Oud 01-02-2007, 14:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jongens en meisjes, dames en heren... Kappen nu, of ik haal de zweep erover.
Oud 01-02-2007, 15:26
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-02-2007 @ 15:49 :
Jongens en meisjes, dames en heren... Kappen nu, of ik haal de zweep erover.
Kinky
Oud 01-02-2007, 15:42
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
Goh, wat heb ik aangericht??

Om het even af te sluiten, ik heb het een keer geprobeerd en vond het wel leuk, maar dit betekend niet dat ik het blijf doen als zij het niet wil....

Excuses als ik de indruk gaf het tegen haar zin in te willen blijven doen, dit is niet het geval.

Ik ga nu de volgende keer eens bondage proberen, lijkt me ook erg leuk en mijn ega lijkt het ook wel leuk....

Wat denken jullie??
Oud 01-02-2007, 15:48
Verwijderd
haha, de experimenten volgen mekaar in rap tempo op
Oud 01-02-2007, 16:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 01-02-2007 @ 16:26 :
Kinky
Eerst voelen, en dan gillen "Kinky" of "Dat is minder". Ik verwacht het laatste uiteraard.
Oud 02-02-2007, 11:25
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 12:30 :
Wie doet dit nog meer en wat vinden jullie ervan?
Ik ben in voor heel wat gekke dingen, maar daar zie ik nu dus echt helemaal niks in.
Oud 02-02-2007, 22:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-02-2007 @ 15:15 :
Botvier je frustratie jegens mij op iets anders alsjeblieft.
Frustratie tegenover jou?

Vannacht weer es gedaan en het was leuk .
Oud 02-02-2007, 23:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Offtopic reacties verwijderd. De rest mogen jullie uitvechten op seksuele bijeenkomsten, msn, per e-mail, PM, fax, sms, mms, middels telex of postduif.
Oud 03-02-2007, 21:52
Verwijderd
ik hou echt niet van mannen die zich met hun pik bemoeien als ik er mee bezig ben.
En al helemaal niet stoten. Ik heb daar uiterste concentratie en een bepaalde ademhalingstechniek voor nodig.
Als hij gaat lopen stoten, ben ik binnen de korste keren aan het kokhalzen, wat ik iig niet echt geil vind.

toen ik je titel las, dacht ik trouwens aan heel iets anders; namelijk dat je vriendin met haar kut (sorry hoor ik vind vagina een stom woord) op je gezicht ging 'liggen', en je gezicht gedeeltelijk bedekte.
Ik ken jongens/mannen die dat echt het einde vinden.

ik heb trouwens alleen de eerste drie reacties gelezen, maar ik begrijp nu dat hier een hele discussie is (geweest?)
Mijn antwoord gaat dus nog over je beginvraag.

Bondage,
Ik heb het een tijd lang geprobeerd.
Hij bond mij vast op een stoel, blinddoek. Later een zweep.
Maar ik vond het helemaal niks.
De rol van meesteres heb ik nog niet geprobeerd maar die lijkt me dan beter. Maar toen ik zo bezig was met dat gedoe, dacht ik bijmezelf dat het echt geen fuck met sex te maken heeft. Voor mij iig.
Maar je moet elkaar wel echt vertrouwen kwam ik later achter, omdat te doen. Het gaat best wel ver imo.

Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 21:56.
Oud 04-02-2007, 02:59
owlbeer
owlbeer is offline
Ghehe mooi topic.

Ik heb dit volgens mij 1 keer gedaan met een meisje en dat was omdat zij het zelf voorstelde. Ik had er zelf wel eens over nagedacht maar ik kon me moeilijk voorstellen dat het voor een meisje lekker zou zijn. Maar goed ze wilde het graag en het leek mij ook wel leuk om te proberen en het was ook erg lekker. Aan de andere kant was het waarschijnlijk niet lekker geweest als 1 van osn tweeen het liever niet had gedaan.

Wat Nytewolf zegt, het gaat allemaal om respect en vertrouwen.
Oud 04-02-2007, 14:58
E m m
E m m is offline
Deepthroaten ok, maar throatneuken, laat maar. Voor je 't weet ga je te diep en kotst ze over je pik heen. Of nog erger: stikt ze.
Oud 04-02-2007, 17:03
Verwijderd
Ik heb echt geen idee, maar ik ben bang dat het tot kokhalzen neigt. Als het dat niet doet, vind ik het denk ik eerder geil dan denigrerend. Maar het grootste gedeelte van de lol van pijpen zit 'm nou juist in de macht die je hebt, het pesten, en om dat nou 'op te offeren'...
Oud 04-02-2007, 18:03
Optima
Optima is offline
nog nooit gedaan, maar het staat wel op het lijstje 'thing to do'
Oud 04-02-2007, 18:05
Optima
Optima is offline
oh en trouwens, nog even op het denigrerend topic terug te komen, vaak lijkt dit wel zo in 'bepaalde' films, maar alles is denigrerend als je er als vrouw niet achter staat, dus, als je als vrouw met je voll verstand dit toelaat, en er zelf ook van 'geniet' om je vriend te zien genieten, is het gewoon met wederzijds genot
Oud 04-02-2007, 22:06
Augustus
Augustus is offline
Frank zappa - ride my face to chicago

<3!
Oud 05-02-2007, 16:23
Maija
Maija is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 18:03 :
Ik heb echt geen idee, maar ik ben bang dat het tot kokhalzen neigt. Als het dat niet doet, vind ik het denk ik eerder geil dan denigrerend. Maar het grootste gedeelte van de lol van pijpen zit 'm nou juist in de macht die je hebt, het pesten, en om dat nou 'op te offeren'...
Oud 05-02-2007, 22:29
Nona
Nona is offline
Maar wat is dan de bedoeling? Dat de vrouw (ook te vervangen door man, zie ik in) zich helemaal passief opstelt?

Stuk kipfilet (niet recht uit de koelkast) werkt beter dan.
Oud 06-02-2007, 15:02
Zonsopgang
Zonsopgang is offline
Citaat:
Wat zijn de reacties weer voorspelbaar....

dan zal ik maar on topic blijven

Het lijkt me een meer ruigere versie van pijpen, waarbij de jongen erg veel macht heeft, dus vertrouwen is idd erg belangrijk.

Ik zou het op zich wel eens willen proberen, want ik vind het wel geil als tijdens het pijpen hij een beetje helpt, maar ik zou wel bang zijn voor kokhalzen enzo.

(het is volgens mij ook zeker een dominatie- tegen niet dominant standje(kom niet op het woord))
Oud 06-02-2007, 17:03
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
WOW

Censuur.....
Oud 06-02-2007, 20:41
Flip!
Flip! is offline
Ik zag vandaag een filmpje waarin een vrouw werd geneukt in haar mond. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze het prettig vond, laat staan geil. Maargoed, je hebt mensen die het wel geil vinden.
Ik zie het mezelf iig nooit doen.
Oud 07-02-2007, 09:18
juno
juno is offline
Ik pijp niet om de macht of om het pesten.

Ik pijp om zijn genot, en daar geniet ik weer van. Pijpen is sowieso iets wat je samen doet. Hij beweegt mee, kronkelt, kreunt, commandeert soms, smeekt soms, pakt mijn hoofd vast, trekt soms mijn hoofd terug als het te erg wordt, en soms beweegt hij alleen in mijn mond en dan zijn we aan het face fucken. Het initiatief, de macht, wie de actieve partij is wisselt voortdurend.

Net als gewone sex dus. Ik zie echt het probleem niet.
Oud 07-02-2007, 12:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zonsopgang schreef op 06-02-2007 @ 16:02 :
(niet dominant standje(kom niet op het woord))
Onderdanig?
Oud 07-02-2007, 13:28
Nona
Nona is offline
Citaat:
juno schreef op 07-02-2007 @ 10:18 :
Nee, natuurlijk niet. Maar door iets uit te stellen (beweging, aanraking) wek je verlangen op en verhoog je de seksuele spanning. Misschien dat het niet bij iedereen werkt hoor, maar ik maak er graag gebruik van en mijn vriend voelt zich niet benadeeld.
En als je een mond of een stuk kipfilet neukt zonder dat die mond of dat stuk kipfilet zelf initiatief neemt bouw je die spanning dus niet op.
Oud 07-02-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:

Ik pijp om zijn genot, en daar geniet ik weer van. Pijpen is sowieso iets wat je samen doet. Hij beweegt mee, kronkelt, kreunt, commandeert soms, smeekt soms, pakt mijn hoofd vast, trekt soms mijn hoofd terug als het te erg wordt, en soms beweegt hij alleen in mijn mond en dan zijn we aan het face fucken. Het initiatief, de macht, wie de actieve partij is wisselt voortdurend.

Hm, nee, dat vind ik niet. Ik bedoel, hij kan wel wat doen, maar in feite voer ik de handeling uit; ik bepaald wat er gebeurt en hoe. En natuurlijk gaat dat om zijn genot, daarom is het juist zo leuk. 'Pesten' houdt dan inderdaad uitstellen in, afwisselen, net zo lang plagen tot hij het echt niet meer houdt.
Oud 07-02-2007, 18:29
DvoorA
DvoorA is offline
nou gefeliciteerd, weer een gebied waarop je niet groen bent
Oud 09-02-2007, 18:28
Kaps
Kaps is offline
Citaat:

chapeau
Oud 09-02-2007, 22:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
EPD schreef op 09-02-2007 @ 19:28 :
chapeau
Jij bent echt wel een vieze ouwe facefuckerd .
Oud 09-02-2007, 22:54
dwight88
dwight88 is offline
"fysiek" gezien is het een onderdeel van sex voor mij. Maar sex is dan ook weer iets wat met erg veel wederzijds respect te maken heeft voor mij; daar is bij face fucking nou niet echt sprake van vind ik.

Voor degenen die er een kick oid van krijgen; lekker doen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het voor iemand prettig is om gefacefucked te worden. Dus iig even overleggen..... maar ik zal niet snel een facefucker worden denk ik
Oud 10-02-2007, 20:32
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-02-2007 @ 14:28 :
Nee, natuurlijk niet. Maar door iets uit te stellen (beweging, aanraking) wek je verlangen op en verhoog je de seksuele spanning. Misschien dat het niet bij iedereen werkt hoor, maar ik maak er graag gebruik van en mijn vriend voelt zich niet benadeeld.
En als je een mond of een stuk kipfilet neukt zonder dat die mond of dat stuk kipfilet zelf initiatief neemt bouw je die spanning dus niet op.
Kipfilet
Oud 11-02-2007, 13:52
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 09-02-2007 @ 23:13 :
Jij bent echt wel een vieze ouwe facefuckerd .
Je let even niet op en je hebt zo een piemol in je hoofd.
Oud 13-02-2007, 00:02
crazy88
crazy88 is offline
myn ex was juist terughoudend op sexgebied, niet veel aan dus.
Ben uiteindelijk overgestapt naar een nieuwe relatie en het bevalt me nu prima. Hij staat voor veel dingen open
Oud 13-02-2007, 00:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
EPD schreef op 11-02-2007 @ 14:52 :
Je let even niet op en je hebt zo een piemol in je hoofd.
Soms wou ik dat ik een vrouw was .
Oud 13-02-2007, 06:44
Verwijderd
Citaat:
crazy88 schreef op 13-02-2007 @ 01:02 :
myn ex was juist terughoudend op sexgebied, niet veel aan dus.
Ben uiteindelijk overgestapt naar een nieuwe relatie en het bevalt me nu prima. Hij staat voor veel dingen open
ah vandaar dat je zo'n spijt hebt ( zie L&R )
Oud 23-02-2007, 20:53
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
sweet_robin schreef op 22-02-2007 @ 22:50 :
rachen
Oud 25-02-2007, 21:36
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sweet_robin schreef op 22-02-2007 @ 22:50 :
hmmm lijkt me helemaal niks, het fijne aan pijpen is juist dat je zelf kan bepalen hoe diep iets in je strot komt vanwege de onaangename kokhalsreflexen
als een goser dan lekker ongeremd in me keel gaat staan lope rachen komt het bij mij niet goed hoor!,
En je studeert nog wel voor animal....
Oud 01-03-2007, 09:54
Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 12:38 :
hahaha..... nee niet helemaal...

Je n..kt de mond (soort deepthroath).... jij bepaalt hoe je het doet en hoe ver....
eens geprobeerd, vond het niet leuk... week lang keelpijn gehad.
Oud 04-03-2007, 17:35
Verwijderd
Hm, het lijkt me vrij nutteloos. Als je dan toch een penis in iemands mond steekt, is het toch stukken leuker als zij daar aan zuigt en likt ipv maar een beetje stil te liggen. En als je zonodig zelf je penis in en uit iets wil bewegen, dan heeft zo'n meisje ook nog een vagina waarmee dat kan, stuk gezelliger voor haar. Maargoed, ieder z'n voorkeuren.

En over de andere discussie: je kunt toch best een keertje iets uitproberen omdat je vriend dat graag wil, ook al denk je zelf niet dat je het boeiend gaat vinden (als je vooraf denkt dat je het vreselijk gaat vinden moet je 't niet doen natuurlijk). Maar als het eenmaal is uitgeprobeerd en 't meisje zegt dat ze het niet zo fijn vond ('ik vond het minder' betekent 'ik vond het minder dan leuk/prettig/lekker' a.k.a. 'ik vond het niet zo leuk/prettig/lekker', en dus niet 'ik vind het wel ok'), dan vind ik het wel gek als je alsnog denkt 'komop, gaan we nog eens doen'; ik zie er de lol niet van in om seks te hebben met iemand die het maar een beetje aan het uitzitten is.
Oud 05-03-2007, 18:39
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 13-02-2007 @ 07:44 :
ah vandaar dat je zo'n spijt hebt ( zie L&R )

Ik vind het wel relaxt, maar een beetje voorzichtigheid neem ik toch wel in acht.
Oud 05-03-2007, 20:18
Zeemeermin
Zeemeermin is offline
Ik zou het zelf iig niet willen doen.
Oud 06-05-2009, 07:29
kimpy90
kimpy90 is offline
Hoi, je moet het gewoon rustig opbouwen en het kan echt lekker zijn (dus ook voor het meisje) maar je met het niet overhaasten, ze moet zeg maar wennen aan het gevoel in haar keel (beetje zelfde als met deepthroaten) als je daaraan gewend bent kan het heel intens en lekker voelen voor beide

je moet maar eens kijken op: ***

X Kim

Laatst gewijzigd op 06-05-2009 om 12:53. Reden: doen we maar niet
Oud 06-05-2009, 07:41
Verwijderd
wintopic en geweldige up
Oud 06-05-2009, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind ups op seks altijd wel interessant.. grappig wat mensen toen zeiden die hier nu nog steeds komen.. in hoeverre ze veranderd zijn
Oud 06-05-2009, 12:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind zo'n grote up wel een slotje waard.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten