Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 20:20
*Legolas*
*Legolas* is offline
Ik heb me voor laatste keer anderhalve maand geleden gesneden, nu veel spijt van. Maar littekens gaan maar niet weg.. ik baal hier erg van, dadelijk is het mooi weer en durf ik niet mn armen te laten zien. Ik weet dat normale snee vrij ver wegtrekt maar ik heb sommige sneeen dus weer open gesneden voor 2e keer.. Gaan de littekens vrijwel altijd weg, of blijf je die zien?
Oud 31-03-2002, 20:29
Andora
Andora is offline
anderhalve maand is wel kort hoor, zuh verdwijnen heus niej zow snel (bij mij tenminste niej, wast maar waar..)
Ik heb geen idee hoelang ut duurt, maybe moet juh vitamine E creme kopen, dat schijnt te helpen tegen littekens...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:31
lithium
lithium is offline
Er schijnen idd 'zalvjes' te zijn waarmee je littekens kan laten vervagen en op den duur bijna helemaal mee kan laten weghalen.

Maar ik doet daar verder geen verstand van hebben
Oud 31-03-2002, 22:13
hospital food
hospital food is offline
mmm, ik heb er twee, calendulan gelei van vsm en litteken creme van biodermal, beide kun je krijgen bij de drogist, die van vsm heb ik van de dokter gehad en werkte bij mij best wel goed, maar je moed echt geduld hebben en stug doorsmeren,
sterkte!
Oud 31-03-2002, 22:21
hospital food
hospital food is offline
btw, please stop ermee, je doet er veel mensen pijn mee, en er zijn echt andere manieren.
heel veel sterkte, en je mag me altijd mailen als je daar behoefte aan hebt.
Oud 02-04-2002, 18:03
Sneeuwwitje1985NMGN
Sneeuwwitje1985NMGN is offline
Er zijn inderdaad zalfjes te verkrijgen waardoor ze minder zichtbaar/helemaal weg zijn.Maar 't slimste is natuurlijk om ze niet te maken.Je maakt er andere mensen er alleen maar verdrietig mee.En als je die littekens weer ziet,word je alleen maar verdrietiger,maar wie ben ik om dat te zeggen?Ik hoop dat de zalf aanslaat bij je,
sterkte ermee meissie!!!
Oud 02-04-2002, 18:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:
Ik heb me voor laatste keer anderhalve maand geleden gesneden, nu veel spijt van. Maar littekens gaan maar niet weg.. ik baal hier erg van, dadelijk is het mooi weer en durf ik niet mn armen te laten zien. Ik weet dat normale snee vrij ver wegtrekt maar ik heb sommige sneeen dus weer open gesneden voor 2e keer.. Gaan de littekens vrijwel altijd weg, of blijf je die zien?
weet niet, heel zelf vrij snel en is blij met de resultaten wat betreft het niet meer doen.

Oud 02-04-2002, 19:09
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Sneeuwwitje1985NMGN schreef:
Ik hoop dat de zalf aanslaat bij je,
sterkte ermee meissie!!!
Jongen

Hey jongen

Ik hoop dat je me nu gaat vertellen dat je het niet nog eens hebt gedaan Je zou me er een hoop verdriet mee doen!

Je weet wat ik erover heb gezegd.
Littekens gaan niet zomaar weg, helaas.
Ik heb littekens die nooit meer weg zullen gaan (snijden) en ik heb littekens die héél, héél langzaam weg zullen gaan (krassen)

Jij hebt niet gesneden, wat ik op je arm heb zien staan was gekrast en dat gaat weg, maar het heeft tijd nodig om te genezen!

Ik denk dat je je er niet teveel van moet aantrekken en gewoon lekker een t-shirt aan moet doen!
Hoe meer jij erop gaat letten hoe eerder het een ander op zal vallen.
Heel mijn armen en benen staan onder de littekens en niemand heeft er ooit iets van gezegd!!

Sterkte.
Kus, mij

Oud 02-04-2002, 19:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Sorry, littekens kunnen niet weg, ze blijven je hele leven op je lichaam zitten. En daar zijn natuurlijk wel weer zalfjes voor om het te verminderen. Maar je kunt pas spreken van een litteken als die er al zeker een jaar staat. Die jij nu hebt kunnen nog altijd verminderen of mischien zelfs verdwijnen. Maar het licht eraan waar je snijd, als je op een plek snijd met veel vet heb je een grotere kans op littekens. Snijd je op een plek waar bijna geen vet is en alleen spieren en huid, dan zal daar waarschijnelijk geen litteken blijven. Ik hoop voor je dat ze verdwijnen! Sterkte!
Oud 02-04-2002, 20:33
heksje
heksje is offline
bij mij zitten al de littenkens er nog.. ik snij ook meestal heel erg diep.. nu weer zomer.. *zucht
loop je daar met 26 graden in een trui.. klote hoor. duz stop er mee als het nog niet zover is.. ik heb al 4 maanden niet meer gesneden. reden voor een klein feestje.
die litteken creme van biodermal heb ik ook, maar die werkt niet. duz jah. zal er mee moeten leren leven..
Oud 03-04-2002, 08:28
Anne
Anne is offline
Bij mij zijn ze bijna weggetrokken (van een paar maanden geleden) en ik heb gisteren de hele dag met blote armen buiten gelopen. Het viel niemand op.
Oud 03-04-2002, 14:15
punk mae
punk mae is offline
eej, bij mij gingen ze wel weg, toen ik de zon in ging,niet meteen maar als je veel met je blote armen in de zon bent(ik weet dat het niet leuk is, maar ik heb het ook gedaan)
ze zeggen dat je dat pas na twee jaar mag doen, de zon in, maar bij mij gingen de witte littekens weer helemaal weg, dit is een tip die ik je kan geven en als je het niet durft waar mensen bij zijn, moet je gewoon zorgen dat je ergens alleen kan zijn.
veel sterkte en hou vol om het niet te doen
kus
Oud 03-04-2002, 23:24
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Sneeuwwitje1985NMGN schreef:
Er zijn inderdaad zalfjes te verkrijgen waardoor ze minder zichtbaar/helemaal weg zijn.Maar 't slimste is natuurlijk om ze niet te maken.Je maakt er andere mensen er alleen maar verdrietig mee.En als je die littekens weer ziet,word je alleen maar verdrietiger,maar wie ben ik om dat te zeggen?Ik hoop dat de zalf aanslaat bij je,
sterkte ermee meissie!!!
Ik ben jongen..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 23:26
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Jongen

Hey jongen

Ik hoop dat je me nu gaat vertellen dat je het niet nog eens hebt gedaan Je zou me er een hoop verdriet mee doen!

Je weet wat ik erover heb gezegd.
Littekens gaan niet zomaar weg, helaas.
Ik heb littekens die nooit meer weg zullen gaan (snijden) en ik heb littekens die héél, héél langzaam weg zullen gaan (krassen)

Jij hebt niet gesneden, wat ik op je arm heb zien staan was gekrast en dat gaat weg, maar het heeft tijd nodig om te genezen!

Ik denk dat je je er niet teveel van moet aantrekken en gewoon lekker een t-shirt aan moet doen!
Hoe meer jij erop gaat letten hoe eerder het een ander op zal vallen.
Heel mijn armen en benen staan onder de littekens en niemand heeft er ooit iets van gezegd!!

Sterkte.
Kus, mij

Thnx.. ik weet wat je me zei, maar duurt me echt te lang.. Nee heb nie opnieuw gedaan, maar die keer waar ik over verteld heb daar heb ik meerdere keren in dezelfde wonden gesneden.. en best diep ook.. Hoop maar dat ze weg gaan. Maar bedankt, doet me goed te horen VOORAL VAN JOU! Hou (nog steeds) van je
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 23:27
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Bij mij zijn ze bijna weggetrokken (van een paar maanden geleden) en ik heb gisteren de hele dag met blote armen buiten gelopen. Het viel niemand op.
Da wil ik ook..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:44
Sneeuwwitje1985NMGN
Sneeuwwitje1985NMGN is offline
Sorry...
Reageren

Regels voor berichten