Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2006, 20:08
JustMe88
JustMe88 is offline
Een aantal maanden geleden heb ik een jongen ontmoet en we vonden elkaar erg leuk en na een tijdje kregen we ook echt iets. Tenminste dat dacht ik. Hij zei veel lieve dingen tegen me, maar ik wilde nog wachten met sex omdat ik gewoon zeker wilde weten of het wel echt was.
Op een avond kwam hij toen bij mij thuis en toen voelde het gewoon goed en hebben we 'het' gedaan. Toen hij naar huis ging was hij al wat stiller en daarna heb ik vrijwel niks meer van hem gehoord. Natuurlijk heb ik hem wel gevraagd waarom hij zo kortaf reageerde, maar hij zei dat het kwam omdat het thuis niet zo goed ging. Maar eigenlijk was het voor mij al vrij duidelijk dat ik gewoon gebruikt was. Dus ik wilde hem eigenlijk zo snel mogelijk vergeten... ook al weet ik niet of dit nou goed is geweest.

Nu heb ik een andere jongen leren kennen die ik ook heel leuk vind, maar ik ben nu echt ineens heel terughoudend. Hij vraagt ook wel eens wat er is, maar ik doe alsof het niks is. Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik me zo heb laten gebruiken en ben nu heel bang dat het nog een keer gebeurd. Normaal gesproken was ik helemaal niet zo onzeker als ik met een jongen was, maar nu dus juist wel heel erg. Wat kan ik nu het beste doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2006, 20:10
Neushaar
Neushaar is offline
Het rustig aan doen en gewoon een poosje wachten voor je sex hebt met deze jongen. Lijkt me sowieso wel handig in de toekomst.
Oud 08-12-2006, 20:15
Missy
Missy is offline
Als die jongen je echt leuk vindt: gewoon rustig vertellen. Als die je leuk vindt, geeft die je denk wel de tijd.
Met citaat reageren
Verwijderd
Je kunt die jongen vertellen dat je een beetje nare ervaring hebt gehad in het verleden en dat je gewoon tijd nodig hebt.
Met citaat reageren
Verwijderd
Er is überhaupt niets mis met jou als je niet meteen met een jongen naar bed wilt. Niets is verplicht hoor en heb je mooi de tijd om iemand beter te leren kennen.

Ik denk dat als je deze jongen ook wat beter leert kennen, je best je verhaal kan vertellen. En als jij dan het idee hebt dat het goed zit, ga je verder, anders niet. Helemaal niets mis mee om zuinig op jezelf te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 20:17
JustMe88
JustMe88 is offline
Ik had het ook al rustig aan gedaan met die andere jongen. Het was echt niet zo dat we meteen sex hadden. Ik had er al 2 maanden mee gewacht.. dusja ik weet niet of de meeste mensen dit snel vinden..?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 20:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als ik jou was, zou ik het met je nieuwe 'liefde' gewoon even bespreken, leg het verhaal uit en doe rustig aan. Dan weet hij waar hij aan toe is, en heb jij nog eventjes de tijd om te zien in hoeverre hij te vertrouwen is.

Succes, laat je niet zo op de kast jagen; Wat zij kunnen, kan jij evengoed.
Oud 08-12-2006, 20:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
JustMe88 schreef op 08-12-2006 @ 21:17 :
Ik had het ook al rustig aan gedaan met die andere jongen. Het was echt niet zo dat we meteen sex hadden. Ik had er al 2 maanden mee gewacht.. dusja ik weet niet of de meeste mensen dit snel vinden..?
Gewoon normaal. Weetje, doe het gewoon wanneer het voor jou persoonlijk goed voelt en geniet van het moment. Risico's blijven toch wel bestaan en oneerlijkheid kan je nooit helemaal uitsluiten.
Oud 08-12-2006, 20:35
Anika
Klopt het dat je alleen seks met een jongen wilt als je ook een relatie met hem hebt? Zo ja, dan kun je daar misschien beter meteen duidelijk over zijn. Uit je beginpost kan ik namelijk niet opmaken dat je echt iets met die ene jongen had.
Als je aan die nieuwe jongen vraagt wat hij verwacht, een relatie of alleen seks, weet je meteen waar je aan toe bent en dat maakt het misschien makkelijker om te beslissen of je wel of niet verder met hem wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 21:12
WolterB
WolterB is offline
Je moet idd rustig aan doen, als dat het beste voor je voelt. En verder is het denk ik heel belangrijk dat je dit bespreekbaar maakt, zodat hij ook weet waardoor jouw gedrag komt, dan kan hij zich hieraan aanpassen en zorgen dat jij je op je gemak voelt.
Oud 10-12-2006, 08:47
Verwijderd
Rustig aan doen en je nieuwe vriendje vertellen. Hij zal je vast wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 11:28
Anki
Anki is offline
Ik zal er maar vast aan wennen, er zijn zóveel mannen die je gebruiken om de seks.
Oud 10-12-2006, 15:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Anki schreef op 10-12-2006 @ 12:28 :
Ik zal er maar vast aan wennen, er zijn zóveel mannen die je gebruiken om de seks.
Ehm en waarom zou zij daaraan moeten wennen als ze daar geen zin in heeft?
Oud 10-12-2006, 22:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Het hem vertellen, zodat hij rekening met jou kan houden. Als jullie elkaar echt leuk vinden, maakt dat helemaal niks uit!
Oud 10-12-2006, 22:39
Verwijderd
Zeurende kinderen moet je ook niet meteen snoepjes geven.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 01:26
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
JustMe88 schreef op 08-12-2006 @ 21:17 :
ik vind dat altijd bijzonder kut
Oud 11-12-2006, 04:16
Verwijderd
Citaat:
JustMe88 schreef op 08-12-2006 @ 21:08 :
Ik baal er gewoon ontzettend van dat ik me zo heb laten gebruiken en ben nu heel bang dat het nog een keer gebeurd.
Waarom doen meisjes altijd net of ze niet genoten hebben van de seks? Seks komt van twee kanten, het was geen mooi cadeau wat je hem uit het niets gaf. Je hebt je niet laten gebruiken sterker nog : je hebt er net zo van genoten als hij dat heeft gedaan. Get over it.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 11:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Anki schreef op 10-12-2006 @ 12:28 :
Dat kun je zelf ook voorkomen hoor

Je hebt twee keuzes. Je gaat of gewoon lekker seks hebben zonder er te veel achter te zoeken, en ziet wel waar het schip strand, OF je laat 'em gewoon een tijd wachten. Je moet niet op de 1e avond met iemand naar bed gaan en dan teleurgesteld zijn als het niks wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 11:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 11-12-2006 @ 05:16 :
Waarom doen meisjes altijd net of ze niet genoten hebben van de seks? Seks komt van twee kanten, het was geen mooi cadeau wat je hem uit het niets gaf. Je hebt je niet laten gebruiken sterker nog : je hebt er net zo van genoten als hij dat heeft gedaan. Get over it.
Hear hear. Wat een gezeur. Ik snap dat geemmer over dat 't te snel gegaan is achteraf ook niet. Het was voor beiden erg plezierig. Als je principiele bezwaren hebt tegen seks op de eerste date moet je iemand niet mee naar huis nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 12:27
Melpomene
Melpomene is offline
Je moet dan ook niet meteen de koffer met iemand induiken eh ( als je tenminste een serieuze relatie wil) en verder vind ik je net als dubbelfris ook hypocriet
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 12:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 12:18 :
Hear hear. Wat een gezeur. Ik snap dat geemmer over dat 't te snel gegaan is achteraf ook niet. Het was voor beiden erg plezierig. Als je principiele bezwaren hebt tegen seks op de eerste date moet je iemand niet mee naar huis nemen.
En om maar even te voorkomen dat dit het mannelijke perspectief lijkt; ik ben het volledig met jullie eens. Ik heb me nog nooit gebruikt gevoeld, omdat ik me niet laat gebruiken. Bovendien; gebruiken? Dan lijkt het inderdaad net alsof sex voor meisjes een lijdensweg is die ze alleen willen en kunnen ondergaan uit pure liefde en opoffering... Lijkt me een vrij ouderwetse opvatting. Sex is leuk en of je het meteen doet of ermee wacht dat moet je zelf weten. Maar wennen aan gebruikt worden door mannen is iets voor zielige vrouwen vol zelfmedelijden.
Oud 11-12-2006, 12:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
stout! schreef op 11-12-2006 @ 13:42 :
En om maar even te voorkomen dat dit het mannelijke perspectief lijkt; ik ben het volledig met jullie eens.
En ook ik ben het er mee eens. Je hebt zelf ingestemd met de seks, dus op dat moment vond je het lekker en oke en heb je ervan genoten. Als je dat nou achteraf ook nog steeds zo kunt zien, maak je het jezelf een stuk makkelijker. Tuurlijk is het kut als je niks meer van hem hoort terwijl je meer had verwacht, maar de feitelijke seks wordt er toch niet opeens slecht om? Als je nou vindt dat hij je gebruikt heeft, dan heb je je net zo hard láten gebruiken.

Moet je maar zorgen dat je van elkaars verwachtingen op de hoogte bent voordat je met hem het bed induikt, of dat je leert met dit soort teleurstellingen om te gaan. En dat is dus ook gelijk antwoord op je vraag hoe je het voortaan aan moet pakken.
Oud 11-12-2006, 13:01
Jones
Citaat:
stout! schreef op 11-12-2006 @ 13:42 :
En om maar even te voorkomen dat dit het mannelijke perspectief lijkt; ik ben het volledig met jullie eens. Ik heb me nog nooit gebruikt gevoeld, omdat ik me niet laat gebruiken. Bovendien; gebruiken? Dan lijkt het inderdaad net alsof sex voor meisjes een lijdensweg is die ze alleen willen en kunnen ondergaan uit pure liefde en opoffering... Lijkt me een vrij ouderwetse opvatting. Sex is leuk en of je het meteen doet of ermee wacht dat moet je zelf weten. Maar wennen aan gebruikt worden door mannen is iets voor zielige vrouwen vol zelfmedelijden.
Dit dus, wat verder niet weg neemt dat (de eerste keer) seks voor sommige meisjes/jongens nog best ingrijpend kan zijn en ze dus teleurgesteld zijn als er vervolgens geen relatie uit voortkomt (ofzo..)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 13:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jones schreef op 11-12-2006 @ 14:01 :
Dit dus, wat verder niet weg neemt dat (de eerste keer) seks voor sommige meisjes/jongens nog best ingrijpend kan zijn en ze dus teleurgesteld zijn als er vervolgens geen relatie uit voortkomt (ofzo..)
Tja, dat is iets waar je dan maar mee om moet leren gaan. Zoals ik al zei; als je er zo zwaar aan tilt moet je het gewoon niet zo snel doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:31
juno
juno is offline
Laat ik het hier nou ook grotendeels mee eens zijn. Op het moment zelf voelde het toch goed? Je hebt twee maanden gewacht, dus het was ook niet dat je op de eerste date al het bed indook.

Kleine kanttekening hierbij: als jij verwachtingen hebt, en je wilt hierin niet teleurgesteld worden, dan spreek je ze uit en eis je garanties dat dat wederzijds is. Als hij dan nog steeds na een keertje sex met de noorderzon vertrekt, ja, dan is het een smerige leugenaar en een gore player en ben je gebruikt.

Voortaan niet alleen maar denken dat hij wel iets zal willen, omdat jij dat ook wilt. Onuitgesproken verwachingen zijn niet duidelijk voor de tegenpartij.

Maar goed, het was je eerste, het was een harde leerschool, maar zo is het nu eenmaal. Voortaan duidelijker zijn en zelf ook duidelijkheid vragen. Met sex koop je nu eenmaal geen liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2006, 14:48
Jones
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 14:28 :
Tja, dat is iets waar je dan maar mee om moet leren gaan. Zoals ik al zei; als je er zo zwaar aan tilt moet je het gewoon niet zo snel doen.
Dat heeft ze dan ook hopelijk geleerd na deze gast
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:25
igfy
igfy is offline
Die gast heeft er wel veel voor over gehad om seks met haar te hebben. Ik vind twee maanden wachten voor alleen maar seks wel enigzins lang. Het is dus niet heel gek om dan te gaan denken dat iemand echt om je geeft.
Oud 11-12-2006, 18:23
Anika
Citaat:
igfy schreef op 11-12-2006 @ 18:25 :
Die gast heeft er wel veel voor over gehad om seks met haar te hebben. Ik vind twee maanden wachten voor alleen maar seks wel enigzins lang. Het is dus niet heel gek om dan te gaan denken dat iemand echt om je geeft.
Wie weet wat ie ondertussen allemaal heeft uitgespookt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten