Kruimel en Ino-chan waren geloof ik geïntresseerd in het in openbaar klaarkomen, niet in hoe ik ermee leef. Daarover valt ook niet veel interresants meer te vertellen. Kijk, ik mastrubeer niet, omdat ik het onplezierig vind. Dus ik loos het niet.
Ik had een een proefwerk. Het was een pittig proefwerk. Aan het einde van het lesuur had ik het nog steeds niet af. Ik in dikke zenuwen snel doorkrassen, maar ik kreeg rare gevoelens daar beneden. Toen het even ophield dacht ik in mezelf: ''Haha, het zou best een grappig verhaal zijn als ik klas was klaargekomen.''. Even later werden de gevoelens weer intensiever, en even later kwam ik klaar. Niemand die het merkte gelukkig. Ik voel me helemaal duizelig en raar en ik mag even naar de WC gaan. Daar even het meeste wegvegen. Geen vlek aan de buitenkant te zien. Toen mocht ik naar huis.
De volgende drie ochtenden, even voordat ik normaal wakker zou worden (half uur tot uur), kwam ik klaar uit een natte droom. Het gekke is, tijdens die dromen zat ik weer bij proefwerken te stressen. Ik had mezelf gezegd dat de enige reden dat ik zovaak klaarkom, is omdat ik geschrokken ben van wat tijdens het proefwerk gebeurde. Toen hield het op.
Anderhalf maand later kwam ik weer in een soortgelijke situatie terecht, met droom en al dus. Nu vond ik het wel logisch dat ik klaarkwam, ik moet immers zo nu en dan mijn zaad lozen.
Maar de eerste en laatste keer voelde ik me helemaal duizelig na het klaarkomen. Waarschijnlijk omdat ik klaarkom zónder stijve. Dus nu zend ik berichten na mijn onderbewust zijn dat áls hij me laat klaarkomen, ga door met het tijdens een natte droom doen in plaats van in het echt. Maar wel een natte droom, géén natte nachtmerrie. En met een stijve s.v.p.
Laatst gewijzigd op 07-01-2007 om 15:44.
|