![]() |
||
Ik voel even niks meer. (en dat is goed en slecht tegelijk)
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ot: Vaagheid, hoofdstuk ex is nu echt afgesloten denk ik, scharrel heeft een liefdesverklaring gegeven en sexy achterbuurjongen is nog steeds sexy. Iemand maakte trouwens een opmerking in dit topic over dat mensen zo snel verliefd raken na een verbroken relatie (ben te lui om op te zoeken wie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder gaat het goed, jaja. Zin in vrijdag/zaterdag, dingen doen met vrienden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel sterk van je dat je ondanks je verdriet bent gaan daten. Ik heb heel erg nu dat het wel lekker is om te flirten en te vozen omdat ik toch weet dat ik niet zomaar verliefd zal worden, omdat ik ook nog te veel dingen moet verwerken. Ergens is het wel fijn dat ik niet bang hoef te zijn mijn eigen gevoelens niet onder controle te hebben, omdat ik nu toch niet écht verliefd kan worden. Misschien dat ik daarom ook zo gemakkelijk ben gaan daten, het maakt de dingen er toch niet echt ingewikkelder op qua gevoel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Forumwijsheid: Hij is je niet waardf. Of echt heel afstandelijk doen. Tja, ik zou je iig niet kwetsbaar opstellen als ik jou was. Hij komt over als een Loser. Zeg dat je een nieuwe scharrel hebt. En dan maar afwachten hoe hij reageert.
||
Citaat:
Ontopic: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Muhaha, de aanhouder wint ![]() ![]() En oh damn, wie flikkert er nou de bus uit, letterlijk? Maar mn nieuwe schoenen zijn wel beschadigd, gat in mn broek en mn knie prikt als de hel. Maar vooruit, we leven nog ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik voel me echt weer even zwaar klote. Heb 'm weer gezien en werd daardoor met m'n neus op de feiten gedrukt. We stonden maar een beetje te stuntelen tegenover elkaar, wat m'n vriendin ook daarna fijntjes benadrukte. Maar meer dan een zwak (wat hij overduidelijk had, dat geef ik zelfs toe) zal hij voorlopig niet voor me hebben, want hij is gewoon nog steeds keihard bezet. En op een tweede kans wachten wil ik mezelf niet aandoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom niet eigenlijk? Klink ik alsof ik het liever aan heb? Nou ja, we zagen het allebei al voor een langere tijd niet meer zitten, daar hebben we het samen ook al eerder over gehad. Ik voel nu gewoon verdriet omdat hij nu helemaal weg is uit mijn leven, redelijk normaal dacht ik zo. Betekent niet dat ik hard naar hem terug wil ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet ook niet hoe dat soort dingen gaan, maar ik denk dat je er gewoon lekker nuchter mee om moet gaan. Als het echte liefde is, gaat het bij terugkomst nog steeds goed. Hij hoeft van mij echt niet elke dag te bellen en te mailen hoor, het is juist fijn als hij daar ook een leven kan opbouwen zonder een vriendinnetje die constant aan z'n kop aan het zeuren is dat ze hem zo mist ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #54 WolterB | 500 | 29-01-2007 21:02 |