Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van Gaal had 100% gelijk. Hij selecteerd niet de juiste spelers voor het systeem wat ie wil spelen. Als ie inderdaad weer 4-3-3 gaat spelen bewijst dit de stelling van van Gaal.
||
Citaat:
Sar Heitinga - Bouma - Mathijsen - Gio Seedorf - Sneijder - Vd Vaart Kuijt - Vennegoor Ja, das een speler te weinig maar het niveau van de geselecteerde middenvelders is wel heel dramatisch. De hele selectie trouwens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Ik verwacht dat hij tóch 4-3-3 gaat spelen, ook al zijn van Persie én Robben er niet bij. Mij lijkt het ook handiger om in een 4-4-2 te spelen, met een ruit in het midden en Seedorf op rechts.
Huntelaar zou ik niet opstellen, hij is gewoon niet in vorm, Vennegoor of Hesselink is denk ik nuttiger als wissel, dus dan blijven Babel en Kuyt over. Code:
van der Sar Kromkamp Bouma Mathijsen van Bronckhorst Heitinga Seedorf Emanuelson Sneijder Babel Kuyt Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Wat de neuk, Civard Sprockel hahaha. Meestal kan ik me nog een beetje in Van Bastens selectietheorieen inleven maar dit slaat werkelijk alles. Ik ken nog 10 zo niet 20 verdedigers in de eredivisie die voor gaan. En nu is hij nog onvindbaar ook
![]() ![]()
|
Gijs Luirink
Serginho Greene Theo Lucius Ron Vlaar Arnold Kruiswijk Antoine Van Der Linden Michael Dingsdag Gianni Zuiverloon Peter Wisgerhof Ramon Zomer Rob Wielaert Edson Braafheid zal ik Marco dit even smsen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh en ik vergeet nog even Kevin Hofland en Arjan De Zeeuw
|
In mijn (niet objectieve) mening (die zijn btw nooit objectief) is het toch wel terecht. Hij speelt gewoon het hele seizoen goed, is constant, maakt geen fouten en hij is nog relatief jong. Oja en hij speelt bij Vitesse, toch ook niet onbelangrijk
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat was bij andere profs niet gebeurd, dat kan alleen bij Vitesse spelers ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik heb alleen de 2de helft gezien en dat kan ik dus alleen analyseren maar ik was aangenaam verrast eigenlijk. Nou was de weerstand van de Russen ook nihil maar er werd veel druk op de bal gezet met zo af en toe echt scherpe aanvallen. Bouma vond ik geslaagd, was erg rustig en sterk in duels. Van Bronckhorst aan de andere kant mag je van mij afschrijven, ik snap dat Barcelona nooit te maken krijgt met echte vleugels die druk op hem zetten maar verdedigend is het echt een watje. Zet geen stap teveel en is zwak in de duels, en dan ook nog aanvoerder.. ik hoor hem zelden coachen. Hoop dat dit voor Landzaat de laatste test was; dan is hij bij deze (wederom) gezakt en hoeft er van mij niet meer bij te komen. Sneijder was echt ontzettend goed, en af en toe liet VDV ook zijn vorm zien. Seedorf was goed voor de balans op het middenveld, liep veel, veel aanspeelbaar en leed vrijwel geen balverlies. Ik hoop dat Van Basten vasthoudt aan een middenveld van de 3 laatstgenoemden
![]() Code:
Sar Bouhlarouz Mathijsen Bouma Heitinga Seedorf Sneijder Van der Vaart Van Persie Kuijt Babel ![]()
|
![]() |
Ik was verrast door het spel van Van Der Vaart. De eerste helft was saai en niet goed en in de tweede helft speelden ze een stuk beter, ongetwijfeld doordat Sneijder en Babel erin kwamen. Landzaat was alweer de slechtste man van het veld, net zoals ik De Jong niet echt bijzonder vond spelen.
|
@ Stom Konijn: Agreed, maar Robben moet in de basis als hij er weer bij is. Vind ik nog iets meer een vleugelspits dan Babel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Controlerende middenvelder lijkt me een beetje overbodig als Heitinga tussen de linies speelt, bovendien zorgt Seedorf nog wel voor veel balans op het middenveld. En achja, Robben ben ik niet zo'n fan van, maar dat is persoonlijk.
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|