![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb pas 100 keer gezegd dat herkeuringen op zich niet slecht zijn, maar dat (en nu komt het!!!1!1) *deze* herkeuringen niet goed zijn, als mensen aan wie niets is veranderd opeens wel goedgekeurd worden, maar door hun feitelijk niet verbeterde toestand geen werk kunnen vinden en in een mindere uitkering terechtkomen. De rest is meer van je eeuwige welles-nietes spelletje. |
![]() |
||
Citaat:
Dan mag je nu dus eindelijk beginnen aan onderbouwing waarom je zo fanatiek tegen de herkeuringen bent. Aangezien je tot nu toe nergens iets van die regels wist te citeren twijfel ik aan het feit dat er überhaupt een reden voor hebt. Je hebt gehoord waarom de herkeuringen er moeten komen en waarom ze wel werken. Aan jou nu dus om daar enige kritiek tegenin te brengen als je dat kunt.
||
Citaat:
![]() Zie nog deze en vorige pagina. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar om mijn vraag even te herhalen: waarom zouden degenen die nu niet (meer) recht hebben op een WAO-uitkering er financieel op vooruit moeten gaan, terwijl ze niet werken? Geoordeeld is dat deze mensen niet meer in dergelijke beperkt zijn, dat een uitkering gerechtvaardigd is. Het is logisch dat wanneer men niet werkt er financieel op achteruit gaat. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij moet dan aantonen dat die criteria niet kloppen, en daar faal jij.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je beweerd nu dat de criteria niet terecht zijn omdat mensen wiens situatie niet veranderd is goedgekeurt werden, en dat die herkeuring niet terecht was omdat de criteria niet kloppen.
|||||
Citaat:
Zoals ik eerder zei: Citaat:
Citaat:
Maar waaruit blijkt dat de regels niet worden nageleefd? Uit welke bronnen blijkt dat? Ik heb nog altijd géén antwoord. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind juist dat Bos aan het terugkrabbelen is, terwijl Marijnissen aan zijn standpunten vasthoudt. Balkenende en Marijnissen kunnen samen geen kabinet vormen in verband met hun uiteenlopende standpunten en ik meen dat Balkenende degene was die als eerste riep dat het niet kan. Flauw van Bos vind ik dan dat hij Balkenende in zijn commentaar totaal niet noemt, maar het "flauw" vindt van Marijnissen dat deze "het niet eens wil proberen". Bos valt natuurlijk niet degene af met wie hij nog een kabinet kan vormen. Ergerlijk. Ik denk dat Marijnissen wel dúrft, maar naar mijn mening verliest hij zijn geloofwaardigheid als hij instemt met punten van het CDA. Sommige dingen zijn onoverkomelijk en zowel Balkenende als Marijnissen wil daar niet inleveren. Dat vind ik heel terecht. Van beide kanten. Graag had ik Marijnissen een kans gegeven. Ik vind het overigens heel terecht dat hij politicus van het jaar is geworden. Hij is een groot man, heeft zijn partij groot gemaakt. Alleen mag hij wel wat aan zijn kleding doen ![]() Charismatisch vind ik hem ook de meest prettige man. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Hoe is aan te tonen dat dit daadwerkelijk komt door beleid en niet door externe ontwikkelingen? De reden voor de verschuiving bij de verkiezingen was dat links kon prijsschieten. Een miljoen WAO uitkeringen die steeds meer toenemen, steeds meer AOW uitkeringen, steeds hogere zorgkosten... Al die dingen komen niet door beleid, maar puur door externe omstandigheden waar de regering mee om moet gaan. Als links dat had moeten oplossen door lastenverzwaring, zoals ze in hun verkiezingsprogramma's meestal voorstaan, dan hadden we nog jaren in een recessie gezeten en was het maar de vraag of we er ooit uitgekomen waren. Een keer zoals in de jaren '30 een recessie van 15 jaar is voor mij meer dan genoeg, dan zie ik liever een regering aan de macht die durft te handelen. Zoals het nu zit is de PVDA de enige partij die zichzelf links noemt die aan kan tonen dat überhaupt te doen. Citaat:
Net als Geert Wilders misschien een leuke kanttekening in de tweede kamer die roept wat er allemaal mis is, maar verder niet bijster nuttig. Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Als de SP komt onderhandelen met eisen als "72% loonbelasting voor iedereen", tja, dan heb je aan elke partij een slechte, maar dat is nu precies het probleem van de SP, veel schreeuwen, maar onwerkbaar. Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ondanks dat velen al jaren niet meer werken, en dus net als bij normale werkelozen lastiger een baan vinden, heeft 1/3e na goedkeuring weer vrij snel een baan gevonden, wat bewijst dat goedgekeurden wel degelijk eerder gezond genoeg waren, maar destijds in de WAO kwamen, en nu dus terecht goedgekeurd zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ze geen baan hebben ligt door het 'eruit liggen', niet doordat ze fysiek niet in staat zijn tot werken, dat bewijzen alle herkeurde WAO'ers met een baan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tenzij jij kan aantonen dat er sprake is van een grote groep onterechte herkeuringen op basis van een verkeerd ingestelde regel. Benodigheden: meer dan duizend voorbeelden en een citaat uit de regels. Enjoy yourself.
|||
Citaat:
Maar ja, de Partij heeft toch altijd gelijk. Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Besef de verhoudingen. Citaat:
Sterker nog, jouw bron, zoals gebruikelijk de propagandamachine van de SP, vermeldde mensen die prima konden werken, zoals iemand met een aandoening die m.b.v. pijnbestrijding prima in staat is tot werken.
|||
Citaat:
Citaat:
Maar de Partij heeft tenslotte toch altijd gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Het aantal voorbeelden van de SP propaganda die ik niet onderuit haalde bedraagt zelfs minder dan 50.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan je ook meteen T_ID tonen waar je het vandaan hebt, aangezien hij net stelt dat hij het nergens gelezen heeft. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 09:00. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
--------------- "Vaak ontslag arbeidsongeschikten" Ruim de helft van de werknemers die voor 35% of minder arbeidsongeschikt zijn, heeft na twee jaar van ziekte geen werk meer. Dat heeft CNV-voorzitter Paas gezegd na zijn nieuwjaarstoespraak. In de toespraak zei hij al dat herkeurde WAO'ers nauwelijks aan een baan komen. Uit een nog niet gepubliceerd stuk van de Stichting van de Arbeid zou blijken dat zelfs 62% van de groep na twee jaar ziekte geen werk meer heeft, terwijl er afspraken met de werkgevers liggen om iedereen in dienst te houden. Vooral middelgrote en kleine bedrijven blijken gedeeltelijk arbeidsongeschikte werknemers te ontslaan. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007...9097B4968.html |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie is jouw politieke held van 2010? Stem! Lisette | 31 | 19-12-2010 16:49 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
2006: Het jaar van... Mark Almighty | 148 | 30-12-2006 18:17 | |
Donner politicus van het jaar Sanctus | 73 | 30-12-2005 11:32 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Het geheime leven van meneer JP (van vorig jaar) Fgank | 1 | 06-12-2003 23:56 |