Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik was echt klein en dik vroegah, nou ben ik gewoon klein ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoi oud topic
![]() Ik heb een groot litteken op mijn been, bijna in mijn lies. Daar is een eng gezwel uitgegraven. En ook plekjes waar ik vroegah piercings had, zijn dat ook littekens? Onderlip, neus, wenkbrauw en navel. Emotioneel; te veel om op te noemen.. Ben een wandelend littekenweefsel wat dat betreft ![]() nee hoor, grapje |
![]() |
|
Ik heb vooral littekens van wondjes die ik telkens opnieuw heb opgengekrabd /neuroot. En op mijn rechterarm een lange van een meisje die haar nagels wilde uitproberen. En een kleintje van toen mijn zus een boekje naar me gooide.
Oh, en ik stond een keer in de fik (te dicht bij het gaskacheltje gaan staan ![]()
|
Goeie up idd, maar aangezien er zoveel andere mensen nu op DK zitten kan 'ie best wel open blijven.
ot: Ik heb behoorlijk wat littekens. De rechterkant van m'n gezicht zit vol met littekentjes, omdat ik ben gebeten door een hond toen ik 3 was. Gelukkig zie je ze alleen goed als het licht erop staat en zit de grootste onder m'n haar. Verder heb ik nog wat kleine littekens van waterpokken... Op m'n armen en handen heb ik er ook aardig wat. Ik heb gewerkt met ovens, dus er zitten wat afdrukken van ovenrekjes op m'n rechterarm. Op m'n linkerhand heb ik een grote ronde afdruk van een koekenpan, op m'n duim een bult door een raar dichtgegroeide snee (nieuwe messen zijn gevaarlijk!) en een plekje op m'n pink van toen ik van m'n brommer was gelazerd en m'n hand open lag. Aan hetzelfde brommerongeval heb ik ook 2 scheurtjes in m'n voortanden overgehouden, maar dat kan je niet echt littekens noemen. Op m'n benen heb ik allerlei plekjes waarvan ik geen idee heb hoe ze er komen. Ik ben vrij lomp en loop vaak tegen dingen op of ik ga op m'n bek, dus mss daarvan. Van 1 plek op m'n linkerbeen weet ik dat 't op een festival is gebeurd. Ik liep tegen een paaltje op, dacht eventje 'auw' en liep weer verder. Een half uur later zag ik een stroompje opgedroogd bloed op m'n been en dat is dus een litteken geworden.
|
Een litteken op mijn achterhoofd, van een val op de hoekpunt van een verwarming, dankzij mijn liefkozende vader. (Nee, het was geen mishandeling, maar de dokter in het ziekenhuis zal mijn vader wel met een schuin oog aangekeken hebben!)
|
Verwijderd
|
Aangezien ik ooit, lang geleden, drie jaar aan zelfverwonding heb gedaan zit ik best wel onder de littekens.
Mijn linkerarm zit vol witte streepjes die een beetje een reliëf vormen, wat vooral erg opvalt als ik mijn arm buig. En op mijn bovenarm zitten ook een aantal streepjes, maar wel een stuk minder. Op mijn bovenbeen zit ook als gevolg van zelfverwonding een flink litteken. De wond daarvan had eigenlijk gehecht moeten worden, maar dat heb ik niet laten doen. Eigenlijk vind ik die wel mooi, ook al ben ik niet trots op de reden dat 'ie er zit. Er omheen zitten nog wat kleinere littekens, maar die zijn gewoon lelijk. Op mijn onderbeen heb ik ooit een woord gekerfd. Daar voel ik me wel een beetje kut over, al denk ik niet dat het voor een ander leesbaar is tenzij hij zou weten wat er moet staan. Verder heb ik nog twee littekens die horizontaal over mijn buik lopen. Ook ooit zelf gedaan. Die zijn stom want als ik voorover gebogen zit vormen die een soort vetrol terwijl ik verder totaal niet dik ben. Wat niet-zelfverwondingslittekens betreft heb ik een kleine maanvormige op mijn knie van toen ik als kind van mijn fiets gevallen ben. En bij mijn mond zit al zo lang als ik me kan herinneren een wit streepje, maar ik heb geen idee waar dat van komt. En ik heb nog wat kleine littekentjes van acné op mijn kin/onderkaak en een klein wit rondje op mijn borst van toen ik een keer een steenpuist had. Edit: Oh en een heel vaag ding veroorzaakt door een hond die een paar jaar geleden zijn tanden in mijn been zette. Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 00:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als er iemand een mooi/interessant litteken heeft, zou diegene mij er dan een foto van willen pm'en? Ik maak de laatste tijd veel tekeningen van huid en ik zou het goed als inspiratiebron kunnen gebruiken.
![]() Een paar voorbeeldjes van m'n huidtekeningen voor de mensen die nooit op ART komen:
Spoiler
|
![]() |
|
Een vrij flink wit litteken net onder m'n kin van toen ik als 2-jarige met mijn kin vol op de 'drempel' voor de koelvakken van de AH viel. Gelukkig zit-ie niet in mijn gezicht!
|
Verwijderd
|
Van mijn blinde-darmontsteking heb ik drie kleine littekens, van het eerste abces dat erna kwam een dikke lelijke, want die moest van binnenuit dichtgroeien. Toen ik drie was beet mijn toenmalig beste vriendin mij vlak boven mijn tiet en die hap zie je nog steeds
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |