Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2007, 22:55
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik vind het knap van mensen die dat kunnen. Mijn huidige partner was 16 toen ik hem leerde kennen. Hij had een brilletje op en was een paar kilo's te zwaar. Hij zag eruit als een complete nerd! Ik was enorm onder de indruk van zijn innerlijk! Hij dacht na over dingen en deed erg volwassen voor zijn leeftijd.

Hij is nu 22 en we zijn al 3 jaar gelukkig
Oud 01-01-2007, 23:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 23:55 :
Ik vind het knap van mensen die dat kunnen. Mijn huidige partner was 16 toen ik hem leerde kennen. Hij had een brilletje op en was een paar kilo's te zwaar. Hij zag eruit als een complete nerd! Ik was enorm onder de indruk van zijn innerlijk! Hij dacht na over dingen en deed erg volwassen voor zijn leeftijd.

En hij ziet er nu niet beter uit? (fotooo)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 23:01
Prue Halliwell
Citaat:
Crimson schreef op 02-01-2007 @ 00:00 :
En hij ziet er nu niet beter uit? (fotooo)
net zo als toen, alleen ouder Het einge wat veranderd is dat hij lenzen heeft nu (wilde hij zelf!!)
Oud 01-01-2007, 23:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 02-01-2007 @ 00:01 :
net zo als toen, alleen ouder Het einge wat veranderd is dat hij lenzen heeft nu (wilde hij zelf!!)
Precies, hij ziet er nog hetzelfde uit!

Ik let op uiterlijk ja. Maar dat zegt niet dat het een top model moet zijn. Over het algemeen val ik niet eens op knap, maar gewoon op een leuke man. Zijn innerlijk bepaalt dan het grootste deel en zijn uiterlijk is gewoon aantrekkelijk.

Waarom denken mensen dat als je op uiterlijk valt, dat het dan ook direct om een ontzettend knap persoon gaat?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 23:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-01-2007 @ 00:07 :

Waarom denken mensen dat als je op uiterlijk valt, dat het dan ook direct om een ontzettend knap persoon gaat?
Inderdaad, uitstraling reken ik ook wel bij uiterlijk. Een tijdje terug kwam ik in de trein een leuke man tegen, leuk mee gepraat, en hij was best nerdy met een bril en flaporen, maar wel ontzettend charmant en dat maakte hem wel aantrekkelijk. En dus 'knap'.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 00:02
fib
fib is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 31-12-2006 @ 18:17 :
ze is volgens mij niet echt zwanger..dat is de grap die hij maakt over haar buik.. toch?
natuurlijk ben ik niet zwanger. Hij maakt er juist grapjes over "kleine alexander is in aankomst"
Oud 02-01-2007, 08:37
Verwijderd
ik zou hem dumpen, maargoed
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 09:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-01-2007 @ 08:37 :
ik zou hem dumpen, maargoed
Dat hoeft al niet meer he
Oud 02-01-2007, 12:58
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 13:23 :
Ik snap niet dat mensen alleen naar uiterlijk kijken! Wat nou, hij/zij is niet meer 50 kilo dus ik val niet meer op die persoon?? Je innerlijk blijft GVD hetzelfde!!!

AMEN!
Ik neuk niet graag met een zak over mn partners kop.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 14:38
juno
juno is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 01-01-2007 @ 19:45 :
Eensch. Alleen denk ik niet dat die posters sadisme zijn.

Zeg nou zelf, gezondheidsrisicos zijn evenmin een reden om af te vallen als om te stoppen met roken en er zijn ook mensen die bloedgeil worden van dikke mensen.
Maar de vriend van TS knapt er blijkbaar op af. Hij kreeg haar immers ook toen ze 20 kilo minder spek op haar lijf had, dus daar valt hij op.

20 kilo, dat is een stapel van 80 pakjes boter. We hebben het niet over een onsje meer. 20 kilo kom je aan tijdens een zwangerschap.

Ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet leuk vindt als het uiterlijk van je partner opeens een heel stuk minder aantrekkelijk wordt, en die partner het verdomt om er wat aan te doen onder het mom van je houdt maar van me om mijn innerlijk.

Fuck innerlijk. Als dat het geval was, waren er niet hele volksstammen ontzettend lelijke mensen wanhopig single omdat hun uiterlijk pijn doet aan je ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 15:18
kous
kous is offline
trek je joggingbroek aan, en ga gaan lopen , dag in dag uit. Er over piekeren heeft geen zin , mannen zijn nou eenmaal zo.
Je gaat je ook beter voelen ( gezonder ) je gaat meer uitstraling hebben, het heeft alleen voordelen meid. Hef dat luie gat op en ga lopen, niemand ziet graag "dik"
Oud 02-01-2007, 15:31
Verwijderd
Iedereen gaat voorbij aan het feit dat als je zwaar(der) bent, dat je dan niet per sé lelijk hoeft te zijn? Het is maar net waar je op valt...?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 15:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-01-2007 @ 16:31 :
Iedereen gaat voorbij aan het feit dat als je zwaar(der) bent, dat je dan niet per sé lelijk hoeft te zijn? Het is maar net waar je op valt...?
Zegt iemand dat dan?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 20:48
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Nephtys schreef op 02-01-2007 @ 13:58 :
Ik neuk niet graag met een zak over mn partners kop.

ja het uiterlijke moet ntt ook op iets trekken he
ntt hoeft hij geen fotomodel te zijn, maar die moet toch IETS hebben dat je aantrekt?
Oud 02-01-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-01-2007 @ 16:37 :
Zegt iemand dat dan?
Impliciet wordt het zo hier en dan wel gesuggereerd had ik het idee.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-01-2007 @ 23:32 :
Impliciet wordt het zo hier en dan wel gesuggereerd had ik het idee.
Die mensen zullen dat dan ook wel vinden, hè. Natuurlijk kun je best stevig zijn en mooi, en zijn er genoeg mensen die er op vallen, maar de algemene schoonheidsnorm is nou eenmaal slank, voor mannen én vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 14:28
groovy
groovy is offline
Ik raak eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat de ts weegt en bij welke lengte (of is dat al genoemd in dit topic --> zoja, excuses.)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 02-01-2007 @ 10:23 :
Dat hoeft al niet meer he
heb maar een paar posts gelezen

is het uit dan? goedzo
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-01-2007 @ 16:09 :
heb maar een paar posts gelezen

is het uit dan? goedzo
hij is vreemdgegaan en nu is het over.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 23:09
Kyoki
Kyoki is offline
Maak hoe je je voelt alsjeblieft aan je vriend duidelijk. Misschien heeft hij zelf niet door wat een ontzettende klootzak hij is. Heb er gewoon geen ander woord voor.

Als jij blij bent met je figuur zoals je nu bent, dan heeft afvallen verder ook geen zin. Afvallen kan je niet alleen voor een ander, JIJ bent degene die door die dieetzooi en ellendige lichaamsbeweging heen moet, en als je daar geen wilskracht voor wil opbrengen is het alleen maar vervelender. Wees daar ook gewoon eerlijk over. Daarintegen kan het OOK zo zijn dat je onbewust hebt besloten dat je het best vindt zo, juist omdat je vriend je zo zit te pushen om af te vallen. Dat zie je heel vaak gebeuren.

Maar wees hier alsjeblieft eerlijk over tegen je vriend en eerlijk gezegd, in jouw geval zou ik het gewoon uitmaken. Alleen al dat hij je niet accepteren en waarderen zoals je bent, maar ook nog eens het feit dat hij de arrogantie heeft te denken dat jij voor hem moet veranderen om aan zijn achterlijke eisen te voldoen, zou voor mij reden genoeg zijn om hem te lozen.

Succes en sterkte ermee!

Ah, lees net dat het uit is. Ergens voel ik medelijden voor je, maar ik denk dat dit op de lange termijn alleen maar beter voor je is. Die gast was echt niet goed voor je, hij zat je stukje bij beetje te vernietigen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:52
fib
fib is offline
Hier TS

Natuurlijk is het allemaal wel iets complexer.

Mijn vriend/ex heeft nagedacht. Hij heeft een punt achter onze relatie gezet omdat mijn leefstijl niet past bij zijn leefstlijl.

Sport: Ik sporte niet intensief genoeg.
Eten: ik at niet verantwoord genoeg.
Uiterlijke verzorging:
Mannen kleding (van mijn vader en broertje). Wijde skatebroeken met slobbertruien. Of normale kleding, maar dan soms met een vlek of gat. Broek zonder riem waardoor je mn onderbroek ziet . Of een tekort shirt waardoor je mijn pens/buik ziet. Niet naar de kapper gaan wanneer het eigenlijk wel moet etc.

Soms probeerde hij mij wel 3 keer op een dag er op te wijze dat ik moest veranderen:
"Lieverd, doe is een riem om" "neej geen snoepjes eten"
Hij zei het heel vaak, maar het drong niet tot me door dat ik verkeerd bezig was. Ikzelf vind dat hij het absoluut vaak heeft gezegd. Maar vaak was het verpakt in een grapje of zei hij het tussen onze activiteiten door. Soms werd hij wel boos, maar dan werd ik weer knorrig. Hij zelf vindt dat hij wél duidelijk is geweest. Daarnaast heeft hij mij gestimuleerd om meer te gaan sporten.

Nu pas, nu het uit is. Ben ik pas wakker geschut. Ik zie in dat dingen zoals uiterlijke verzorging belangrijk voor hem zijn. Hij heeft helemaal gelijk, ik zie/zag er af en toe niet uit. Hij probeert er leuk uit te zien. Ik doe er te weinig voor. Hij vindt C&A kleding prima. Modebewust hoef ik niet te zijn.

Ik heb veel goede voornemers/plannen. Ik wil een 2e kans. Het mag niet zomaar uit zijn na 1,5 jaar. Ik geloof in ons. Ik wil een break, een pauze. Maar hij zegt het is uit. Hij wil me die 2e kans niet geven. Hij zegt destijds duidelijk genoeg te zijn geweest. Hij wil voorlopig rust.

Het is uit. Maar ik wil een 2e kans
Oud 04-01-2007, 08:30
lso
lso is offline
In jouw plaats zou ik me wel onzeker blijven voelen bij een tweede kans... Ik zou me hoe dan ook blijven afvragen: "Ben ik wel aantrekkelijk genoeg, weeg ik niet teveel." Ook al begrijp ik dat je je in zijn mening kan vinden...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 09:00
Verwijderd
Citaat:
fib schreef op 04-01-2007 @ 01:52 :

Op zich is dat goed, maar maak er dan van: "ik geef mezelf een 2e kans" ofzoiets. Doe het niet voor hem, maar voor jezelf. Koop wat leuke kleren, ga naar de kapper, koop wat make-up, verwen jezelf door wat leuke spulletjes te kopen.. dat doet sowieso wonderen als het uit is. Zorg dat je lekker in je vel komt te zitten. Dat je 100% tevreden bent met wie jij bent en dat je daar trots op bent.

Die 2e kans met hem.. tsja.. hij houdt van je, of hij houdt niet van je. Zo zwart-wit zie ik dat gewoon..
Verder vraag ik me nog af: je zegt dat je 20 kg bent aangekomen en dat hij dat niet zo leuk vindt. Okee. Maar hoe zit dat dan met je kledingstijl enzo? Was je eerst dan ook helemaal tot in de puntjes verzorgd en later niet meer? Want anders is dat natuurlijk geen reden om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 09:55
Verwijderd
Verander zelf eerst maar eens, want blijkbaar wil je dat. Maar wil je dat om hem terug te krijgen? Blijf niet wanhopig aan hem vastplakken, want als hij niet meer wil, dan wil hij niet.
Citaat:
Morgan schreef op 03-01-2007 @ 15:03 :
Die mensen zullen dat dan ook wel vinden, hè. Natuurlijk kun je best stevig zijn en mooi, en zijn er genoeg mensen die er op vallen, maar de algemene schoonheidsnorm is nou eenmaal slank, voor mannen én vrouwen.
Uhuh, dat weet ik. Maar dat wil niet zeggen dat je per sé lelijk bent als je dik bent. Dat ligt er helemaal aan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:06
Silverwolf
Silverwolf is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 23:55 :

Hey, dat komt mij bekend voor! Mijn huidige partner was 17 toen ik hem leerde kennen. Hij had een leuk koppie en ik was ook zeer van hem onder de indruk. Maar in tegenstelling tot vele anderen was hij juist een (flink) aantal kilo's te licht. Ik ben daarom ook erg blij dat hij sinds wij iets hebben (nu ook zo'n anderhalf jaar), ook bijna 20 kilo is aangekomen. Momenteel is hij 1.82 lang en weegt nog geen 60 kg. Dus het ligt er maar net aan hoe lang en zwaar iemand is of hij/zij de extra kilo's kan hebben of niet. Wat als de TS nou een anorexia-patiënte was met een lengte van 1.70 en een gewicht van 40 kg en haar vriendje daar nou net op viel? (je weet maar nooit) dan is het wel heel erg om haar nu te gaan zitten vertellen dat ze zo snel mogelijk die 20 kg er weer af moet werken. Mensen die mijn vriend niet zouden kennen en alleen op zijn tekstje 'ik ben in 1,5 jaar bijna 20 kg aangekomen' reageren dat hij dat er zo snel mogelijk weer af moet werken (zonder te controleren hoe de huidige situatie is) vind ik persoonlijk niet goed bezig. Nu zal het bij de TS waarschijnlijk een andere situatie zijn en is zij gewoon 'te zwaar' geworden voor hem (en misschien ook voor haarzelf) maar zonder een gegeven gewicht en lengte (of BMI getal desnoods) kun je er eigenlijk weinig over zeggen.

@TS: sterkte met het feit dat het uit is, maar ga eerst zelf na of je wel weer iets met hem wilt beginnen, en dan vooral waarom. Kijk ook eerst eens goed naar jezelf; wil je wel afvallen? En zo ja, voor jezelf of voor hem? Of misschien voor iemand anders?
Oud 04-01-2007, 10:28
Iduna
Iduna is offline
Zorg nou maar eerst dat je zelf lekker in je vel gaat zitten!

Daarnaast is het van zijn kant over, ik denk dat je dat toch een keer moet leren accepteren. En denk ook even na: waarom zou je bij iemand willen zijn die jou niet accepteert én die is vreemdgegaan?
Hij had op zijn minst het lef gehad moeten hebben om het uit te maken voordat ie met een ander gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:52
Bloem
Bloem is offline
Wil je je kleding etc. veranderen omdat je dat zélf wilt, of wil je dat alleen maar omdat je hem er misschien mee terug krijgt?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 12:49
zeep007
zeep007 is offline
Los van je levenstijl; Als hij is vreemdgegaan, moet HIJ gaan zeuren om een 2e kans, niet jij. Wees blij dat je van hem af bent.

En ga nu maar aan jezelf werken voor jezelf en voor niemand anders.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 17:53
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Hier TS

Natuurlijk is het allemaal wel iets complexer.

Mijn vriend/ex heeft nagedacht. Hij heeft een punt achter onze relatie gezet omdat mijn leefstijl niet past bij zijn leefstlijl.

