![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een spier dat aan je knie schijf zit heeft 4 maanden nodig om te herstellen (als je die spier afscheurd) Maar goed een update van mij dan maar ![]() Gaat redelijk goed ![]() ga nu 2 keer in de week naar de fysio om hard te trainen ![]() Ben na een jaar weer gaan springen. Wel met moeite maar even lekker doorzetten! ![]() Alleen hinkelen gaat niet zo fijn na het springen ![]() Zo raar en het strekken gaat ook niet vlekloos..kan aan liggen dat ik het zo ziet dat ik hem niet helemaal strekt (wie weet van wel) Voor de rest mag ik binnenkort weer Basketballen (stapjes voor stapjes) Moet nog een brace late aanmaken dus alles komt goed ![]() PS: In amerika moeten de mensen na een VKB reconstructie binnen 1 dag lopen dus wat zitten we hier te zeiken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Zowiezo kon al al heel licht springen....nu is het zwaarder omdat ik nu veel hoger moet springen dan normaal. Kijk dat jij alles heel snel kan en alles heel snel wil is jou zaakje. Ik ben gewoon te voorzichtig met m'n knie (moet er met m'n hele leve mee doen) 2. Operatie is voor 100% geslaagd 3. Ben er 2 maanden tussen uitgeweest. Te druk met werk en school + last van m'n knie( klein beschadiging..lees anders paar pagina's verder waar ik vertelde dat er een wiel op m'n knie viel) . Werk in een garage van 08.00 tot 17.30. Das redelijk lang dus ook zwaar voor m'n knie. Kan helaas ook niet in een twee drie naar de fysio gaan. want ook de fysio's hebben sluitingstijden. als ik nog in schiedam woonde had ik er elke dag willen zijn..want het was maar 5 min lopen. Nu woon ik in rotterdam en moet ik 30 a 45 min reizen om daar te zijn. Drukke tijden op m'n werk is voorbij..heb me best gedaan dus nu heb ik elke donderdag vrij..maar moet dan wel op een zaterdag werken. 4. Waarom is het zo gek dat ik met een brace gaat spelen? hockey is anders dan basketbal...ik moet springen draaien afzette ect ect. Waaranders hebben we een brace voor nodig dan? Ik voel me ook een stuk veiliger dan dat ik zonder brace gaat spelen. Het is als eens een keer fout gegaan en dat wil ik voorkomen. Later zou ik heus wel zonder brace moge spelen. 5. Operatie is 100% geslaagd. 6. Hoe kan jij in godsnaam weten of ik niet vooruit gaat ja of nee? 7. Dat het bij jou alles vlot ging..gefeliciteerd ![]() Ben helaas jou niet. Ps Dhr westerink staat hoog ingescheven heb ik gehoord. Zal maar eens gaan kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Update: Een woord super. Springen gaat geweldig! 10 min achter elkaar hardgelopen op de loopband 6km per uur. (zonder te stoppen toch gehaald ![]() Vandaag basketbal training geweest. De trainer was er niet...maar wel gewoongeschoten en wat gesprint meer niet ![]() Kon gelijk wennen aan m'n brace ![]() PS Anno: Ja waarom Alphen...Ik niet weten (A) Spreek je wel op msn ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen ik een kijkoperatie kreeg ben ik ook onder nacose gegaan. Het duurde maar slecht 25 min. Had alleen een rare bij smaak meer niet. Ik had gewoon volop mee. Ruggenprik beviel me ook heel goed. Ik heb niks gemerkt toen ze hadden geprikt omdat ik al helemaal weg was door die slaapmiddel. Voor de rest ging alles goed behalve het plassen -,- Had voor de rest geen pijn gevoeld omdat ik gewoon continu morfine binnen kreeg (kon zelf op een knop drukken) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardnekkige knieblessure wouter098 | 1 | 10-01-2009 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nieuwe voorste kruisband (DEEL 2) Gerard316 | 92 | 04-10-2007 21:39 | |
Lichaam & Gezondheid |