Advertentie | |
|
![]() |
|
posten ja als je gamed post je niet zoveel he zoals ik doe zit meer te gamen dan te posten geld denk ik voor m en v of je moet gewoon zo irritante inetsnelheid hebben dat je altijd met dikke lag speelt ja dan ga je maar berichtjes typen
![]()
|
Ik ken gamende meisjes en weet dus ook hoe ze zijn begonnen. En het is zéér simpel te verklaren.
Meisjes denken standaard dat gamen niks voor ze is en alleen maar dom vermaak en beginnen er niet aan. Nog een beetje jongens/meisjes scheiding dus door oordelen van opvoeding. Alle gamende meisjes die ik ken die werden enigzins onder druk gezet om toch ff te spelen en wat bleek? - ze vonden het leuk. En (meestal grote broer) die hen onder druk zette had er spijt van omdat hij vanaf dat moment computer moest delen ![]()
||
Citaat:
daardoor zijn ze beter geschikt voor fijn huishoudelijk werk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat er best wel veel vrouwen spellen spelen. Alleen het valt niet zo erg op Ik denk als je er op gaat letten dat er nog stiekem best veel zijn
|
![]() |
Ik kan me heel goed inbeelden waarom ze hier niet zoveel posten.
Misschien omdat er van die jongens zijn die in de middeleeuwen leven, met hun domme opmerkingen zoals: "Omdat vrouwen niet zo goed zijn met hun vingers..." en "vrouwen hebben anders een betere motoriek.. daardoor zijn ze beter geschikt voor fijn huishoudelijk werk" Dit soort domme opmerkingen maken mij echt kwaad. Ik vind het cool als meer meisjes zouden gamen, en als sommige heren dan ff zouden kappen met die domme opmerkingen zullen het er ook snel meer worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik op school eens een games blad lees willen ze allemaal weten wat ik lees. Ik liep laatst met de laatste pu. Ze kijken dan met me mee, maar als ze plaatjes van gamens als resident evil zien hoeft het voor hun ook niet meer. Het enigste wat ze wel 'schattig' vonden waren de aapjes van monkey ball. Verder vonden ze mario sunshine ook wel aardig, maar daar hout het wel zo ongeveer mee op. Ze zijn gewoon minder geoed met een toetsenbord als de meeste jongens, maar dat komt denk ik omdat jullie juist zoveel gamen. Dat is oevening en oevening baart kunst zegt men... ![]()
||
Citaat:
De positie van de vrouw is psychologisch nog lang niet gelijk aan die van de man. Vrouwen worden gezien als verzorgers enzo. Mannen meer als verdieners... vrouwen zouden geen interesse in spelletjes mogen hebben... denken de meeste mensen ergens intern. Mensen worden opgevoed en enigzins in vorm gedwongen door omgeving en daardoor is er een enorme drempel voor de meeste vrouwen naar games.
||
Citaat:
Het ligt denk ik ook aan de opvoeding.
||
Citaat:
![]() Ik speel zelf behoorlijk vaak games. Het is dat ik door mijn studie niet zo veel tijd heb, anders zou ik het nog veel vaker doen.. Ik denk dat ik in de week zo'n 7-10 uur game. Ik houd niet van die hele bloederige schietspellen, waarje als je iemand vermoord hebt en je er overheen loopt allemaal ranzige geluiden hoort.. IEUW! TA vind ik heel tof om te spelen. RCT heb ik ook enorm veel gespeeld en ben ook zeker van plan om RCT2 te gaan kopen. Laatst heb ik bij mijn vriend UT2003 gedaan en dat vond ik ook enorm gaaf om te doen. Een spel dat ik de laatste tijd ook weer veel speel is Black&White. het is niet dat ik alles op de voet volg. Al koop ik wel eens een pcgameplay ofzo.. Ik heb het geld en de tijd er niet voor.. Maar met mijn oudere games heb ik het ook prima naar mijn zin.4 Oh ja Worms! Dat vind ik echt ZO enorm gaaf!
|
![]() |
|
dat meisjes slecht zijn met computers is gewoon een vooroordeel
bij mij in de klas (doe medewerkerbeheerd ICT) zit 1 meisje tussen 17 jongens bij de laatste herexamens was dat meisje de enige die geen herkansingen had denk dat er trouwens ook genoeg meiden zijn die gamen, maar dat ze niet altijd daarvoor uit durven te komen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Liefde & Relatie |
kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen? Optima | 160 | 17-07-2005 14:39 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |