Uhm, ongeveer 2 of 3x per week gemiddeld, denk ik, maar het verschilt enorm. Met kerst heb ik hem drie dagen achtereen gezien, nu volgen weer twee weken zónder (hij is naar Zuid-Frankrijk *jaloers*).
Meestal zien we elkaar op maandagavond, blijft hij slapen en vertrekt hij dinsdagmorgen, en dan zien we elkaar op woensdagavond/donderdag/vrijdag nog een keer. Het komt echter vaak genoeg voor dat we elkaar tussendoor nog een keer zien - omdat we bedenken dat we best samen even kunnen ontbijten, of omdat we elkaar tegen het lijf lopen in de supermarkt, of omdat ik zijn computer wil jatten, of we gaan samen klimmen, of, etc
Edit: Oh, en ik vind dat prima. Ik zou hem soms alleen graag wat lánger zien - we hebben afgelopen semester geen dag of avond gehad waarop we allebei konden - we zagen elkaar dus halve morgens, halve middagen en halve avonden. Dat vond ik wel een beetje vervelend, want dan kun je nooit echt heel veel doen. Volgend semester hebben we echter allebei wel regelmatig een maandagavond vrij, denk ik, dus dan is dat ook weer opgelost. Meerdere dagen hoeft niet en kan ook niet, want dan houden we allebei niet genoeg tijd over voor onze studie en vrienden en sport en wat dan ook. (Het is natuurlijk een ander verhaal als je samenwoont, want dan doe je je eigen dingen terwijl je bij elkaar in huis zit, dan heb je daar ook gewoon ruimte voor. Maar daar is nu geen sprake van).