Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ECHTER ga ik niet het risico lopen om geld te betalen voor iets wat totaal verkeerd kan uitpakken ![]() ECHTER, zolang die personen geen echte werkervaring hebben met het ontwerpen voor dit soort opdrachten, dan ben ik daar niet van plan honderden euro's aan uit te geven. Ik denk dat het al een hele eer voor iemand is als iemand zijn hele rug beschikbaar stelt voor een opkomend artiest. Zelfs mischien armen erbij. De mogenlijkheid een heel verhaal te tekenen verschillende stylen te verwerken samen te werken met andere collega's, zou voldoende voldoening moeten schenken ! en zeg nou zelf, welk opkomend artiest kan in zijn portofolio nou zo'n groots werk neerzetten, en zeggen, KIJK hieraan heb ik gewerkt. Dat laat zien dat je over bepaalde kwaliteiten beschikt, en dan niet alleen teken/schilder kwaliteiten. Je moet begrijpen dat dit voor mij al rond de 5000/6000 euro gaat kosten, want ik wil dit laten tattoeren bij 1 van de beste tatoeerders van nederland (die man staat erom bekend te weten wat hij doet wanneer het op schaduwen/dieptes tatoeren aankomt) en dus speel ik het liever op safe ![]()
Laatst gewijzigd op 09-11-2006 om 15:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn advies? wacht op je getalenteerde vrienden. Ze kennen je beter en je weet wat je krijgt. Bovendien haken ze niet halverwege het project af en kunnen ze meer in kortere tijd doen. Mocht je dat niet willen dan zou ik maar vast gaan sparen. Een laserbehandeling is behoorlijk wat duurder dan een goede tattoo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Why is it the people with the least artistic and literary savvy are the ones the most devoted to the art of permanent drawings/sayings?
bron |
![]() |
||
Citaat:
of op mensen met tatoages in het algemeen ? ik kan je wel zeggen dat ik niet onder de "ppl with the least artistic and literary savvy" val ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: