Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 08:16
Iduna
Iduna is offline
Ik voel even niks meer. (en dat is goed en slecht tegelijk)

Citaat:
Optima schreef op 16-01-2007 @ 01:13 :
wat is er gebeurd?
Advertentie
Oud 16-01-2007, 09:34
Pluis
Pluis is offline
Oke, dat was een absoluut record qua je zo kort mogelijk kut voelen over een jongen die je toch wel heel leuk vond. Had mezelf na anderhalf uur bij elkaar geraapt en ben iets leuks gaan doen. Ik begin te denken dat ik me alles maar heb ingebeeld, dat ik helemaal niet zo gek op hem was, maar meer gek op de kick die ik kreeg van het impulsieve afspreken. weird....

nu moet ik overigens heel snel leren breien, want ik moet een sjaal breien voor m'n galadate
Oud 16-01-2007, 10:14
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Vrijdag 1 jaar samen Lekker een weekeindje weg naar de winterefteling en een hotel...

Ik heb er zin in
Oud 16-01-2007, 10:16
groovy
groovy is offline
Citaat:
Optima schreef op 16-01-2007 @ 01:13 :
What's up?

Ot: Vaagheid, hoofdstuk ex is nu echt afgesloten denk ik, scharrel heeft een liefdesverklaring gegeven en sexy achterbuurjongen is nog steeds sexy.

Iemand maakte trouwens een opmerking in dit topic over dat mensen zo snel verliefd raken na een verbroken relatie (ben te lui om op te zoeken wie --> aah! ik zie het al: deoxyribose) en ik snap diegene wel. Ik snapte dat ook nooit, na mijn eerste relatie heeft het ruim een half jaar geduurd voordat ik weer open stond voor nieuwe mensen. Maar na mijn laatste relatie ben ik vrij snel weer gaan daten, waar ik zelf nog steeds verbaasd over ben. Maar ik denk dat het inderdaad zoals Daydream-ster al zei, afhangt van de situatie en je gevoelens. Onbewust was ik toch al behoorlijk wat gevoelens kwijtgeraakt voor mijn ex, durfde dit alleen niet toe te geven aan mezelf of aan hem. Dus vandaar ook dat ik nu sneller open sta voor anderen denk ik..
Oud 16-01-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 16-01-2007 @ 11:16 :
What's up?

Ot: Vaagheid, hoofdstuk ex is nu echt afgesloten denk ik, scharrel heeft een liefdesverklaring gegeven en sexy achterbuurjongen is nog steeds sexy.

Iemand maakte trouwens een opmerking in dit topic over dat mensen zo snel verliefd raken na een verbroken relatie (ben te lui om op te zoeken wie --> aah! ik zie het al: deoxyribose) en ik snap diegene wel. Ik snapte dat ook nooit, na mijn eerste relatie heeft het ruim een half jaar geduurd voordat ik weer open stond voor nieuwe mensen. Maar na mijn laatste relatie ben ik vrij snel weer gaan daten, waar ik zelf nog steeds verbaasd over ben. Maar ik denk dat het inderdaad zoals Daydream-ster al zei, afhangt van de situatie en je gevoelens. Onbewust was ik toch al behoorlijk wat gevoelens kwijtgeraakt voor mijn ex, durfde dit alleen niet toe te geven aan mezelf of aan hem. Dus vandaar ook dat ik nu sneller open sta voor anderen denk ik..
Mh, toen het bij mij en vriendlief uitging, was ik daar helemáál niet snel overheen, maar ik ben wel na een maand al gaan daten. Gewoon rebound bij mij, dus, en de lol van het flirten en vozen, maar ik had nog echt absoluut geen zin om verliefd te worden op iemand anders. Dat kon ik nog helemaal niet, want hij zat gewoon nog veel te veel in m'n kop.

Verder gaat het goed, jaja. Zin in vrijdag/zaterdag, dingen doen met vrienden
Oud 16-01-2007, 11:56
groovy
groovy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-01-2007 @ 11:56 :
Mh, toen het bij mij en vriendlief uitging, was ik daar helemáál niet snel overheen, maar ik ben wel na een maand al gaan daten. Gewoon rebound bij mij, dus, en de lol van het flirten en vozen, maar ik had nog echt absoluut geen zin om verliefd te worden op iemand anders. Dat kon ik nog helemaal niet, want hij zat gewoon nog veel te veel in m'n kop.

Verder gaat het goed, jaja. Zin in vrijdag/zaterdag, dingen doen met vrienden
Dat klinkt me wel bekend in de oren, toen het bij mij en mijn ex uitging, ben ik ook gaan daten, ook al had ik zo'n instelling van 'ik wil even niemand en alleen zijn'. Ik moet zeggen dat ondanks de liefdesverklaring van scharrel-lief, ik inderdaad ook meer lol heb aan het flirten dan aan daadwerkelijk een relatie met hem te beginnen..want ik heb ook geen zin om op iemand anders verliefd te worden. Voor mij is het daten wel gemakkelijker dan het voor jou in het begin misschien was, omdat hij inderdaad niet meer zo in mijn hoofd zit.

Wel sterk van je dat je ondanks je verdriet bent gaan daten. Ik heb heel erg nu dat het wel lekker is om te flirten en te vozen omdat ik toch weet dat ik niet zomaar verliefd zal worden, omdat ik ook nog te veel dingen moet verwerken. Ergens is het wel fijn dat ik niet bang hoef te zijn mijn eigen gevoelens niet onder controle te hebben, omdat ik nu toch niet écht verliefd kan worden. Misschien dat ik daarom ook zo gemakkelijk ben gaan daten, het maakt de dingen er toch niet echt ingewikkelder op qua gevoel.
Oud 16-01-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 16-01-2007 @ 12:56 :
Dat klinkt me wel bekend in de oren, toen het bij mij en mijn ex uitging, ben ik ook gaan daten, ook al had ik zo'n instelling van 'ik wil even niemand en alleen zijn'. Ik moet zeggen dat ondanks de liefdesverklaring van scharrel-lief, ik inderdaad ook meer lol heb aan het flirten dan aan daadwerkelijk een relatie met hem te beginnen..want ik heb ook geen zin om op iemand anders verliefd te worden. Voor mij is het daten wel gemakkelijker dan het voor jou in het begin misschien was, omdat hij inderdaad niet meer zo in mijn hoofd zit.

Wel sterk van je dat je ondanks je verdriet bent gaan daten. Ik heb heel erg nu dat het wel lekker is om te flirten en te vozen omdat ik toch weet dat ik niet zomaar verliefd zal worden, omdat ik ook nog te veel dingen moet verwerken. Ergens is het wel fijn dat ik niet bang hoef te zijn mijn eigen gevoelens niet onder controle te hebben, omdat ik nu toch niet écht verliefd kan worden. Misschien dat ik daarom ook zo gemakkelijk ben gaan daten, het maakt de dingen er toch niet echt ingewikkelder op qua gevoel.
Och, ik weet niet of het sterk was, voor hetzelfde geld is het zwak, vluchtte ik er misschien in. Maar het was een goede afleiding en het was op dat moment erg prettig om leuk gevonden te worden door iemand, want daar voelde ik me op dat moment niet zo zeker van. Dat kwam natuurlijk wel weer terug, maar net nadat het uit was niet.
Oud 16-01-2007, 13:48
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me goed en slecht tegelijk. Ligt eraan aan wie/wat/wanneer ik denk. Maar eigenlijk kan ik me niet echt goed voelen, omdat ik me ook slecht voel zeg maar
Oud 16-01-2007, 14:34
zeep007
zeep007 is offline
Fijn, rustig. En na een zwaar verontrustende droom is het fijn om in zijn armen te liggen
Oud 16-01-2007, 15:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nog 3 nachtjes.
Oud 16-01-2007, 15:47
Bloompje
Bloompje is offline
Ik voel me heerlijk, vanmiddag is hij na college met me mee naar huis gegaan, samen tosti's gemaakt en nog lekker in bed gekropen. Ons sexleven wordt steeds beter Was net nog in slaap gevallen blijkbaar en hij moest me wakker maken omdat hij anders z'n trein zou missen. Hij vertelde me net dat hij zachtjes in mijn neus heeft geknepen en tegen mijn rug heeft geblazen en ik had alleen maar een beetje in de lucht lopen slaan. En toen hij me wakker probeerde te schudden heb ik schijnbaar gemompeld dat ik nog lang geen college had ofzo

Hij is lief en het fijn om te weten dat hij net zo verliefd is op mij als ik op hem. <333
Oud 16-01-2007, 15:51
ironflower
ironflower is offline
Na al heel lang enkel lezen in dit topic, moet ik toch ook even wat kwijt.

Mijn vriendje, waarbij mee ik al heel lang een relatie had, is 4,5 maanden geleden naar Korea gegaan om te studeren. Het liep allemaal erg goed ons, ookal dat het rot was dat je elkaar niet kon zien. Na 2,5 maanden stuurde hij me een mailtje dat het over was tussen ons, hij kon geen energie meer uit onze relatie halen etc etc en hij had daar met een meisje gezoend.
Het was echt een schok natuurlijk, maar opzich snapte ik zijn redenen en kon ik me daar diep van binnen ook in vinden.
We hielden af en toe nog wel contact via msn, en sinds een maand is hij aan het rondreizen. We smsen nu af en toe met elkaar om te zien hoe het gaat enzo, maar zijn smsjes vat ik als dubbelzinnig op....Heej Cutie, Heej Sweetie... We gaan echt snel kroelen als ik terug ben, ik mis jou ook, je zal er vast weer mooi uit zien. Het is echt verwarrend, want ik vind hem gewoon nog echt leuk, en doordat hij zo smst weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Nu komt hij over een weekje terug en ik weet niet goed hoe ik me voel.
Aan de ene kant wil ik hem super graag zien, want we hebben zo lang wat gehad, hij is echt een goede vriend en wil hem gewoon zien na zon lange tijd. Maar aan de andere kant vind ik hem nog echt leuk, en ik denk dat hij mij echt niet meer leuk vind. En als we elkaar snel zien doet het mij wss alleen maar pijn...
Oud 16-01-2007, 16:06
Metal
Metal is offline
Citaat:
ironflower schreef op 16-01-2007 @ 16:51 :
Cutie, Heej Sweetie... We gaan echt snel kroelen als ik terug ben, ik mis jou ook, je zal er vast weer mooi uit zien.
Ik zou hem echt hard in zijn zak trappen als ik jou was.

Forumwijsheid: Hij is je niet waardf.

Of echt heel afstandelijk doen. Tja, ik zou je iig niet kwetsbaar opstellen als ik jou was. Hij komt over als een Loser. Zeg dat je een nieuwe scharrel hebt. En dan maar afwachten hoe hij reageert.
Oud 16-01-2007, 16:18
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-01-2007 @ 17:06 :
Ik zou hem echt hard in zijn zak trappen als ik jou was.

Forumwijsheid: Hij is je niet waardf.

Of echt heel afstandelijk doen. Tja, ik zou je iig niet kwetsbaar opstellen als ik jou was. Hij komt over als een Loser. Zeg dat je een nieuwe scharrel hebt. En dan maar afwachten hoe hij reageert.
Are you kidding? Neuken die hap!
Ontopic:
Oud 16-01-2007, 16:33
Halflight
Halflight is offline
Hij gaf me vandaag een hoofdmassage, dat was echt lief. Bovendien een hele vooruitgang omdat hij het midden in de klas deed en normaal altijd zaagt over de reacties van anderen. En we hadden sowieso leuk contact en hij wil heel graag dat ik mee ga in mei en hij wil zelfs mijn ticket betalen want hij wil met me op de spaanse trappen naar de zonsondergang kijken, slijmbal. Maar wel lief en ik krijg steeds meer moed om naar hem toe te gaan en serieus te praten.
Oud 16-01-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 16-01-2007 @ 16:44 :
Nog 4 nachtjes. <3
Oud 16-01-2007, 16:47
Verwijderd
nou... op het moment nogal kut...
meneer heeft het uitgemaakt via de mail en een heel blaat verhaal er bij van.. geen klik meer, vrienden blijven, rustig aan doen.

maar ja via DE MAIL *zucht*
Oud 16-01-2007, 16:50
langejongen
langejongen is offline
Ik geloof dat ik verliefd (aan het worden) ben
Oud 16-01-2007, 16:54
Missy
Missy is offline
Hij is altijd zo vrolijk, zo veel te vertellen. Heerlijk. Hij haalt echt goede dingen uit me, zonder dat die het weet. <3
Oud 16-01-2007, 16:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
*kuch* schreef op 16-01-2007 @ 17:47 :
nou... op het moment nogal kut...
meneer heeft het uitgemaakt via de mail en een heel blaat verhaal er bij van.. geen klik meer, vrienden blijven, rustig aan doen.

maar ja via DE MAIL *zucht*
Damn, wat een watje. Baal je erg hard?

OT: Muhaha, de aanhouder wint Hij stuurde toch als eerste een smsje. Wat een poepie!
En oh damn, wie flikkert er nou de bus uit, letterlijk? Maar mn nieuwe schoenen zijn wel beschadigd, gat in mn broek en mn knie prikt als de hel. Maar vooruit, we leven nog
Oud 16-01-2007, 17:04
Luna
Luna is offline
Gisteravond een heftig gesprek gehad met vrienden, blijkt dat het niet zo goed met iedereen gaat. Wel fijn dat we dingen bij elkaar kwijt kunnen maar we moeten elkaar niet mee omlaag trekken. Ik heb gister een afspraak bij de psycholoog gemaakt en dat geeft een beetje rust

Wat mn leuke studiegenoot betreft, ik heb geen zin in ongemakkelijke situaties tussen de colleges door en dat komt ook niet door mij. Daarbij wil ik tijd voor MIJZELF.
Oud 16-01-2007, 17:55
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Tussen mij en mijn vriendje gaat het super geweldig, alleen mijn thuissituatie zit niet zo heel erg mee. Gisteren heel erg slecht geslapen waardoor ik vandaag nogal uit mijn humeur was op school. Normaal gesproken weet mijn vriendje me wel weer op te vrolijken, alleen werd hij vandaag zelf ook chagrijnig omdat hij zich veel zorgen om me maakt. Ik was bang dat hij boos op me was omdat ik er met schoolgenootjes over gepraat had ipv met hem (hij wist het toch al) maar dat was gelukkig niet zo.
We hebben nu 2,5 maand en ik slaap vijf dagen in de week bij hem en zelfs dat vindt hij nog te weinig....
Oud 16-01-2007, 18:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
klinkt behoorlijk psycho. hebben jullie buiten elkaar niets anders te doen ofzo .

ontopic:
goeddd zondag ging het even niet zo goed, maar dat 's avonds alweer uitgepraat en toen is hij gisteren meteen blijven slapen , we moesten vandaag beide pas laat op school zijn dus te relaxt kunnen uitslapen.
Oud 16-01-2007, 18:39
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Jawel, tuurlijk wel. Ik zit gewoon heel erg vaak bij hem en dan doen we ook gewoon apart ons ding, maar we vinden het ook gewoon fijn om leuke dingen met vrienden en vriendinnen samen te doen als we samen zijn
Oud 16-01-2007, 19:29
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriendje is extra lief voor me als ik ongesteld ben Chocolade <3 oh, hij kent me door en door
Oud 16-01-2007, 19:52
snoopy
snoopy is offline
het kan niet op gewoon. We blijven lief tegen elkaar ook al hebben we allebei stress van tentamens. En hij reageert t niet eens op mij af.

Oh ja... 47 maanden vandaag
Oud 16-01-2007, 20:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 16-01-2007 @ 17:18 :
Are you kidding? Neuken die hap!
Ontopic:
yo belle, wie is jouw skarreltje dan?
Oud 16-01-2007, 20:19
Metal
Metal is offline
Citaat:
langejongen schreef op 16-01-2007 @ 17:50 :
Ik geloof dat ik verliefd (aan het worden) ben
Nu maar hopen dat je moeder niet gaat tegenwerken eh!
Oud 16-01-2007, 20:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-01-2007 @ 21:19 :
hier moest ik stiekem wel om lachen
Oud 16-01-2007, 20:26
I C U
I C U is offline
Citaat:
Damn wat een geheugen.
Oud 16-01-2007, 20:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moet er niet aan denken om nu al te daten (maar het is dan ook pas twee dagen uit )

Ik voel me nog steeds raar. Vandaag een huilbui gehad, midden in een winkel, en de medewerker was zo lief om meteen een bekertje water te halen en na afloop me veel sterkte toe te wensen
Oud 16-01-2007, 20:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
I C U schreef op 16-01-2007 @ 20:26 :
Damn wat een geheugen.
Ik dacht ook iets in die lijn maar heb het voor me gehouden
Oud 16-01-2007, 20:47
Miracle
Miracle is offline
De ruzie van afgelopen weekend is weer helemaal goed gemaakt. Toch weet ik niet zo goed wat ik moet en wil. Het is enorm veranderd tussen ons en eigenlijk wil ik dat het weer wordt zoals het in het begin tussen ons ging. Ik weet dat dat niet mogelijk is, of ik moet echt rigoureuze veranderingen doorvoeren.

We zullen zien.
Oud 16-01-2007, 21:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-01-2007 @ 21:27 :
Ik moet er niet aan denken om nu al te daten (maar het is dan ook pas twee dagen uit )

Ik voel me nog steeds raar. Vandaag een huilbui gehad, midden in een winkel, en de medewerker was zo lief om meteen een bekertje water te halen en na afloop me veel sterkte toe te wensen
weet je wel 100% zeker dat je het uit wil hebben en hij ook? vraag me dat vooral af omdat jullie het samen hebben uitgemaakt zeg maar.
Oud 16-01-2007, 21:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben verliefd en ik geloof dat we een stel zijn
Oud 16-01-2007, 21:08
I C U
I C U is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-01-2007 @ 21:47 :
Ik dacht ook iets in die lijn maar heb het voor me gehouden
Uhu. Maar toch.
Oud 16-01-2007, 21:10
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Hij gaat over 3 weken voor een half jaar naar het buitenland. Nog wel op de dag dat we een jaar hebben.
En nu? Moet ik het nog wel aan houden? Moet ik een keertje langs komen of elke dag bellen?
Ik vind ik dit zo ontzettend niet leuk. Ik weet niet hoe ik er op ga reageren als ie ook echt weg is.
Oud 16-01-2007, 21:18
I C U
I C U is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 16-01-2007 @ 22:10 :
Hij gaat over 3 weken voor een half jaar naar het buitenland. Nog wel op de dag dat we een jaar hebben.
En nu? Moet ik het nog wel aan houden? Moet ik een keertje langs komen of elke dag bellen?
Ik vind ik dit zo ontzettend niet leuk. Ik weet niet hoe ik er op ga reageren als ie ook echt weg is.
Oh meid, een half jaar overleef je wel Een keer per week bellen, een keer tussendoor een weekendje daarheen en elke dag smsen/mailen/MSN... Het is te doen, ook al is het moeilijk Als je maar wil!
Oud 16-01-2007, 21:29
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Dankje! Ik hoop dat je gelijk hebt. Hopenlijk heeft ie er wel tijd voor en is er daar gratis internet en een vaste telefoonlijn. Best moeilijk om het over zoiets te hebben want we willen allebei elkaar niets ontzeggen of opdringen.
Oud 16-01-2007, 21:42
I C U
I C U is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 16-01-2007 @ 22:29 :
Dankje! Ik hoop dat je gelijk hebt. Hopenlijk heeft ie er wel tijd voor en is er daar gratis internet en een vaste telefoonlijn. Best moeilijk om het over zoiets te hebben want we willen allebei elkaar niets ontzeggen of opdringen.
Mjah, het vereist wel enige aanpassing en begrip... Maar op zich moet dat wel lukken. En tja, je kan het onderwerp wel ontwijken, maar daar schiet je al helemaal niets mee op Gewoon praten dus! Ook al is het moeilijk... Sterkte!
Oud 16-01-2007, 21:45
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
hmm ja ik weet et niet echt,het is anders ..gewoon anders. Ik weet niet meer wat verliefd zijn is volgens mij ..of verliefd zijn voelt nooit hetzelfde,dat kan ook.
Oud 16-01-2007, 22:05
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
en dat het meisje niet te dik is/wordt.
Oud 16-01-2007, 22:06
cagie
cagie is offline
Had de verhuizing en het afscheid nemen van mijn huisgenoot anders verwacht. Ben nu nog verbijsterd over hoe het vandaag allemaal is gelopen. Heb mij (en ook mijn andere 2 huisgenoten) enorm vergist in hem blijkbaar. Maar goed, misschien is het dan ook beter dat hij nu weg is...

Tussen vriendje en mij gaat het gelukkig weer goed. Vorige week liep niet zo lekker maar dat is weer over. Had denk ik voornamelijk te maken met slaap te kort en stress...
Oud 16-01-2007, 22:09
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Faerie schreef op 16-01-2007 @ 23:05 :
en dat het meisje niet te dik is/wordt.
Verre van dat, maar het gaat me ook om de rest
Oud 16-01-2007, 22:11
tuttebel
tuttebel is offline
we zijn gek op elkaar en ik ben zo graag bijhem. ik praat echt constant over m, en moet ook erg vaak tegen m zeggen hoe lief leuk etc hij wel niet is.
kdenk en hoop dat ik dit vriendje wel wat langer volhoudt.
ook omdat ik mag zoenen met wie ik wil van m, vreemdgaan is een stuk minder verleidelijk nu.
Oud 16-01-2007, 23:00
Orpheo
Orpheo is offline
wat bumps on the road vandaag. 2 keer. het eerste was niet nodig, en mijn domme fout. ik was niet duidelijk. de tweede keer was niemands schuld, behalve van die DORK die jaloers is op mij en haar hebben wil en lekker zielig begint te stoken. maar we zijn zo dol op elkaar dat dat dus een mislukte poging was, en we nog dichter naar elkaar toe groeien lijkt het.

ik heb ook gemerkt dat t me niet boeit wat ze uitvreet (tuurlijk, ik ben niet blij als ze weer die heroinenaald in haar arm steekt) maar ik heb liever dat ze t zegt dan dat ze t NIET zegt.

dat was overigens maar een, lichtelijk uit de kluiten gewassen, voorbeeld. maar dat maakt mijn verhaal er niet minder om.

ik mis haar als een MALLE, en ik kan niet wachten om d'r weer te zien.en ik hoop dat deze walgelijke verliefdheid nog heel heel heel lang stand houd (en wie schetst mijn verbazing? zij ervaart het ook zo )

het iemand LEREN KENNEN in alle fascetten, is in haar geval schitterend en prachtig, en ik krijg er absoluut geen genoeg van
Oud 16-01-2007, 23:03
Verwijderd
Net terug van weekend Disney Was super
Oud 17-01-2007, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-01-2007 @ 22:07 :
Ik ben verliefd en ik geloof dat we een stel zijn
Hey wat gaaf

Ontopic: ik voel me echt weer even zwaar klote. Heb 'm weer gezien en werd daardoor met m'n neus op de feiten gedrukt. We stonden maar een beetje te stuntelen tegenover elkaar, wat m'n vriendin ook daarna fijntjes benadrukte. Maar meer dan een zwak (wat hij overduidelijk had, dat geef ik zelfs toe) zal hij voorlopig niet voor me hebben, want hij is gewoon nog steeds keihard bezet. En op een tweede kans wachten wil ik mezelf niet aandoen
Oud 17-01-2007, 04:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Crimson schreef op 16-01-2007 @ 22:01 :
weet je wel 100% zeker dat je het uit wil hebben en hij ook? vraag me dat vooral af omdat jullie het samen hebben uitgemaakt zeg maar.
Ja! Zeker.
Waarom niet eigenlijk? Klink ik alsof ik het liever aan heb?

Nou ja, we zagen het allebei al voor een langere tijd niet meer zitten, daar hebben we het samen ook al eerder over gehad.
Ik voel nu gewoon verdriet omdat hij nu helemaal weg is uit mijn leven, redelijk normaal dacht ik zo. Betekent niet dat ik hard naar hem terug wil
Oud 17-01-2007, 09:02
Li
Li is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 16-01-2007 @ 22:10 :
Mijn vriendje gaat over een half jaar waarschijnlijk een jaar naar het buitenland, dus het kan erger
Ik weet ook niet hoe dat soort dingen gaan, maar ik denk dat je er gewoon lekker nuchter mee om moet gaan. Als het echte liefde is, gaat het bij terugkomst nog steeds goed. Hij hoeft van mij echt niet elke dag te bellen en te mailen hoor, het is juist fijn als hij daar ook een leven kan opbouwen zonder een vriendinnetje die constant aan z'n kop aan het zeuren is dat ze hem zo mist
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten