![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vannacht weer es gedaan en het was leuk ![]()
||
Citaat:
|
Ik pijp niet om de macht of om het pesten.
![]() Ik pijp om zijn genot, en daar geniet ik weer van. Pijpen is sowieso iets wat je samen doet. Hij beweegt mee, kronkelt, kreunt, commandeert soms, smeekt soms, pakt mijn hoofd vast, trekt soms mijn hoofd terug als het te erg wordt, en soms beweegt hij alleen in mijn mond en dan zijn we aan het face fucken. Het initiatief, de macht, wie de actieve partij is wisselt voortdurend. Net als gewone sex dus. Ik zie echt het probleem niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En als je een mond of een stuk kipfilet neukt zonder dat die mond of dat stuk kipfilet zelf initiatief neemt bouw je die spanning dus niet op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
"fysiek" gezien is het een onderdeel van sex voor mij. Maar sex is dan ook weer iets wat met erg veel wederzijds respect te maken heeft voor mij; daar is bij face fucking nou niet echt sprake van vind ik.
Voor degenen die er een kick oid van krijgen; lekker doen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het voor iemand prettig is om gefacefucked te worden. Dus iig even overleggen..... maar ik zal niet snel een facefucker worden denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hm, het lijkt me vrij nutteloos. Als je dan toch een penis in iemands mond steekt, is het toch stukken leuker als zij daar aan zuigt en likt ipv maar een beetje stil te liggen. En als je zonodig zelf je penis in en uit iets wil bewegen, dan heeft zo'n meisje ook nog een vagina waarmee dat kan, stuk gezelliger voor haar. Maargoed, ieder z'n voorkeuren.
En over de andere discussie: je kunt toch best een keertje iets uitproberen omdat je vriend dat graag wil, ook al denk je zelf niet dat je het boeiend gaat vinden (als je vooraf denkt dat je het vreselijk gaat vinden moet je 't niet doen natuurlijk). Maar als het eenmaal is uitgeprobeerd en 't meisje zegt dat ze het niet zo fijn vond ('ik vond het minder' betekent 'ik vond het minder dan leuk/prettig/lekker' a.k.a. 'ik vond het niet zo leuk/prettig/lekker', en dus niet 'ik vind het wel ok'), dan vind ik het wel gek als je alsnog denkt 'komop, gaan we nog eens doen'; ik zie er de lol niet van in om seks te hebben met iemand die het maar een beetje aan het uitzitten is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het wel relaxt, maar een beetje voorzichtigheid neem ik toch wel in acht. ![]()
|
![]() |
Hoi, je moet het gewoon rustig opbouwen en het kan echt lekker zijn (dus ook voor het meisje) maar je met het niet overhaasten, ze moet zeg maar wennen aan het gevoel in haar keel (beetje zelfde als met deepthroaten) als je daaraan gewend bent kan het heel intens en lekker voelen voor beide
je moet maar eens kijken op: *** X Kim Laatst gewijzigd op 06-05-2009 om 12:53. Reden: doen we maar niet |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Psychologie |
Muziek #3 Dolores | 488 | 24-09-2005 20:46 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37 WolterB | 490 | 09-09-2005 13:46 | |
Muziek |
16 April ROCK N FUCKING ROLL (kade zaandam) PaulieStriker | 31 | 28-04-2005 09:13 | |
Muziek |
Gothic (?) bandjes Joan | 19 | 07-04-2004 12:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Fuck! It's me! Make Yourself | 2 | 26-12-2001 10:35 |