| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar bedankt voor je tip
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ik ga naar een kliniek in Leidschendam. Het Larikshof. Amsterdam wilt me niet hebben en bij Den Haag ben ik al uitgeleerd.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@lentekriebel: Soms kan je veel zeggen, maar moet je je mond houden, dat doe ik dan ook maar... Daarom alleen: (})
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het opruimen gelukt?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu ga ik mn arts bellen... Brr, beetje eng, maar ik wil dit echt weten, het mocht, het is niet raar, het is goed. Eerst even opschrijven wat ik ga zeggen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ongelooflijk wat voor een moeite er wordt gedaan om alle college's toch door te laten gaan...
Natuurlijk is het allemaal niet ideaal, zoals ze zelf al zeggen, en het is natuurlijk ook voor hunzelf, maar ik vind het super dat ze dat allemaal doen ed. Het HBO hoeft niet naar het buitenland om te kijken hoe het anders kan, ze kunnen gewoon bij de universiteiten in Nederland gaan kijken (of iig bij de UU, met andere universiteiten (op de Universiteit Leiden na dan heb ik geen ervaring). Ze kunnen daar zoveel van leren, denk ik. Al is het alleen al om van al die onzin af te komen dat het niet mogelijk zou zijn ed...universiteiten kunnen het ook en die hebben toch echt meer studenten ed (misschien ook wel meer ruimte ed, maar goed, zo zielig is het hbo nu ook weer niet).Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou even beginnen aan dat stomme verslag en dan bedhangen.
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |