Oud 08-12-2006, 23:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
... Verstuur jij ze? En zoja, wat zet je er dit jaar in?

Ik heb voor sommige mensen een heel persoonlijk verhaal geschreven, voornamelijk voor goede vrienden. Voor kennissen en familie een klein persoonlijk berichtje, en voor zakelijke relaties een saai 'Prettige feestdagen, en een gelukkig nieuwjaar'.
Oud 08-12-2006, 23:51
Verwijderd
Ik zet er eigenlijk nooit een verhaal in Gewoon m'n naam en dan klaar
Oud 09-12-2006, 01:52
Hanneke
Hanneke is offline
Ik weet het nog niet. Ik vind het wel altijd heel leuk om kaarten te krijgen, dus dan is het ook wel leuk om te versturen. Maar ik weet niet zo goed naar wie ik wel en naar wie ik niet moet sturen.
Oud 09-12-2006, 08:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn vader maakt altijd een tekening van een beren-familie, en daar maken we dan een kaart van.
Ik zelf maar dan iets van een tekening voor mijn vrienden. Ofzo.
Oud 09-12-2006, 10:35
Nyawa
Ik heb mijn vriendinnen allemaal een kaartje met een heel verhaal gestuurd. Familiekaartjes zijn meestal nogal standaard, gewoon prettige feestdagen, gelukkig nieuwjaar en mijn naam eronder.
Oud 09-12-2006, 11:36
Verwijderd
ik schrijf voor vrienden er een paar zinnen in. Andere mensen stuur ik geen kerstkaarten.
Oud 09-12-2006, 12:32
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 09-12-2006 @ 11:35 :
Ik heb mijn vrienden allemaal een kaartje met een heel verhaal gestuurd. Familiekaartjes zijn meestal nogal standaard, gewoon prettige feestdagen, gelukkig nieuwjaar en mijn naam eronder.
Oud 09-12-2006, 13:26
Konijn
Konijn is offline
De standaard zinnen voor iedereen eigenlijk.
Dat zijn voor familie en gezamenlijke vrienden en kennissen meer dan 40 kaarten, dus heb niet zo'n zin in verhalen.
Alleen mijn eigen vrienden van 'vroeger' (stuk of 6 kaarten) krijgen één of twee zinnetjes meer.
Oud 09-12-2006, 16:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik stuur ze niet, wens mensen zelf wel fijne kerstdagen.
Oud 09-12-2006, 17:04
Magican
Magican is offline
Ik stuur ze niet omdat mijn echte vrienden ze ook niet sturen en ik het nut er niet echt van zie (hoewel het wel leuk is om ze te krijgen).
Oud 09-12-2006, 17:18
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 09-12-2006 @ 11:35 :
Ik heb mijn vriendinnen allemaal een kaartje met een heel verhaal gestuurd. Familiekaartjes zijn meestal nogal standaard, gewoon prettige feestdagen, gelukkig nieuwjaar en mijn naam eronder.
heb jij nu al je kerst& oud&nieuw -kaarten gestuurd dan??!
t is nog maar 9 december!

ik zelf.. ben dan ook altijd redelijk laat, ALS ik t al doe!
en dan is t meestal naar alleen goede vrienden en dan staat er meestal wel een kort verhaaltje op (als in: dit moeten we komend jaar gaan doen, en dat ook, en bla.... )
Oud 09-12-2006, 19:54
Verwijderd
Ik heb best kleintjes gekregen met Sinterklaas dus hele verhalen kunnen het sowieso niet worden. Wel een kort stukje van een paar zinnetjes.
Oud 09-12-2006, 21:47
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-12-2006 @ 14:26 :
De standaard zinnen voor iedereen eigenlijk.
Dat zijn voor familie en gezamenlijke vrienden en kennissen meer dan 40 kaarten, dus heb niet zo'n zin in verhalen.
Alleen mijn eigen vrienden van 'vroeger' (stuk of 6 kaarten) krijgen één of twee zinnetjes meer.
Maar daar komt trouwens wel bij dat ik meestal alle kaarten zelf maak. Dus dat vind ik dan wel weer persoonlijk genoeg .
Oud 10-12-2006, 01:00
*oma*
*oma* is offline
Ik koop ze en beschrijf ze , maar doe ze vervolgens niet op de post.
Oud 10-12-2006, 09:29
snoopy
snoopy is offline
ik stuur geen kerstkaarten
Oud 10-12-2006, 14:08
it is anoli
it is anoli is offline
Ik verstuur er maar een paar. Ik heb geen zin om er heel veel te gaan sturen. Voor mn oma's en 1 vriendin maak ik er zelf (die doen dat ook altijd bij mij en dan is dat wel leuk) en verder koop ik er wat. Ik zet er nooit verhalen in, ik spreek ze later een keer toch wel en dat vind ik leuker. Ik weet ook nooitt zo goed wat ik dan neer zou moeten zetten.
Oud 10-12-2006, 14:09
it is anoli
it is anoli is offline
Ik verstuur een aantal kerstkaarten, maar niet zo veel. Daar ben ik te lui voor. Voor mn oma's en 1 vriendin maak ik ze zelf, dat gaat andersom ook zo dus dan is dat wel leuk. Verder koop ik er wat en zet er mn naam in. Ik weet nooit zo goed wat voor verhaal ik erin zou moeten zetten en ik spreek ze later toch wel weer een keer. Ik ben niet zo'n schrijfster.
Oud 10-12-2006, 14:17
__
__ is offline
ik heb cheapass kerstkaarten van bas vd heijden (maar wel mooie hoor ) en die stuur ik denk ik naar een stuk of 6 goede vrienden + hun gezin, familie e.d. stuurt mn moeder wel rond en daar zet ik wel alleen mn naam op.
Oud 10-12-2006, 18:13
Trass
Trass is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 09-12-2006 @ 17:21 :
Ik stuur er denk ik alleen een naar iemand die ver weg woont. Mijn vriendinnen en familie doen er ook allemaal niet aan dus veel zal ik er sowieso niet versturen. Maar als ik er eentje stuur, zet ik er wel meteen een heel verhaal in.
Oud 10-12-2006, 19:32
Verwijderd
Als ik ze stuur doe ik er maar een paar (naar vrienden en wat familie) , en dan schrijf ik er een paar persoonlijke regels op. Ik weet niet of ik het dit jaar nog wel ga doen. Misschien als ik er ineens zin in heb.
Oud 10-12-2006, 20:27
Verwijderd
Ik blijf ze trouw sturen, al krijg ik er tegenwoordig bijna geen meer terug. Bij de meeste mensen zet ik alleen m'n naam, maar bij goede vrienden wel een heel verhaal.
Oud 11-12-2006, 08:22
Ruby
Ruby is offline
Ja, samen met mijn vriend

Gewoon iets van "Prettige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar

Liefs Martie en Rachel"
Oud 11-12-2006, 13:35
Femic
Femic is offline
Neen. Doe ik eigenlijk nooit. M'n ouders sturen ze volgens mij wel ook uit mijn naam.
Oud 11-12-2006, 14:13
Iduna
Iduna is offline
Ik ga dit jaar waarschijnlijk geen kaarten op de post doen, maar als ik dat zou doen, zou ik zoals altijd, de kaart volschrijven.
Oud 11-12-2006, 15:28
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ben er nog niet helemaal achter. Dit jaar wilde ik ze ook samen met mijn vriend sturen, maar gezien het nu uit is houdt dat op!

Ik denk voor mijn speciale vriendinnen een lief berichtje net zoals HvJ, en voor de rest inderdaad saai Prettige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Oud 11-12-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 10-12-2006 @ 02:00 :
Ik koop ze en beschrijf ze , maar doe ze vervolgens niet op de post.
Oud 11-12-2006, 17:44
zeep007
zeep007 is offline
Een paar naar familie en mensen ver weg. Zet er gewoon m'n naam in.
Oud 11-12-2006, 21:46
Lyne
Lyne is offline
Ik heb gewoon bij iedereen zoiets van 'Veel geluk in 2007' of 'De beste wensen voor 2007' geschreven. Niet teveel moeite hoor.
Oud 11-12-2006, 22:26
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik maakte regelmatig kerstkaarten, waardoor ik niet te veel persoonlijke boodschappen in de kaarten schreef. De laatste jaren zwakt dit een beetje af en stuur ik vooral standaard gekochte kaarten. Ik probeer dan bij wat betere vrienden een persoonlijk tekstje of een gedichtje op de kaart te schrijven, maar bij mijn oma hou ik het toch echt bij alleen mijn naam (als er al tekst op de kaart staat).
Oud 13-12-2006, 01:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee. Nooit begrepen ook wat er het nut van is. Met Pasen of Pinksteren stuur ik ook geen kaart, dus waarom met kerst en oud & nieuw wel? Als ik iemand een gelukkig dit-en-dat wil wensen, doe ik dat wel persoonlijk, maar ik ga me geen breuk schrijven aan beleefde cliché's op kaartjes. Sowieso snap ik niet wat er bijzonder is aan een nieuw jaar dat je elkaar ermee moet feliciteren, maar dat zal ook wel weer aan mij liggen.
Oud 13-12-2006, 08:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-12-2006 @ 10:29 :
ik stuur geen kerstkaarten
Oud 15-12-2006, 22:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was het meestal niet van plan en dan deed ik het een paar dagen van te voren als nog ineens Ik ben het dit jaar weer niet van plan maar ik vrees dat het er dit jaar echt niet van komt, tenzij ik er nog een aantal vind op mijn kamer ofzo.
Oud 16-12-2006, 18:47
Miranda
Miranda is offline
Ligt eraan aan wie ik het kaartje stuur. Bij vrienden zet ik er meestal wel een klein verhaaltje in ofzo
Oud 18-12-2006, 11:33
*oma*
*oma* is offline
Ik heb er nu al best veel gekregen, dus moet ik ze zelf ook sturen. Anders gaat mijn familie huilen
Oud 18-12-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 09-12-2006 @ 17:21 :
Oud 18-12-2006, 17:27
blacky
blacky is offline
Ik heb er een persoonlijk berichtje opgeschreven. Niet zo heel veel kerstkaarten verstuurd dit jaar. De meeste gaan hem over de mail krijgen.
Oud 18-12-2006, 18:18
Verwijderd
Diot jaar even niet. Mijn hoofd staat er even niet naar, ik heb even andere dingen aan mijn hoofd. De meeste mensen weten wel dat ik ze een fijne kerst gun, ook zonder kaartje.
Oud 18-12-2006, 18:22
Swlabr
Swlabr is offline
Nooit.
Oud 18-12-2006, 23:05
*oma*
*oma* is offline
Ik heb de kerstkaarten en kerstzegels in huis, nu is het afwachten of ze ook nog op de bus gaan
Oud 19-12-2006, 16:16
avrilfan
avrilfan is offline
Ik zet alleen mijn naam erin.
En bij mijn vriendje en een beste vriendin zet ik er in: Maak er een leuk nieuw jaar van.
Oud 20-12-2006, 12:11
Anaïs
Anaïs is offline
Ik verstuur er enkele naar goede vrienden en vriendinnen. Mijn vriendje krijgt er ook een, maar dan niet per post. Wat ik erin zet? Wat wensen voor het nieuwe jaar, succes met de examens aan de studenten, bij mensen die ik heel goed ken ook nog andere dingen.

Aan mijn algemene kenniskring stuur ik meestal een online kaartje. Iemand tips voor dit jaar? Mooie flashkaarten of zo?
Oud 20-12-2006, 19:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, naar mijn beste vrienden stuur ik er altijd wel één plus van de minder bekenden die ook iets naar mij sturen. De rest van de wat "vagere" vrienden stuur ik gewoon een simpele e-mail met de beste wensen.
Oud 21-12-2006, 14:46
Verwijderd
Ik zet er gewoon de naam van mijn man en mijn eigen naam in. Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar staat ook al op de voorkant/binnenkant, vind het onzinnig dat er dan nog een keer op te zetten. Bij sommige mensen schrijf ik er soms nog iets meer bij, maar meestal blijft het bij onze namen (dit jaar bij iedereen, alleen bij één iemand er bij gezet dat ik haar snel weer een brief schrijf - en daar zet ik de rest dan wel in).
Oud 21-12-2006, 16:56
Verwijderd
Normaal gesproken stuurde ik ieder jaar wel een kerstkaartje naar iedereen, maar dit jaar is het er gewoon niet van gekomen. Ach,wie weet volgend jaar weer.
Oud 21-12-2006, 17:20
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ja, ik stuur ieder jaar een kaart naar een paar mensen. Dit jaar heb ik er geloof ik 9 verstuurd. En dan niet met de cliche tekst 'fijne feestdagen blabla', maar een persoonlijk stukje, over het afgelopen jaar.
Oud 21-12-2006, 17:53
Appeltje
Appeltje is offline
Ik doe dit jaar niet aan kerstkaarten. Heb er ook van niemand eentje gekregen. Behalve dan ene digitale van mr Soija
Oud 21-12-2006, 17:55
Verwijderd
Nope, humbug
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten