Yeah

tentamen van immunologie tóch gehaald ondanks dat ik het echt verschrikkelijk moeilijk vond, met een 7 nog wel

Had het eigenlijk niet verwacht maar nu wil ik toch weer graag een 8

Voor microbiologie had ik wel een 8

Ben echt blij met mijn cijfers tot nu toe. Hopelijk heb ik weefselkweek en projectmanagement ook gehaald maar ik denk van wel. Dan alleen vrijdag nog moleculaire genetica en dan ben ik er weer vanaf. Als ik een tentamen niet haal is het nog geen ramp maar we gaan er nog even twee dagen voor
Ik maak me zorgen om mijn oeder. Ze zit al een paar weken overspannen thuis en zou nu weer aan het werk gaan. Haar bloeddruk is ineens veel te hoog terwijl ze dat eerst nooit had en ze blijft maar doorgaan. 21 december gaan we verhuizen dus ze is volop bezig met inpakken en opruimen. Nou had ze ook weer een aanrijding met de auto, weliswaar niet ernstig maar toch

Waarom gaat ze niet gewoon even een paar weken rustig thuis zitten en helemaal niets doen, dan kan er ook niet iets mis gaan. Ik vind het best wel eng, zeker nu ik zo ver weg zit en mijn broertje ook weinig thuis is. Vrijdag maar weer eens thuiskijken en hopen dat het goed blijft gaan. Anders ga ik maar weer een tijdje thuis wonen ofzo.