarom moesten ze die fucking tentamenweek meteen na de herfstvakantie plannen? ![]() ![]() *zakt lui achterover* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat had ik bij mijn huidige baantje ook, toen ik er voor het eerst ging werken. Dat heb ik eigenlijk bij alle 'nieuwe' dingen die ik alleen moet doen. Gelukkg waren er bij mij leuke mensen die me echt niet alleen lieten staan en me echt 'opdrachten' hebben gegeven en dergelijke. Als ik een tijdje ergens werk dan weet ik wel wat ik moet, dat hoeven mijn collega's niet tegen me te zeggen, maar echt vreselijk om ergens een beetje nutteloos te staan en dan niet wetend wat je moet doen ![]() OT: Het gaat goed! Deze week weer naar school, en ik ga echt m'n best doen! Dinsdagavond informatie avond over de Polen-reis, donderdag lekker weer uit (als ik tenminste bij die vriendin kan blijven slapen.. dat hoop ik dan want ik heb er echt weer enorm zin in!), vrijdag naar een vriend van mij in Den Haag! Wordt dus (waarschijnlijk ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2006 om 22:25. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom wil je er niet meer heen? Het is niks om je voor te schamen... sterker nog, ik moedig mensen die wat aan zichzelf willen doen alleen maar aan. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het lijkt me maar naar enzo om er weer me verhaal te doen en de vorige keer luisterde hij helemaal niet dus vandaar
||
Citaat:
Op het moment dat jij je niet goed voelt bij je hulpverlener, vraag je naar een andere... zolang totdat jij het idee hebt dat diegene je wil helpen. Ik ga naar bed. Jij gaat maandag bellen, toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zal erover denken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |