Oud 15-11-2006, 19:56
Strever
Strever is offline
Ik kijk niet meer verder..
Oud 15-11-2006, 20:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik houd me aan mijn woord en kijk geen wedstrijd meer live tot van Basten bondscoach af is
Oud 15-11-2006, 20:34
Strever
Strever is offline
Dit is gewoon belachelijk. Wat een niveau.. Schandalig.. Ik heb er geen woorden voor.. Wat moet Seedorf wel niet denken: 'Het niveau lag vroeger toch echt veeeel hoger, wat doe ik hier'??
Oud 15-11-2006, 20:38
Strever
Strever is offline
Dit is gewoon belachelijk. Wat een niveau.. Schandalig.. Ik heb er geen woorden voor.. Wat moet Seedorf wel niet denken: 'Het niveau lag vroeger toch echt veeeel hoger, wat doe ik hier'??
En wat doen al die afgekeurde spelers erin? Ik wil Van Nistelrooij, Davids, Van Bommel etc.
En van Basten? Wees een coach man, geef je spelers aanwijzingen langs het veld. Blijf niet alleen op je stoeltje zitten en een beetje aantekeningen maken. We hebben een harde coach nodig. Een coach die de spelers wat feller maakt. Dit lijkt nergens op. Klinsmann lijkt me wel een leuke optie Hij leeft zich lekker uit in de kleedkamer en langs het veld.
Oud 15-11-2006, 21:05
Gimme more beer
Ik stem op Ron Jans
Oud 15-11-2006, 21:21
Verwijderd
Sinds wanneer is ballen heen en weer schieten van de ene 16 naar de andere 16 een hoog tempo
Oud 15-11-2006, 22:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dankzij deze kutwedstrijd is mijn portomonnee ook nog gejat!

Ik boycot Oranje
Oud 15-11-2006, 22:59
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Oud 15-11-2006, 23:05
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Commentaar op BBC was ook messcherp over dit Oranje...
En Engeland speelde ook een potje drama trouwens.

Maar goed, nu krijgen we weer dag gezeur dat de oudgedienden terug moeten... Terwijl die ook ontelbaar van dit soort wedstrijden gespeeld hebben.

Volgende keer roepen dat Robben thuis moet blijven jongens! Om 2 jaar later weer te mogen roepen dat het belachelijk is dat ie dr niet bij zit... Hypocriete hollanders dat de meesten onder ons ook zijn...
Oud 15-11-2006, 23:19
Gimme more beer
Doe toch niet zo verschrikkelijk verongelijkt, man. Niemand roept om de oude garde, we roepen om een fatsoenlijk selectiebeleid. Daarnaast zou het ook geen gek idee zijn om Marco z'n eigen taktisch vernuft eens onder de loep te laten nemen. Misschien krijgen we dan een keer voetbal waarbij ik mezelf niet zo hoef op te vreten. Ik vind het eerlijk waar ongelooflijk amateuristisch ogen. En dat was voor het WK ook al zo.
Oud 15-11-2006, 23:43
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik kan me er ook mateloos aan ergeren als hij met zijn papiertje aantekeningen zit te maken alsof hij in een college zit. Geef je spelers eens een keer op hun flikker als ze er niks van bakken
Oud 15-11-2006, 23:53
WolterB
WolterB is offline
Blijkbaar heb ik niets gemist vanavond

Een leuke avond met vrienden is voor mij op t moment toch veel meer waard dan het moeten/willen volgen van het Nederlands elftal
Oud 16-11-2006, 11:24
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
België lijkt trouwens opnieuw de boot te missen.

En verder, ach, sinds het WK 98 en in mindere mate het EK 2000 heeft niemand toch écht kunnen genieten van het Nederlands elftal. Slechts sporadisch zit er een leuke wedstrijd tussen. Onder van Basten is dat niet minder vaak het geval dan onder zijn voorgangers.

Je moet ook kunnen toegeven dat Nederland gisteren een paar basisspelers miste, die het meestal verdienstelijk tot goed doen. Snijeder, van Bronckhorst, van Persie en van der Sar zijn niet de minste.
Oud 16-11-2006, 12:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer dat België het EK waarschijnlijk gaat missen, ik heb toch wel een zwak voor het land.
Ik hoop dat de Belgen nu eens wakker worden en iets drastisch gaan veranderen in hun voetbalcultuur of ze zullen definitief tot de bananenrepublieken gaan behoren, als je ziet dat er echt veel te veel 3e rangs buitenlanders spelen in België ( welk team was dat team met 11 Afrikanen? ) moet er toch wel een belletje gaan rinkelen bij onze zuiderburen.
Oud 16-11-2006, 13:49
Strever
Strever is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 16-11-2006 @ 12:24 :
Je moet ook kunnen toegeven dat Nederland gisteren een paar basisspelers miste, die het meestal verdienstelijk tot goed doen. Snijeder, van Bronckhorst, van Persie en van der Sar zijn niet de minste.
True
Oud 16-11-2006, 16:54
Fides
Fides is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 16-11-2006 @ 13:27 :
( welk team was dat team met 11 Afrikanen? )
Ktouboulou Yuluzokozoko oftwel SK Beveren
Oud 16-11-2006, 17:00
Fides
Fides is offline
Ik zou eigenlijk ook wel graag een wat fanatiekere coach willen zien. Iemand die als trainer ook al resultaten heeft gehaald en die ook met 'grote namen' kan omgaan.
Oud 02-01-2007, 11:04
Ceespop
Ceespop is offline
jammer dat cocu er mee gestopt is, die kon goed het middenveld 'dragen'.
achterin missen we ook een ruggengraat, vrijwel jonge spelers, : (op Ooier na.) maar die weet de orde ook niet meer te herstellen achterin, na een tegengoal.
en wat Van der sar betreft; doorgaan, hij blijft ook nog een paar jaa langer bij manchester united.
hij loopt nog leuk mee en snapt het spelletje wel degelijk.
Oud 19-01-2007, 16:07
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Volgens Sportweek en nu.nl zit Van Basten op dit moment in Madrid een gesprek te voeren met v. Nistelrooy. Ben benieuwd of hij zijn poot net zo stijf houdt als v. Bommel.
Oud 23-01-2007, 15:17
samoth
samoth is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 19-01-2007 @ 17:07 :
Volgens Sportweek en nu.nl zit Van Basten op dit moment in Madrid een gesprek te voeren met v. Nistelrooy. Ben benieuwd of hij zijn poot net zo stijf houdt als v. Bommel.
Ik begrijp niets van die hele van Nistelrooy. Marco gaat met hem praten omdat hij Ruud er graag bij wilt hebben, zegt Ruud: 'nee ik wil niet meedoen want je wilt me er niet bij hebben'
Oud 23-01-2007, 17:02
Escapism
Escapism is offline
De voorlopige selectie

Doel
Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging
Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (PSV) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld
Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV).

Aanval
Ryan Babel (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Oud 23-01-2007, 19:46
Fides
Fides is offline
Denny Landzaat :')
Arjen Robben valt hoogwaarschijnlijk nog wel uit door zn blessure. Wederom 3 linksbacks in de selectie.
Hij zou nog wel een extra (vleugel)aanvaller mogen oproepen. Maar wie?
Oud 23-01-2007, 20:00
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Meerdink
Oud 23-01-2007, 20:03
Gimme more beer
Robben z'n blessure viel wel mee.
Oud 02-02-2007, 11:41
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Selectie Oranje voor tegen de Russen:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United) en Maarten Stekelenburg (Ajax).

Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa, foto), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), John Heitinga (Ajax), Jan Kromkamp (PSV) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Sar

Kromkamp - Jaliens - Mathijsen - De Cler

Mendes - Sneijder - Seedorf

Van der Vaart

Kuyt - Huntelaar

4-4-2 met de punt naar voren. We missen onze buitenspelers, dus 4-3-3 lijkt me onzin.
Oud 02-02-2007, 11:51
Gimme more beer
Hij speelt het klaar om met Kuyt en Babel op de flanken te gaan spelen
Oud 02-02-2007, 11:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-02-2007 @ 12:51 :
Hij speelt het klaar om met Kuyt en Babel op de flanken te gaan spelen
Sja, zou me 0,0% verbazen... Maar dan had ie bijvoorbeeld Jenner moeten selecteren.

Van Gaal had 100% gelijk. Hij selecteerd niet de juiste spelers voor het systeem wat ie wil spelen. Als ie inderdaad weer 4-3-3 gaat spelen bewijst dit de stelling van van Gaal.
Oud 02-02-2007, 12:12
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-02-2007 @ 12:41 :
Sar

Kromkamp - Jaliens - Mathijsen - De Cler

Mendes - Sneijder - Seedorf

Van der Vaart

Kuyt - Huntelaar

4-4-2 met de punt naar voren. We missen onze buitenspelers, dus 4-3-3 lijkt me onzin.
ik zie liever

Sar

Heitinga - Bouma - Mathijsen - Gio

Seedorf - Sneijder - Vd Vaart

Kuijt - Vennegoor

Ja, das een speler te weinig maar het niveau van de geselecteerde middenvelders is wel heel dramatisch. De hele selectie trouwens
Oud 02-02-2007, 12:26
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-02-2007 @ 12:55 :
Van Gaal had 100% gelijk. Hij selecteerd niet de juiste spelers voor het systeem wat ie wil spelen. Als ie inderdaad weer 4-3-3 gaat spelen bewijst dit de stelling van van Gaal.
Ja, nu zegt van Gaal het en ben je het ineens wel met me eens hè?
Oud 02-02-2007, 13:09
one.
one. is offline
Ik verwacht dat hij tóch 4-3-3 gaat spelen, ook al zijn van Persie én Robben er niet bij. Mij lijkt het ook handiger om in een 4-4-2 te spelen, met een ruit in het midden en Seedorf op rechts.

Huntelaar zou ik niet opstellen, hij is gewoon niet in vorm, Vennegoor of Hesselink is denk ik nuttiger als wissel, dus dan blijven Babel en Kuyt over.
Code:
			van der Sar

Kromkamp	Bouma		Mathijsen	van Bronckhorst

Heitinga

Seedorf						Emanuelson

Sneijder

Babel		Kuyt
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2007 @ 13:12 :
Ja, das een speler te weinig maar het niveau van de geselecteerde middenvelders is wel heel dramatisch.
Inderdaad, maar ik zou zo niet weten welke middenvelders hij verder zou moeten oproepen, alleen Cocu mist volgens mij. Uit die zes middenvelders horen alleen Sneijder en Seedorf er wat mij betreft echt bij.
Oud 02-02-2007, 13:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Engelaar
Oud 02-02-2007, 13:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2007 @ 14:11 :
Engelaar
Opzich wel mee eens. De Jong en Landzaat presteren naar mijn mening stukken minder dit seizoen.
Oud 02-02-2007, 16:13
one.
one. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2007 @ 14:11 :
Engelaar
Ohja, die zou wel een kans moeten krijgen inderdaad, Landzaat speelt al 2 seizoenen kut.
Oud 06-02-2007, 20:32
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat de neuk, Civard Sprockel hahaha. Meestal kan ik me nog een beetje in Van Bastens selectietheorieen inleven maar dit slaat werkelijk alles. Ik ken nog 10 zo niet 20 verdedigers in de eredivisie die voor gaan. En nu is hij nog onvindbaar ook
Oud 06-02-2007, 20:51
Gimme more beer
Sowieso is Wisgerhof een betere verdediger, maar ik kan er inderdaad ook nog wel een paar noemen
Oud 06-02-2007, 20:57
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gijs Luirink
Serginho Greene
Theo Lucius
Ron Vlaar
Arnold Kruiswijk
Antoine Van Der Linden
Michael Dingsdag
Gianni Zuiverloon
Peter Wisgerhof
Ramon Zomer
Rob Wielaert
Edson Braafheid

zal ik Marco dit even smsen?
Oud 06-02-2007, 21:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-02-2007 @ 21:57 :
Gijs Luirink
Serginho Greene
Theo Lucius
Ron Vlaar
Arnold Kruiswijk
Antoine Van Der Linden
Michael Dingsdag
Gianni Zuiverloon
Peter Wisgerhof
Ramon Zomer
Rob Wielaert
Edson Braafheid

zal ik Marco dit even smsen?
Donk en Opdam ook nog...
Oud 06-02-2007, 21:47
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-02-2007 @ 22:45 :
Donk en Opdam ook nog...
Donk.. pulease, het wil niet zeggen dat je automatisch in Oranje komt als je een paar keer in AZ 1 speelt.

Oh en ik vergeet nog even Kevin Hofland en Arjan De Zeeuw
Oud 06-02-2007, 23:30
number9
number9 is offline
Mario Melchiot
Oud 07-02-2007, 12:16
Ketjing
Ketjing is offline
In mijn (niet objectieve) mening (die zijn btw nooit objectief) is het toch wel terecht. Hij speelt gewoon het hele seizoen goed, is constant, maakt geen fouten en hij is nog relatief jong. Oja en hij speelt bij Vitesse, toch ook niet onbelangrijk
Oud 07-02-2007, 12:33
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-02-2007 @ 13:16 :
In mijn (niet objectieve) mening (die zijn btw nooit objectief) is het toch wel terecht. Hij speelt gewoon het hele seizoen goed, is constant, maakt geen fouten en hij is nog relatief jong. Oja en hij speelt bij Vitesse, toch ook niet onbelangrijk
Ach, het is een mooie ervaring voor zo'n jonge speler. Van Basten kijkt of hij bij de trainingen goed mee kan komen, en als ie geen indruk maakt was dit voorlopig weer de laatste keer voor die jongen. Ik verwacht iig niet dat ie vanavond minuten gaat pakken.
Oud 07-02-2007, 12:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-02-2007 @ 13:33 :
Ach, het is een mooie ervaring voor zo'n jonge speler. Van Basten kijkt of hij bij de trainingen goed mee kan komen, en als ie geen indruk maakt was dit voorlopig weer de laatste keer voor die jongen. Ik verwacht iig niet dat ie vanavond minuten gaat pakken.
beste indruk is al gemaakt door onvindbaar te zijn

dat was bij andere profs niet gebeurd, dat kan alleen bij Vitesse spelers
Oud 07-02-2007, 15:26
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-02-2007 @ 13:34 :
beste indruk is al gemaakt door onvindbaar te zijn

dat was bij andere profs niet gebeurd, dat kan alleen bij Vitesse spelers
babangida
Oud 07-02-2007, 22:12
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Landzaat, wat een drama. En de eerste helft. Tweede helft ging wel, niet spetterend maar was eindelijk een beetje actie.

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 07:35.
Oud 07-02-2007, 22:24
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-02-2007 @ 16:26 :
babangida
Abdellaoui
Oud 08-02-2007, 00:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik heb alleen de 2de helft gezien en dat kan ik dus alleen analyseren maar ik was aangenaam verrast eigenlijk. Nou was de weerstand van de Russen ook nihil maar er werd veel druk op de bal gezet met zo af en toe echt scherpe aanvallen. Bouma vond ik geslaagd, was erg rustig en sterk in duels. Van Bronckhorst aan de andere kant mag je van mij afschrijven, ik snap dat Barcelona nooit te maken krijgt met echte vleugels die druk op hem zetten maar verdedigend is het echt een watje. Zet geen stap teveel en is zwak in de duels, en dan ook nog aanvoerder.. ik hoor hem zelden coachen. Hoop dat dit voor Landzaat de laatste test was; dan is hij bij deze (wederom) gezakt en hoeft er van mij niet meer bij te komen. Sneijder was echt ontzettend goed, en af en toe liet VDV ook zijn vorm zien. Seedorf was goed voor de balans op het middenveld, liep veel, veel aanspeelbaar en leed vrijwel geen balverlies. Ik hoop dat Van Basten vasthoudt aan een middenveld van de 3 laatstgenoemden (en dan eigenlijk met 3 verdedigers en een man voor de verdediging) Voorin vond ik Babel erg goed maar ben uberhaupt wel overtuigd van zijn kwaliteit. De rest van de aanvallers kon niet echt potten breken.

Code:
               Sar

Bouhlarouz   Mathijsen     Bouma
             Heitinga

Seedorf      Sneijder   Van der Vaart

Van Persie    Kuijt         Babel
Opstellinkjes blijven leuk, jammer dat ik geen bondscoach ben
Oud 08-02-2007, 06:50
one.
one. is offline
Ik was verrast door het spel van Van Der Vaart. De eerste helft was saai en niet goed en in de tweede helft speelden ze een stuk beter, ongetwijfeld doordat Sneijder en Babel erin kwamen. Landzaat was alweer de slechtste man van het veld, net zoals ik De Jong niet echt bijzonder vond spelen.
Oud 08-02-2007, 10:06
Gimme more beer
@ Stom Konijn: Agreed, maar Robben moet in de basis als hij er weer bij is. Vind ik nog iets meer een vleugelspits dan Babel.
Oud 10-02-2007, 12:27
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-02-2007 @ 01:34 :
ik heb alleen de 2de helft gezien en dat kan ik dus alleen analyseren maar ik was aangenaam verrast eigenlijk. Nou was de weerstand van de Russen ook nihil maar er werd veel druk op de bal gezet met zo af en toe echt scherpe aanvallen. Bouma vond ik geslaagd, was erg rustig en sterk in duels. Van Bronckhorst aan de andere kant mag je van mij afschrijven, ik snap dat Barcelona nooit te maken krijgt met echte vleugels die druk op hem zetten maar verdedigend is het echt een watje. Zet geen stap teveel en is zwak in de duels, en dan ook nog aanvoerder.. ik hoor hem zelden coachen. Hoop dat dit voor Landzaat de laatste test was; dan is hij bij deze (wederom) gezakt en hoeft er van mij niet meer bij te komen. Sneijder was echt ontzettend goed, en af en toe liet VDV ook zijn vorm zien. Seedorf was goed voor de balans op het middenveld, liep veel, veel aanspeelbaar en leed vrijwel geen balverlies. Ik hoop dat Van Basten vasthoudt aan een middenveld van de 3 laatstgenoemden (en dan eigenlijk met 3 verdedigers en een man voor de verdediging) Voorin vond ik Babel erg goed maar ben uberhaupt wel overtuigd van zijn kwaliteit. De rest van de aanvallers kon niet echt potten breken.

Code:
               Sar

Bouhlarouz   Mathijsen     Bouma
             Heitinga

Seedorf      Sneijder   Van der Vaart

Van Persie    Kuijt         Babel
Opstellinkjes blijven leuk, jammer dat ik geen bondscoach ben
Aardige opstelling, zou zelf alleen gebruik maken van Robben en 1 van de 3 middenvelders vervangen door een iets controlerende middenvelder. En wanneer Huntelaar in vorm is, hoort hij m.i. ook in de spits van het Nederlands elftal thuis.
Oud 10-02-2007, 20:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Controlerende middenvelder lijkt me een beetje overbodig als Heitinga tussen de linies speelt, bovendien zorgt Seedorf nog wel voor veel balans op het middenveld. En achja, Robben ben ik niet zo'n fan van, maar dat is persoonlijk.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten