Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hey jongen ![]() Ik hoop dat je me nu gaat vertellen dat je het niet nog eens hebt gedaan ![]() Je weet wat ik erover heb gezegd. Littekens gaan niet zomaar weg, helaas. Ik heb littekens die nooit meer weg zullen gaan (snijden) en ik heb littekens die héél, héél langzaam weg zullen gaan (krassen) Jij hebt niet gesneden, wat ik op je arm heb zien staan was gekrast en dat gaat weg, maar het heeft tijd nodig om te genezen! Ik denk dat je je er niet teveel van moet aantrekken en gewoon lekker een t-shirt aan moet doen! Hoe meer jij erop gaat letten hoe eerder het een ander op zal vallen. Heel mijn armen en benen staan onder de littekens en niemand heeft er ooit iets van gezegd!! Sterkte. Kus, mij ![]()
|
Sorry, littekens kunnen niet weg, ze blijven je hele leven op je lichaam zitten. En daar zijn natuurlijk wel weer zalfjes voor om het te verminderen. Maar je kunt pas spreken van een litteken als die er al zeker een jaar staat. Die jij nu hebt kunnen nog altijd verminderen of mischien zelfs verdwijnen. Maar het licht eraan waar je snijd, als je op een plek snijd met veel vet heb je een grotere kans op littekens. Snijd je op een plek waar bijna geen vet is en alleen spieren en huid, dan zal daar waarschijnelijk geen litteken blijven. Ik hoop voor je dat ze verdwijnen! Sterkte!
|
![]() |
bij mij zitten al de littenkens er nog.. ik snij ook meestal heel erg diep.. nu weer zomer.. *zucht
loop je daar met 26 graden in een trui.. klote hoor. duz stop er mee als het nog niet zover is.. ik heb al 4 maanden niet meer gesneden. reden voor een klein feestje. die litteken creme van biodermal heb ik ook, maar die werkt niet. duz jah. zal er mee moeten leren leven..
|
eej, bij mij gingen ze wel weg, toen ik de zon in ging,niet meteen maar als je veel met je blote armen in de zon bent(ik weet dat het niet leuk is, maar ik heb het ook gedaan)
ze zeggen dat je dat pas na twee jaar mag doen, de zon in, maar bij mij gingen de witte littekens weer helemaal weg, dit is een tip die ik je kan geven en als je het niet durft waar mensen bij zijn, moet je gewoon zorgen dat je ergens alleen kan zijn. veel sterkte en hou vol om het niet te doen kus
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
littekentjes freakzor1987 | 4 | 25-01-2005 14:49 | |
Psychologie |
Maak de zin-af-topic Dreamerfly | 500 | 25-06-2004 18:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekens Regenboog! | 42 | 05-04-2004 19:48 | |
Seksualiteit |
De ergste sporen die je hebt nagelaten... Abstract | 50 | 17-01-2003 06:55 | |
Psychologie |
Hoe gaan jullie met je littekens om??? ** Lieve2002 ** | 118 | 10-12-2002 13:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekentjes door puistjes HipHopSter | 2 | 21-04-2002 19:31 |