![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja ik ben verplan om een keer naar alphen te gaan ![]() sugesties? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dorpje langs gaan ![]() ![]() Zeg het maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Ja - Ja - Nee - Nee en dat is ook absoluut niet goed. Dat was het eerste wat mijn orthopeed aan me vroeg toen ik binnenkwam en toen ik 'nee' zei, zei zij meteen:'gelukkig, want als dat het geval zou zijn dan ben je vér van huis na zo'n operatie'. - Ja, maar dat gaat na een paar keer over.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik denke cht dat je ook een achetrste kruisband nodig heb ![]() Dat lijk me beter dan geen een. Waarom denk je dat ik 2 jaar lang zat te kutten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben nu een maandje bezig, kan 'm licht overstrekken, los lopen met een stabiel gevoel en buigen tot 70 graden. Ben begonnen met fietsen en roeien. Gaat eigenlijk bwel beter en sneller dan verwacht. of moet ik nog rekening houden met een terugslag? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lekker dan als je naar nieuwegein mot ![]() Dat hun je daar niet kan helpen..hadden ze het niet eerder kunnen zeggen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nieuwegein staat algemeen redleijk bekend maar hoe dat zit met VKB's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken ook mensen die hun kruisband hebben gescheurd en ervoor hebben gekozen om alleen met fysiotherapie weer op gang te komen alleen die mensen kunnen niet meer zo sporten zoals ik het nu doe (zij moeten een brace om, hooguit 2x in de week niet intensief etc.).
||
![]() |
Citaat:
Hebben we dan vakantie? Wil wel even langskomen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OO het is maar een dag opname ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik wel bij de fysio merkte bij mensen met narcose was dat ze minder snel dingen konden omdat het je lijf veel meer aantast, maar goed.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hoe voelde dat toen ze die narcose binnen kreeg? Mijn mening: Als je een condoom om je hoofd doet en dan opblaast...laat je hem daarna langzaam leeg lopen en op het laatst voel je echt dat die condoom strak om je hoofd zit. Zo gevoel ga die narcose ook. Fijn dat alles goed gaat. Morgen fysio! Word weer lekker zwaar haha. Nog meer info? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben dit weekend erg verkouden enzo ![]() Vrijdag niet naar mijn werk gegaan ![]() Maar het gaat weer wat beter ![]() Kan al lichtjes springen. Ik kan het wel maar ik ben bang dat ik er door heen ga ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Bedankt voor je reactie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn ortopeed zei dat ik gewoon langs kon komen om een afspraak te maken (A) Zelfde als dat ik naar de fysio wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardnekkige knieblessure wouter098 | 1 | 10-01-2009 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |