Oud 07-12-2006, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 06-12-2006 @ 23:56 :
echt hé, waarom is mijn ex zo'n eikel? vrienden zijn betekent toch mét elkaar ipv tegen elkaar?
ex betekent dat je geen vrienden kan zijn...
Advertentie
Oud 07-12-2006, 09:17
Verwijderd
Op relationeel gebied nog steeds vrij klote. Gisteren ben ik niet heel aardig geweest toen hij eindelijk het lef had om wat tegen me te zeggen. Maar ik heb 'm nog steeds niet afgewezen voor die date die ie wil. En dat heeft er alleen maar mee te maken dat ik het dan nog lulliger vind

En verder heb ik gisteren alles eruit gegooid tegen een aantal mensen waarbij dat (eindelijk) kon. En dat heeft zoveel geholpen
Oud 07-12-2006, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-12-2006 @ 01:55 :
ex betekent dat je geen vrienden kan zijn...
zou na 1,5 jaar toch wel weer moeten kunnen lijkt me zo.

maar goed, meneer wil heel graag laten zien dat ie een nieuw vriedinnetje heeft en zo over me heen is. zucht.
Oud 07-12-2006, 11:20
Jones
Citaat:
Secret Agent schreef op 06-12-2006 @ 18:25 :
Hehe. Verschil moet er zijn. Als ik sms dat ik het niet meer zie zitten, alles even kut is en bang ben dat ik het niet ga halen en dat hij dat even tegen moet spreken, krijg ik van jongen A. terug dat alles goed komt, dattie van me houdt en dat ik lekker eigenwijs moet zijn en het toch ga halen.
Jongen B. wil weten waarom ik het zo eng vind.

Daarom is jongen A. zo lief. Die snapt tenminste dat ik soms gewoon even moet horen dat het goed komt en dat er iemand van me houdt.
Als je al vrouw zoiets tegen een man zegt wil hij graag het probleem oplossen. Terwijl dat helemaal niet de bedoeling van de vrouw is, die wil idd alleen maar even horen dat het wel goed komt en dat ze niet alleen staat. Je kan het dus je vriend niet echt kwalijk nemen, het is gewoon een mannelijke reactie op de situatie. Ik denk dat enorm veel mannen/vrouwen hier tegen op lopen.
Oud 07-12-2006, 11:24
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Jones schreef op 07-12-2006 @ 12:20 :
Als je al vrouw zoiets tegen een man zegt wil hij graag het probleem oplossen. Terwijl dat helemaal niet de bedoeling van de vrouw is, die wil idd alleen maar even horen dat het wel goed komt en dat ze niet alleen staat. Je kan het dus je vriend niet echt kwalijk nemen, het is gewoon een mannelijke reactie op de situatie. Ik denk dat enorm veel mannen/vrouwen hier tegen op lopen.
Ik neem het mn vriend ook niet kwalijk.. het valt alleen iedere keer weer tegen

En @Secret Agent: heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik als antwoord: als dat is wat je wilt horen, waarom zeg je dat dan niet?

M'n vriend is een echte man-man en gaat het licht echt niet zien.. maar toch hou ik van hem
Oud 07-12-2006, 11:26
Verwijderd
Omg ik ga zo dood. Vanmiddag komt de Belg hierheen.. en ik weet niet of het leuk gaat worden en ik weet al helemaal niet wat ik van hem vind.

En morgen ga ik gezellig uit en ga ik die andere jongen meeten..

Voorlopig ben ik nog legaal bezig.
Oud 07-12-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-12-2006 @ 13:45 :
ga je nou serieus iemand die je helemaal niet kent pm'en over zn liefdesleven???

holy lord
Volgens mij weet jij helemaal niet of ik hem ken of niet..?
Oud 07-12-2006, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Hmm, vriendlief doet dat ook wel, maar hij zegt ook dat hij van me houdt en dat alles goedkomt

Ontopic: Ok, 4 hechtingen in je pink zijn wel een beetje hoge prijs voor een ochtend samen, maar het was wel gezellig
Oud 07-12-2006, 12:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-12-2006 @ 11:59 :
Hmm, vriendlief doet dat ook wel, maar hij zegt ook dat hij van me houdt en dat alles goedkomt

Ontopic: Ok, 4 hechtingen in je pink zijn wel een beetje hoge prijs voor een ochtend samen, maar het was wel gezellig
In jouw pink?!
Oud 07-12-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-12-2006 @ 13:01 :
In jouw pink?!
Offtopic: Ja, een fietster zag me niet en ik haar niet... voila, bam, 2,5 cm snee in je pink en drie al-dan-niet-lichtgekneusde vingers. Leuk als je je om half 8 's ochtends naar je huis haast om snel door te gaan naar de uni
Oud 07-12-2006, 13:31
Hartje
Hartje is offline
Oud 07-12-2006, 13:33
Iduna
Iduna is offline
Als je het aanvoelde, waarom schrik je dan nog zo erg? Mijn beste vriend vindt me meer dan leuk, veel meer. Hoe ga je hier mee om?

Over twee dagen zie ik mijn vriend, ben benieuwd hoe dat gaat. Of ik me druk maak om niks (ik hoop het).
Oud 07-12-2006, 13:47
I C U
I C U is offline
OMG! *springt* Hij wilde vanavond toch nog ff afspreken! Of nou ja, hij nam het initiatief daartoe, uiteraard wil ik ook wel. Jahoe! Hij is leuk en hij laat steeds meer doorschemeren dat hij mij wel ziet zitten. Jeej! Maar voorlopig zit ik nog een eeuwigheid op de uni vast, dus ach... Lang leve computerlokalen die praktisch leeg zjin en een geel beeldscherm...
Oud 07-12-2006, 13:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-12-2006 @ 13:04 :
Offtopic: Ja, een fietster zag me niet en ik haar niet... voila, bam, 2,5 cm snee in je pink en drie al-dan-niet-lichtgekneusde vingers. Leuk als je je om half 8 's ochtends naar je huis haast om snel door te gaan naar de uni
Vrouwen achter het stuur...
Oud 07-12-2006, 14:11
Verwijderd
Vermoeid. Saai. Ik kreeg wel een onverwacht telefoontje met een uitnodiging. En ik heb volgens mij een 36-jarige Amerikaanse aanbidder die hilarisch genoeg dezelfde naam heeft als mijn 15jarige aanbidder van een paar maanden terug...
Oud 07-12-2006, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 07-12-2006 @ 14:48 :
Vrouwen achter het stuur...
Zij kwam van links en zonder licht achter een auto weggeschoten!
Oud 07-12-2006, 14:29
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-12-2006 @ 15:11 :
Vermoeid. Saai. Ik kreeg wel een onverwacht telefoontje met een uitnodiging. En ik heb volgens mij een 36-jarige Amerikaanse aanbidder die hilarisch genoeg dezelfde naam heeft als mijn 15jarige aanbidder van een paar maanden terug...
Jij zit teveel op internet.
Oud 07-12-2006, 14:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-12-2006 @ 14:29 :
vrouwen achter het stuur dus
Oud 07-12-2006, 14:39
Scatterheart
Scatterheart is offline
Het gaat goed want een perfect vooruitzicht.

NOG 17 DAGEN!!!

Rio de Janeiro, Brasil
26°C

Oud 07-12-2006, 14:46
Gothic
Gothic is offline
god, waarom word ik constant door irritante kutpubers toegevoegd, kunnen ze niet lezen? Denk je dat ik m'n kostbare tijd aan dat soort onzin wil besteden?

En waarom stemt dan net die ene leuke jongen VVD, en bleek hij dus totaal niet leuk te zijn ...

Waarom pest die zogenaamde god mij zo?
Oud 07-12-2006, 14:59
kilgore t.
kilgore t. is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-12-2006 @ 15:46 :
god, waarom word ik constant door irritante kutpubers toegevoegd,

...

Waarom pest die zogenaamde god mij zo?
inderdaad, hij heeft het op je voorzien! wat een gewicht om te torsen
Oud 07-12-2006, 16:00
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik voel niets relationeels.
Oud 07-12-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-12-2006 @ 15:29 :
Jij zit teveel op internet.
Er bestaat niet iets zoals 'teveel op internet' , al was het de laatste dagen echt grondig geminderd met mijn ziek-zijn.

Ik was dit aan het vertellen tegen mijn ex die de situatie en de 15jarige kent en hij zei lachend dat het in elk geval beter was dan Brian. Waarop ik dus in de lach schoot en moest bekennen dat hij wel hetzelfde heet. (En lachen na een wijsheidstandenverwijdering is ook een week later nog steeds ).
Oud 07-12-2006, 16:32
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-12-2006 @ 15:29 :
neemt niet weg dat het nog steeds een vrouw is
Oud 07-12-2006, 16:34
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik heb heel misschien 2 kamers naast elkaar in een soort studentenhuis aangeboden gekregen. Dus ik dacht meteen: Ik vraag m'n vriend om daar met mij te gaan wonen. Maar ik kan me nu al super aan hem ergeren, dus misschien dan al helemaal. Dilemma dus. Ik weet niet of ik hem moet vragen. Is samenwonen eigenlijk wel leuk?...
Oud 07-12-2006, 17:01
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-12-2006 @ 17:34 :
Ik heb heel misschien 2 kamers naast elkaar in een soort studentenhuis aangeboden gekregen. Dus ik dacht meteen: Ik vraag m'n vriend om daar met mij te gaan wonen. Maar ik kan me nu al super aan hem ergeren, dus misschien dan al helemaal. Dilemma dus. Ik weet niet of ik hem moet vragen. Is samenwonen eigenlijk wel leuk?...
Geen aanrader, je kan elkaar dan niet ontlopen
Oud 07-12-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik neem het hem ook niet kwalijk hoor, echt niet. Ik vind de verschillen wel leuk, terwijl ze op andere gebieden best veel op elkaar lijken. Het is ook wel lief bedoeld hoor, hij was meteen bezig van: 'Wanneer zie ik je weer, dan kunnen we even alles op een rijtje zetten enzo.' Dat is wel lief, echt. Maar niet wat ik op dat moment nodig heb.
Maar eigenlijk vond ik mijn smsje ook best duidelijk.... "Alles gaat kut, ik ben bang dat ik het niet haal en dat ze gelijk krijgen en dat ik het toch niet kan, spreek dat eens tegen?"
Dan is alles wat je hoeft te doen, dat tegen te spreken.

Maar hij bedoelt het goed.
Oud 07-12-2006, 20:03
Orpheo
Orpheo is offline
ik zie haar morgen weer, jeej! ik heb voor t feest voor morgen alvast een cohiba supercorona gehaald en net even wezen shoppen met n goeie vriend van me. resultaat: 4 cd's, 3 dvd's, en superveel lol!

ps: wat is matter of live and death LEKKER. damn.
Oud 07-12-2006, 20:30
Nuck
Nuck is offline
Supergoed, nog steeds . Komend weekend weer eens fulltime samen, echt lekker
Oud 07-12-2006, 20:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dit weekend weer eens naar mijn ouders
Zaterdagavond gaan we met heel de familie uit eten (30 man) en dan is mijn vriend er ook
Oud 07-12-2006, 21:14
dwight88
dwight88 is offline
vriendschappelijk: vanmiddag weer 's ouderwets als student van 2 tot 6 in de kroeg gehangen, lekker wat gedronken en gegeten met een goede vriend. En ondertussen slap en serieus ouwehoeren. Heerlijk.

Relatie: all good
Oud 07-12-2006, 21:20
I am Weasel
I am Weasel is offline
Ergens baal ik wel, ik voel me toch afgewezen, maar ik wist van te voren wel dat dat kon gebeuren, het blijft een boerenploert. Maar ja, ik blijf denken dat je dat kan veranderen
Oud 07-12-2006, 21:31
Moonspell
Moonspell is offline
Oef, die buikpijn is eindelijk eens weg

Maarja, ik red het vast ooit ook wel een keer

Alleen weekend alleen, damn

Leuk dingen doen dan maar
Oud 07-12-2006, 23:58
Bloompje
Bloompje is offline
Dinsdag weer een heerlijke middag met hem gehad, lekker lang nog in bed gelegen, lekkere massage en heel veel kusjes ontvangen. 's Avonds had ik hem aan de telefoon en ik kreeg opeens een enorme huilbui, weet nog steeds niet waar die vandaan kwam. Ik was opeens bang dat ik hem kwijt zou raken ed. Hij heeft me gelukkig helemaal gerustgesteld door naar me te luisteren en me daarna voor "gek" te verklaren dat ik zo bang was, want hij zou wel gek zijn als hij me zou verlaten. We hebben morgen pas 4 maandjes maar hij weet echt precies hoe ik in elkaar zit (dat weet hij volgens mij beter dan ikzelf) en wat ik op welke momenten nodig heb.

Hij besloot deze week dat hij me vaker wilde zien en daarom was hij vanmiddag weer bij mij. Hij lijkt elke dag nog liever en perfecter voor mij te worden Ik hou van die jongen, met hem wil ik echt oud worden geloof ik
Oud 08-12-2006, 08:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 07-12-2006 @ 18:01 :
Geen aanrader, je kan elkaar dan niet ontlopen
En zeker als jij je op dit moment al aan hem ergert; Niet doen. Tja, of je moet de mogelijkheid hebben in geval van ruzie even elders heen te kunnen (als het echt uit de hand loopt...) maar ik vraag me af of dat idee een goede basis is.
Oud 08-12-2006, 09:30
Kapoen
Kapoen is offline
K voel me nu een beetje klote, tis sinds maandag uit en ik weet niet goed wat ik moet doen.

K ga morgen foto's ruimen uit mn kamer maar ik zie er erg tegen op, alleen als ik ze laat hangen zie ik steeds hoe leuk het was en dat kan ik nu niet aan, ik kwam net ook weer vakantie foto's tegen van vorige maand in griekenland en die doen pijn.
Oud 08-12-2006, 09:31
Verwijderd
@ Kapoen

succes meis!
Oud 08-12-2006, 10:03
Verwijderd
Aan het lijntje gehouden. En het is verdomme mn eigen schuld ook nog.
Oud 08-12-2006, 10:26
T!ne
T!ne is offline
Hij is zo lief voor me. Ik voel me al enkele dagen echt slecht. Ik ben terug hervallen en lig dus steeds in mijn bed. En hij gaat speciaal kiwi's voor me halen, brengt dingen weg, doet de afwas.. Echt lief!
Oud 08-12-2006, 11:19
Verwijderd
Godver, wat moet ik nou.
Oud 08-12-2006, 11:44
Iduna
Iduna is offline
kutkutkut.
Oud 08-12-2006, 11:55
DvoorA
DvoorA is offline
klote, ik woon niet meer samen en ben vrijgezel, waar ik opzich prima mee kan leven, maar ik voel me aangetrokken tot een jongen waarvan ik het vermoeden heb dat hij of bindingsangst heeft (het scenario waarin ik dan maar uitga van zijn beste bedoelingen) of gewoon me aan het playen is...
Ik ga er vandaag nog 1 x naar toe, bevalt het me niet dan verbreek ik het contact. Ik zit echt niet te wachten op een gebroken hart.
Oud 08-12-2006, 12:03
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-12-2006 @ 12:44 :
kutkutkut.
Wat is er aan de hand?
Oud 08-12-2006, 12:06
Verwijderd
Pff... wat kan de liefde ingewikkeld zijn!
Oud 08-12-2006, 14:46
Scatterheart
Scatterheart is offline
En toen moesten we samen huilen. Toch wel bijzonder eigenlijk.

Maar goed, weekend, heerlijk niksdoen.
Oud 08-12-2006, 16:29
Verwijderd
ik ben ZO onzeker, en ik denk steeds dat hij me niet leuk leuk vind, of dat hij vind dat het niet meer leuk gaat tussen ons. ik moet me er gewoon bij neerleggen dat alles goed is.

en vanavond met hem + vrienden naar de bios
Oud 08-12-2006, 16:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik haat 'vrienden' die je elke keer op het laatste moment laten zitten
Tering het is net zo ver voor mij om naar jullie te komen als omgekeerd dus wat zitten jullie nou in godsnaam moeilijk te doen, je hebt je rijbewijs slaapplaats zat hier
Oud 08-12-2006, 17:53
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Eerst zou ie dinsdag komen m'n ouders ontmoeten, toen kon ie niet, dan maar de 23e en nu kan ie dan weer niet omdat ie plotseling toch met z'n ouders op skivakantie gaat . Toch leuk als ie zich eens aan afspraken houd . Nu gaat ie toch maar proberen dinsdag te komen. Anders kom ik 'm binnenkort een keer thuis ophalen en dan gaat ie maar verplicht mee naar m'n ouders of ie tijd heeft of niet

Hebben al meer dan 2 maanden wat en hij heeft m'n ouders nog nooit gezien :/
Oud 08-12-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 08-12-2006 @ 17:29 :
ik ben ZO onzeker, en ik denk steeds dat hij me niet leuk leuk vind, of dat hij vind dat het niet meer leuk gaat tussen ons. ik moet me er gewoon bij neerleggen dat alles goed is.

en vanavond met hem + vrienden naar de bios
Moet je mee oppassen, want juist dat onzekere gedrag kan het niet-leuk maken

Ontopic: Ja goed hoor, hij belde om te zeggen dat z'n haar veel te kort was geknipt Dat soort dingen vind ik nou zo leuk aan hem. En straks lekker weer met vrienden tvmarathon gaan houden
Oud 08-12-2006, 18:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 08-12-2006 @ 18:53 :
Hebben al meer dan 2 maanden wat en hij heeft m'n ouders nog nooit gezien :/
Dat valt opzich wel mee toch? Weet niet meer hoe lang het bij mijn ex heeft geduurd, maar volgens mij wel meer dan 2 maanden. Hangt er ook maar net vanaf hoe lang jullie elkaar al kennen en hoe serieus de relatie is.

Oke, mijn ouders zagen mijn huidige vriend al na een week, maar dat kwam ook doordat we toen nog een eind uit elkaar woonden en hij dus gelijk een heel weekend bleef slapen. Maar opzich vind ik 2 maanden niet heel lang ofzo. Kan dan wel begrijpen dat het gewoon vervelend is als het al twee keer is afgesproken en het dan vervolgens niet doorgaat.

OT: vanavond even de stad in met hem en wat vrienden, wordt wel gezellig Al heb ik nu vooral zin om hem heel stevig te knuffelen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten