Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() wat wyner al zei Ik herinner me wel een film of musical van TV, ook met een professor en 2 kinderen en nog een vrouw, misschien dat er ook een serie van is... Voor dat melodietje moet je hier maar eens heen gaan. ![]()
||
Citaat:
|
het liedje gaat zo
poe poe chakke cjakke poe poe chakke chakke poe poe chakke chakke poe poe (2x) dinge deng ding this is the song that we always sing! dat was t maar kheb echt geen ideeee hoe t heet, mn zusje en ouders wisten t ook nie meer ![]()
|
Verwijderd
|
Ik keek die serie ook altijd, maar het enige wat ik me er nu nog van kan herinneren is het liedje.... met het voor filmpje... Er zaten dat een aantal kinderen en een professor in een rode bus die vloog en ze zongen het liedje... Mja, geen peppie en kokkie, heeel anders.. Allereerst Engels, géén tekenfilm, en tja.. een kinder serie...
|
![]() |
|
Tja, jeugdsentiment...
![]() Zaten er niet een stel slechterik(k)en in, met een vreemd (maar in die tijd heel eng) monster? Kan ook niet op de naam komen....
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|