Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik let op uiterlijk ja. Maar dat zegt niet dat het een top model moet zijn. Over het algemeen val ik niet eens op knap, maar gewoon op een leuke man. Zijn innerlijk bepaalt dan het grootste deel en zijn uiterlijk is gewoon aantrekkelijk. Waarom denken mensen dat als je op uiterlijk valt, dat het dan ook direct om een ontzettend knap persoon gaat? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
20 kilo, dat is een stapel van 80 pakjes boter. We hebben het niet over een onsje meer. 20 kilo kom je aan tijdens een zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet leuk vindt als het uiterlijk van je partner opeens een heel stuk minder aantrekkelijk wordt, en die partner het verdomt om er wat aan te doen onder het mom van je houdt maar van me om mijn innerlijk. Fuck innerlijk. Als dat het geval was, waren er niet hele volksstammen ontzettend lelijke mensen wanhopig single omdat hun uiterlijk pijn doet aan je ogen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja het uiterlijke moet ntt ook op iets trekken he ![]() ntt hoeft hij geen fotomodel te zijn, maar die moet toch IETS hebben dat je aantrekt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is het uit dan? goedzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die 2e kans met hem.. tsja.. hij houdt van je, of hij houdt niet van je. Zo zwart-wit zie ik dat gewoon.. Verder vraag ik me nog af: je zegt dat je 20 kg bent aangekomen en dat hij dat niet zo leuk vindt. Okee. Maar hoe zit dat dan met je kledingstijl enzo? Was je eerst dan ook helemaal tot in de puntjes verzorgd en later niet meer? Want anders is dat natuurlijk geen reden om het uit te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Verander zelf eerst maar eens, want blijkbaar wil je dat. Maar wil je dat om hem terug te krijgen? Blijf niet wanhopig aan hem vastplakken, want als hij niet meer wil, dan wil hij niet.
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@TS: sterkte met het feit dat het uit is, maar ga eerst zelf na of je wel weer iets met hem wilt beginnen, en dan vooral waarom. Kijk ook eerst eens goed naar jezelf; wil je wel afvallen? En zo ja, voor jezelf of voor hem? Of misschien voor iemand anders?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
jezelf verzorgen voelt beter. doe het omdat je het zelf wíl. hou je bovendien het langste vol. jij veranderde en je gaat jezelf nu weer veranderen, bedenk goed of je hem daar nu wel bij kunt gebruiken. ik weet niet of je veel voor hem betekent, ik vind vreemdgaan nogal wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je gaat zo'n hufter die vreemd is gegaan toch geen 2e kans geven? wil je graag ongelukkig zijn ofzo? wat jij moet doen is 20 kilo afvallen voor jezelf, een enorm lekker wijf worden en hem schijtjaloers maken, maar nooit meer terug nemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dan had ie het eerst uit moeten maken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |