Een aantal maanden geleden heb ik een jongen ontmoet en we vonden elkaar erg leuk en na een tijdje kregen we ook echt iets. Tenminste dat dacht ik. Hij zei veel lieve dingen tegen me, maar ik wilde nog wachten met sex omdat ik gewoon zeker wilde weten of het wel echt was.
Op een avond kwam hij toen bij mij thuis en toen voelde het gewoon goed en hebben we 'het' gedaan. Toen hij naar huis ging was hij al wat stiller en daarna heb ik vrijwel niks meer van hem gehoord. Natuurlijk heb ik hem wel gevraagd waarom hij zo kortaf reageerde, maar hij zei dat het kwam omdat het thuis niet zo goed ging. Maar eigenlijk was het voor mij al vrij duidelijk dat ik gewoon gebruikt was. Dus ik wilde hem eigenlijk zo snel mogelijk vergeten... ook al weet ik niet of dit nou goed is geweest.
Nu heb ik een andere jongen leren kennen die ik ook heel leuk vind, maar ik ben nu echt ineens heel terughoudend. Hij vraagt ook wel eens wat er is, maar ik doe alsof het niks is. Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik me zo heb laten gebruiken en ben nu heel bang dat het nog een keer gebeurd. Normaal gesproken was ik helemaal niet zo onzeker als ik met een jongen was, maar nu dus juist wel heel erg.

Wat kan ik nu het beste doen?