Sport: Ik sporte niet intensief genoeg.
Eten: ik at niet verantwoord genoeg.
Uiterlijke verzorging:
Mannen kleding (van mijn vader en broertje). Wijde skatebroeken met slobbertruien. Of normale kleding, maar dan soms met een vlek of gat. Broek zonder riem waardoor je mn onderbroek ziet . Of een tekort shirt waardoor je mijn pens/buik ziet. Niet naar de kapper gaan wanneer het eigenlijk wel moet etc.

Soms probeerde hij mij wel 3 keer op een dag er op te wijze dat ik moest veranderen:
"Lieverd, doe is een riem om" "neej geen snoepjes eten"
Hij zei het heel vaak, maar het drong niet tot me door dat ik verkeerd bezig was. Ikzelf vind dat hij het absoluut vaak heeft gezegd. Maar vaak was het verpakt in een grapje of zei hij het tussen onze activiteiten door. Soms werd hij wel boos, maar dan werd ik weer knorrig. Hij zelf vindt dat hij wél duidelijk is geweest. Daarnaast heeft hij mij gestimuleerd om meer te gaan sporten.

Nu pas, nu het uit is. Ben ik pas wakker geschut. Ik zie in dat dingen zoals uiterlijke verzorging belangrijk voor hem zijn. Hij heeft helemaal gelijk, ik zie/zag er af en toe niet uit. Hij probeert er leuk uit te zien. Ik doe er te weinig voor. Hij vindt C&A kleding prima. Modebewust hoef ik niet te zijn.

Ik heb veel goede voornemers/plannen. Ik wil een 2e kans. Het mag niet zomaar uit zijn na 1,5 jaar. Ik geloof in ons. Ik wil een break, een pauze. Maar hij zegt het is uit. Hij wil me die 2e kans niet geven. Hij zegt destijds duidelijk genoeg te zijn geweest. Hij wil voorlopig rust.

Toch jammer dat het nu pas doordringt, succes ermee. Sport ze
Oud 04-01-2007, 17:57
juno
juno is offline
Ik denk dat hij vindt dat je er al 20 gehad hebt. Door niet naar zijn signalen te luisteren heb je (even onafhankelijk van de vraag of zijn wensen terecht waren) al teveel kapot gemaakt. Van hem hoeft het duidelijk niet meer.

Hij wil iemand die er verzorgd uitziet, jij bent een onverbeterlijke slons.

Laatst gewijzigd op 04-01-2007 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 19:21
zeep007
zeep007 is offline
onverbeterlijk broodnodig om erbij te zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 19:45
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Bloem schreef op 04-01-2007 @ 11:52 :
Wil je je kleding etc. veranderen omdat je dat zélf wilt, of wil je dat alleen maar omdat je hem er misschien mee terug krijgt?
iid "ik zie in dat dingen zoals uiterlijke verzorging belangrijk voor hem zijn". je hoeft je niet aan hem te spiegelen.
jezelf verzorgen voelt beter. doe het omdat je het zelf wíl. hou je bovendien het langste vol. jij veranderde en je gaat jezelf nu weer veranderen, bedenk goed of je hem daar nu wel bij kunt gebruiken. ik weet niet of je veel voor hem betekent, ik vind vreemdgaan nogal wat.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 19:58
Iduna
Iduna is offline
En trouwens, dat jij er niet verzorgd uitzag/ziet volgens hem, is absoluut geen reden om wel vreemd te mogen gaan. (Dat mag sowieso niet.) Dus ga niet zijn vreemdgaan goedpraten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 20:09
Yolcu
Yolcu is offline
Dat hij vindt dat je al 20 kansen gehad hebt, kan ik me wel voorstellen. Maar dan had hij z'n mond open moeten trekken en moeten zeggen wat hij van je verwachtte en wilde in plaats van je te kwetsen.

Laat m toch lekker, ga zeker niet veranderen voor hem. Dit vergeet je niet zomaar.. hoe gaat dat bijvoorbeeld zijn als je met hem in bed ligt? Voel je je dan op je gemak?

Ik had eens een vriendje die in bed (na de eerste keer seks met hem) tegen me zei dat ik maar naar de sportschool moest om wat strakker te worden. Ik dacht nog even dat hij een grapje maakte maar hij meende het serieus. Ik heb hem mn huis uitgeschopt en nooit meer gezien. Hij heeft het nog wel geprobeerd, anderhalf jaar lang, maar je denkt toch niet dat ik mn tijd ga verdoen aan zo'n lamzak?
Oud 04-01-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Yolcu schreef op 04-01-2007 @ 21:09 :
Ik had eens een vriendje die in bed (na de eerste keer seks met hem) tegen me zei dat ik maar naar de sportschool moest om wat strakker te worden.
OMG
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 21:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-01-2007 @ 13:23 :
Ik snap niet dat mensen alleen naar uiterlijk kijken! Wat nou, hij/zij is niet meer 50 kilo dus ik val niet meer op die persoon?? Je innerlijk blijft GVD hetzelfde!!!

Ik denk ook dat een heleboel mensen een relatie aangaan vanwege het uiterlijk en niet hier-wil-ik-de-rest-van-mijn-leven-bij-blijven! Lekker makkelijk! Mijn huidige partner heeft Pfeiffer gehad. En hij woog op een gegeven moment 65 kilo. Voor een jongen van bijna 2 meter is dat niet gezond! Denk dat je dat ik liep te zeuren tegen hem?? Of posters van gespierde mannen ophing in het huis? Lekker volwassen ben je dan bezig, zeg! Je steunt diegene! Je houdt toch van elkaar? Of hou je alleen van uiterlijk? Ik maakte mij meer zorgen om zijn gezondheid als om zijn uiterlijk!

OT: Het is maar goed dat het uit is! Wat een gigantische eikel! Je volgende relatie moet met iemand zijn die je 100 procent accepteert zoals je bent! Of je nou 50 kilo of 200 kilo weegt!. Uiterlijk vervaagt, je innerlijk blijft hetzelfde!

AMEN!
Beetje gefrustreerd?
Oud 04-01-2007, 21:50
hellebel
hellebel is offline
Hey methuus ik zou er maar blij mee zijn dat er mensen zijn die op 't innerlijk letten en minder op het uiterlijk.
Oud 04-01-2007, 21:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
hellebel schreef op 04-01-2007 @ 22:50 :
Hey methuus ik zou er maar blij mee zijn dat er mensen zijn die op 't innerlijk letten en minder op het uiterlijk.
Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn?
Oud 04-01-2007, 22:09
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 04-01-2007 @ 21:09 :
Ik had eens een vriendje die in bed (na de eerste keer seks met hem) tegen me zei dat ik maar naar de sportschool moest om wat strakker te worden. Ik dacht nog even dat hij een grapje maakte maar hij meende het serieus. Ik heb hem mn huis uitgeschopt en nooit meer gezien. Hij heeft het nog wel geprobeerd, anderhalf jaar lang, maar je denkt toch niet dat ik mn tijd ga verdoen aan zo'n lamzak?
Je hebt hem toch wel een blauw oog geslagen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 00:33
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:

jezus, ben je nou echt zo dom?

je gaat zo'n hufter die vreemd is gegaan toch geen 2e kans geven? wil je graag ongelukkig zijn ofzo?

wat jij moet doen is 20 kilo afvallen voor jezelf, een enorm lekker wijf worden en hem schijtjaloers maken, maar nooit meer terug nemen.
Oud 05-01-2007, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 05-01-2007 @ 00:33 :

je gaat zo'n hufter die vreemd is gegaan toch geen 2e kans geven? wil je graag ongelukkig zijn ofzo?

wat jij moet doen is 20 kilo afvallen voor jezelf, een enorm lekker wijf worden en hem schijtjaloers maken, maar nooit meer terug nemen.
Dat ja
Oud 05-01-2007, 09:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ze is echt zo dom Of ze doet in ieder geval goed haar best om me dat te laten geloven.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 10:30
Orpheo
Orpheo is offline
maar waarom is die gozer vreemd gegaan? ik snap 'm wel hoor. die jongen heeft al zovaak aan getipt wat ze beter kan doen, en vaak op een lieve, grappige of subtiele manier. en dat hielp niet. pure frustratie dus. en toen was t over, en realiseerde zij zich dat hij ook maar een mens is, en dat ook hij een grens heeft.

zie t zo: als zij iets meer voor zichzelf had gezorgd, was hij niet vreemd gegaan, en waren ze gewoon nog bij elkaar gebleven.
Oud 05-01-2007, 12:06
Bloem
Bloem is offline
Dan had hij het uit moeten maken omdat hij haar niet meer aantrekkelijk vond en niet met haar verder wilde, níet vreemd moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
hellebel schreef op 04-01-2007 @ 22:50 :
Oud 05-01-2007, 13:55
Maarten
Maarten is offline
Besef goed dat liefde niet onvoorwaardelijk is. Jij verwacht heus wel dingen van hem en hij ook van jou.

Het is heel begrijpelijk dat iemand het vervelend vindt als je gigantisch veel aankomt. Niet alleen om esthetische redenen, maar ook omdat het gewoon ontzettend ongezond is.

Zeg tegen hem dat hij op moet houden met grapjes maken en dat jij je best zal doen. Wees er actief mee bezig. Jij wil toch ook afvallen?

Ik vind het een slechte zaak dat hij je er zo mee pest, maar dat komt denk ik doordat hij vindt dat je niet genoeg je best doet. Overtuig hem dat je dat wel doet en dan houdt het ook op denk ik.

Als je niet wil afvallen, moet je dat gewoon zeggen en dan zie je wel wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 13:57
Maarten
Maarten is offline
En ik reageerde op de first post en zie nu inmiddels dat de situatie best wel drastisch veranderd is...

Ik denk dat het een jongen is die enorm veel om het uiterlijk van zijn vriendin geeft en dat is niet erg mits er ook een liefde voor het innerlijk tegenover staat die dit soort gedrag in toom houdt.

Vreemd gaan is zwak. Maak het dan uit, maar rotzooi niet... Als je een relatie hebt maak je min of meer de belofte dat je niet vreemd gaat anders kan je net zo goed geen relatie hebben toch? Breek je die belofte dan ben je gewoon een goedkope hufter zonder stijl.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 14:03
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-01-2007 @ 11:30 :
maar waarom is die gozer vreemd gegaan? ik snap 'm wel hoor. die jongen heeft al zovaak aan getipt wat ze beter kan doen, en vaak op een lieve, grappige of subtiele manier. en dat hielp niet. pure frustratie dus. en toen was t over, en realiseerde zij zich dat hij ook maar een mens is, en dat ook hij een grens heeft.

zie t zo: als zij iets meer voor zichzelf had gezorgd, was hij niet vreemd gegaan, en waren ze gewoon nog bij elkaar gebleven.
Ik snap die jongen ook wel, maar vreemdgaan is

Dan had ie het eerst uit moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 16:32
Prue Halliwell
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 05-01-2007 @ 01:33 :

en dit ook:

Citaat:
Nonaj schreef op 05-01-2007 @ 15:03 :
Ik snap die jongen ook NIET, maar vreemdgaan is

Dan had ie het eerst uit moeten maken.
Ik ben het 100 procent met beiden eens!
Oud 05-01-2007, 17:47
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 05-01-2007 @ 17:32 :
en dit ook:

Ik ben het 100 procent met beiden eens!
Je hebt mijn quote verneukt Zo is meteen mijn reactie uit z'n verband gerukt. Ik kan best begrijpen dat het frustrerend geweest moet zijn voor die jongen dat ie zo vaak hints gegeven heeft of ze haar uiterlijk niet zo wilde verslonzen. Alleen dat mensen vreemdgaan snap ik niet. Maak het dan direct uit, want uit gaat het op den duur toch als een van beide vreemd gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten