Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2007, 20:30
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben nog verder gezakt dan t punt waarop ik begon..
kon dat nog? dat blijkt maar weer..
Oud 01-02-2007, 20:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gadverdegadver, hget loopt allemaal niet zoals het moet.
Oud 01-02-2007, 21:17
Ann
Ann is offline
Woohoo ik mag dus, ga ik twee dagen school missen (h) maar mijn ouders vonden de cijfers van de tentamenweek goed genoeg. Oeh =D
Oud 01-02-2007, 21:19
Souris
Souris is offline
bah wat een naar eind van zo n geweldig feest.
nouwja het was zo leuk in het weekend
maar nu door misverstanden denk ik is er ruzie

wat voel ik me hier kut over
ach ik laat iedereen maar ff uitrazen,das misschien het beste..
Oud 01-02-2007, 21:30
Verwijderd
Kut, een van mijn beste vriendinnen heeft sinds maandag een vriend. Gisteren zijn we met hem en zijn vrienden uit geweest en daarna is ze met hem mee naar huis gegaan... Nu hoor ik net van een andere vriendin dat het een enorm foute gast is En ze was nog zo aan het twijfelen of ze er geen spijt van zou krijgen als ze nu al met hem naar bed zou gaan. oooh, en nu moet ik het slechte nieuws gaan vertellen. Bah
Oud 01-02-2007, 21:41
Ann
Ann is offline
Oh jezus, waarom chat ik dan ook met zulke mensen. Het is je oom!! ja nou, hij moet opkutten, ik doe hem nog eens wat.

wat moet ik nou met smsjes als:
de dood ook

als ik zeg dat gelukkig zijn een keuze is...

njaa laat ook maar, ik bekommer me niet meer om hem.

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 21:50.
Oud 01-02-2007, 21:57
Ann
Ann is offline
smsje:
het is gedaan.

Verdomme zijn vrouw is niet te bereiken wat haat ik dit, ik geloof hem toch niet hij heeft het al 56 keer geprobeerd...
Oud 01-02-2007, 22:14
__
__ is offline
wat een ontzettende tyfusdag. ik wil gewoon echt gaan slapen nu en me niet meer druk maken en kut voelen maar dat is geen optie, want dan heb ik het morgen tijdens mn tentamen alleen maar moeilijker. die discipline van mij is echt om te janken. pff hart luchten is fijn.
Oud 01-02-2007, 22:24
Verwijderd
Waarom doet Sabn het niet

En morgen, morgen ga ik er weer voor. Het moet nu echt afgelopen zijn hiermee. *vastberaden*
Oud 01-02-2007, 22:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 01-02-2007 @ 21:00 :
Bij mij helpt het altijd om zomaar ergens te beginnen, en op die manier een aantal stukken te schrijven, die ik later naar elkaar toe 'schrijf'. Het begin en einde van een stuk tekst komt daarom ook altijd op het laatst. Misschien is die aanpak ook wat voor jou?
Dat is nou net het vervelende, ik moet altijd eerst een inleiding, anders kom ik echt niet verder. Heb jouw manier wel eens geprobeerd toen de inleiding weer eens niet opschoot, maar dat werkte niet.

Maar bedankt voor je tip
Oud 01-02-2007, 22:33
Verwijderd
ik heb me de hele dag rotgerend. Echt van hot naar her, ik ben kapot, wil het liefste mn bed in. Ach morgen stap ik lekker in de thalys voor 3 daagjes <3
Oud 01-02-2007, 22:37
Moustache
Moustache is offline
Ik heb mn tentamen misschien nog wel gehaald ook! w00tw00t!
En t was echt een relaxte avond, jammer dat ie niet zo lang duurde. Ik heb genoten
Oud 01-02-2007, 22:44
Verwijderd
Ja godver ik ben ALTIJD op tijd klaar met werken en natuurlijk nu niet. Kan ik weer filosofie gaan herkansen, terwijl dat m'n op 1 na beste vak is, zo zonde
Oud 01-02-2007, 22:54
Verwijderd
En ik voel me er gewoon echt klote door nu
Oud 01-02-2007, 22:56
Verwijderd
het gaat niet zo best
maarjaa wel fijn geknuffeld vanavond en een klein beetje verliefd.
Oud 01-02-2007, 23:06
Tink*
Tink* is offline
Huhu drukke dag. Eerst bijna niet geslapen door die stomme volle maan. *boos kijkt naar maan en door midden splijt* en dan heel vroeg op om een tentamen te maken. Ik weet niet hoe ik het gemaakt heb, ik zie wel. En gezellig bijgekletst met vrienden en vriendinnen. Daarna snel naar huis om boodschappen te doen, nog even hardgelopen en gedoucht en daarna weer snel door naar toneel. Daarna een vriendin opgehaald en hier gaan eten. En ik heb een bekeuring van de politie gekregen, echt serieus, ga boeven vangen ofzo. Ik kon er op zich wel om lachen, andere mensen zouden dan heel chagrijnig zijn, maar volgens mij ben ik chagrijnig nog steeds best vrolijk. Maar alleen maar beter natuurlijk. Toen die vriendin weer weg was nog even aan een project gewerkt. Morgenochtend hopelijk afmaken en dan heb ik die ECTS ook weer binnen. Gaat lekker zo. Ik vraag me alleen af waarom ik de moeilijke vakken wel haal en de simpele niet.
Oud 01-02-2007, 23:15
Verwijderd
Wat een gespam maar pff het lukt allemaal niet meer en dat terwijl ik nu nogm oet beginnen met filosofie. maar als ik dat nu ga doen heb ik een veel te korte nacht voor mijn doen, heb veel te veel slaap nodig
Oud 01-02-2007, 23:29
Verwijderd
Mrr, ik ben onverstandig geweest.

Morgen weer vroeg opstaan, en ik heb. geen. zin.
Oud 02-02-2007, 00:44
Verwijderd
Ik ben dus net - nouja, anderhalf uur geleden - gigantisch door mijn knie heen gezakt. T doet verdomde pijn, alles werd zwart met sterretjes en bah, t was gewoon eng. En nu zit ik hier en iedere houding doet pijn, zelfs liggen, dus ik wil niet slapen en verdomme, nou kan ik zaterdag nóg niet naar Amsterdam.
Oud 02-02-2007, 06:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Verdrietig. Dat is wel hoe ik me elke dag voel
Oud 02-02-2007, 07:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Frustratie, dat is wat ik op dit moment voel. Misschien is het weekend nog niet zo'n slecht idee.
Vandaag moet ik het boek van aardrijkskunde samenvatten, boodschappen doen, mijn nieuwe stageplek bellen voor een kennismakingsgesprek en naar het kno-onderzoek voor mijn opleiding. En eigenlijk wilde ik ook nog de ramen wassen.
Maar ik heb nergens zin in...
Oud 02-02-2007, 07:32
Nijn*
Nijn* is offline
Eerste uur overgeslagen, maar nu moet ik toch echt wel naar school.. Ga ik mijn essay nog afkrijgen? Ga ik vanavond naar het schoolfeest? Ga ik het redden of is het beter om gewoon lekker in rust m'n essay af te maken en de rest van de avond niets te doen? Zucht... ik weet het niet, ik wil niet, ik bleeeh..
Oud 02-02-2007, 08:50
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-02-2007 @ 10:20 :
Al kon je op de korfbal wel huilen, maar als je nu zou huilen, ben je misschien bang dat alles meteen komt ofzo?

Hoe zit het met die kliniek in den haag of a'dam waar je misschien heen zou kunnen?
Ja, vroeger kon ik wel huilen, maar nu absoluut niet meer. En ik ben nergens bang voor. Ik zit alleen heel erg vast.

En ik ga naar een kliniek in Leidschendam. Het Larikshof. Amsterdam wilt me niet hebben en bij Den Haag ben ik al uitgeleerd.
Oud 02-02-2007, 08:53
Eend
Eend is offline
Als die twee gasten nou van de afdeling zouden verdwijnen, dan hoefde ik geen last te hebben van hun spanningen en konden we in alle rust en vrede verder
Oud 02-02-2007, 09:13
Verwijderd
omg....

Een 7,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ja hoor, HET VIEL MEE!!!

@Dolce: gefeliciteerd!
Oud 02-02-2007, 09:43
Verwijderd
bleh. Hij heeft me vannacht om 1.30 (!!!) een smsje gestuurd of ie me mocht bellen omdat ie zijn twijfels heeft over onze relatie. Denk je dat je eindelijk de ideale jongen hebt gevonden, valt ie natuurlijk niet op jou. Ik heb zin in janken uit te barsten...
Oud 02-02-2007, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 01-02-2007 @ 23:31 :
Dat is nou net het vervelende, ik moet altijd eerst een inleiding, anders kom ik echt niet verder. Heb jouw manier wel eens geprobeerd toen de inleiding weer eens niet opschoot, maar dat werkte niet.

Maar bedankt voor je tip
Neem een inleiding die je al eens gemaakt hebt als voorbeeld en pas daar de dingen in aan zodat het van toepassing is op het verslag van nu. Daarna kun je altijd nog andere dingen veranderen, maar dan heb je iig iets. Ik ben bagger in 'zomaar' inleidingen schrijven, ik doe het dus meestal zo, werkt best. Is wel niet zo vernieuwend, maar dat hoeft ook niet, lijkt me, dat komt wel in de rest van je verslag als je dat graag wilt.

@lentekriebel: Soms kan je veel zeggen, maar moet je je mond houden, dat doe ik dan ook maar... Daarom alleen: (})
Oud 02-02-2007, 10:02
Roosje
Roosje is offline
Blablabla, vergadering. -_-' Wat betekent dat ik zo meteen weer terug mag door dit heerlijke rotweer dat ik helemaal te gek vind. <3 En ik luister The Other Side Of Me en een jaar geleden ging het nog over mij maar nu niet meer, nu weet ik onderhand wie ik ben en wat ik ben en gaat het goed.

So I will never stop believing that I will love myself someday. En het heeft gewerkt.

En ik moet mijn NaNo herschrijven want het is zozozoveel beter dan ik dacht.
Oud 02-02-2007, 10:26
Verwijderd
Bluh, ik had zulke mooie plannen voor vandaag. Ik zou allemaal dingen doen waar ik blij van word, zoals mn kamer opruimen, leuk aankleden. Dan een paar moet-dingen, zoals de arts opbellen, naar de opticien, verslag schrijven en vanmiddag sporten. Maar ik heb buikpijn en ben moe en heb nergens zin in. Weet nog niet of ik mezelf nu ga verplichten of een baaldagje inlas. Oh neenee, ik moet echt die paar dingen doen.
Oud 02-02-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-02-2007 @ 11:26 :
Bluh, ik had zulke mooie plannen voor vandaag. Ik zou allemaal dingen doen waar ik blij van word, zoals mn kamer opruimen, leuk aankleden. Dan een paar moet-dingen, zoals de arts opbellen, naar de opticien, verslag schrijven en vanmiddag sporten. Maar ik heb buikpijn en ben moe en heb nergens zin in. Weet nog niet of ik mezelf nu ga verplichten of een baaldagje inlas. Oh neenee, ik moet echt die paar dingen doen.
Misschien voel je je juist wel beter als je ze gedaan hebt?
Oud 02-02-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-02-2007 @ 11:28 :
Misschien voel je je juist wel beter als je ze gedaan hebt?
Ja dat klopt, maar ik een enorme drempel voor mn neus liggen. Maar goed, ik ga maar ff verder met opruimen, dat moet wel lukken denk ik...
Oud 02-02-2007, 10:45
Verwijderd
Zo, eindelijk ben ik er eindelijk doorheen. Zeven tentamens zijn best dodelijk, maar gelukkig begin ik over iets meer dan een uur aan de laatste en dan direct naar Enschede <3 ^^
Oud 02-02-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-02-2007 @ 11:33 :
Ja dat klopt, maar ik een enorme drempel voor mn neus liggen. Maar goed, ik ga maar ff verder met opruimen, dat moet wel lukken denk ik...
Snap ik, anders was het geen probleem geweest... Is het opruimen gelukt?
Oud 02-02-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-02-2007 @ 12:21 :
Snap ik, anders was het geen probleem geweest... Is het opruimen gelukt?
*Knikt* Net klaar.
Nu ga ik mn arts bellen... Brr, beetje eng, maar ik wil dit echt weten, het mocht, het is niet raar, het is goed. Eerst even opschrijven wat ik ga zeggen.
Oud 02-02-2007, 11:25
Verwijderd
Ja, tuurlijk wil ik weer dat het wordt zo als het was. Of nouja, niet helemaal, dat kan natuurlijk niet. We zijn ondertussen ruim 1,5 jaar verder. Maar nee, ik druf niet, ik ben bang dat ik verkeerde dingen ga zeggen. Dat ik teveel verwacht. Dat ze totaal niet meer op mij zit te wachten. Ik had met mezelf afgesproken dat ik na mijn toetsen eraan zou gaan werken, iets van me zou laten horen. Nu zijn mijn toetsen voorbij en wat doe ik eraan? He-le-maal niets. Bah, bah, wat een softie ben ik ook.
Oud 02-02-2007, 11:32
Verwijderd
Ongelooflijk wat voor een moeite er wordt gedaan om alle college's toch door te laten gaan... Natuurlijk is het allemaal niet ideaal, zoals ze zelf al zeggen, en het is natuurlijk ook voor hunzelf, maar ik vind het super dat ze dat allemaal doen ed. Het HBO hoeft niet naar het buitenland om te kijken hoe het anders kan, ze kunnen gewoon bij de universiteiten in Nederland gaan kijken (of iig bij de UU, met andere universiteiten (op de Universiteit Leiden na dan heb ik geen ervaring). Ze kunnen daar zoveel van leren, denk ik. Al is het alleen al om van al die onzin af te komen dat het niet mogelijk zou zijn ed...universiteiten kunnen het ook en die hebben toch echt meer studenten ed (misschien ook wel meer ruimte ed, maar goed, zo zielig is het hbo nu ook weer niet).

Citaat:
sonho schreef op 02-02-2007 @ 12:24 :
*Knikt* Net klaar.
Nu ga ik mn arts bellen... Brr, beetje eng, maar ik wil dit echt weten, het mocht, het is niet raar, het is goed. Eerst even opschrijven wat ik ga zeggen.
Goed van je.
Oud 02-02-2007, 11:49
Yana
Yana is offline
Volgens mij heb ik mijn moeder heel erg gekwetst en daar baal ik van.

Maar eigenlijk was ik gewoon eerlijk. Te eerlijk. (Kan dat eigenlijk, té eerlijk zijn?) Ik heb haar precies gezegd wat ik dacht. Geen interesse in mij. Nooit tijd, zin. Helaas was het gesprek over de telefoon en gigantisch slecht getimed, waardoor ik het idee heb dat we met een half gesprek geëindigd zijn.

Vannacht in mijn hoofd een veel te lange brief aan haar geschreven, terwijl ik zo moe was en wilde slapen. Ik weet nu in ieder geval wel beter te verwoorden wat me dwars zit. Haar hart is nu omringd met onverschilligheid en oppervlakkigheid. Haar liefde en haar zorg naar anderen toe is omgeslagen, alleen nog gericht op haarzelf en haar vriend. Weg dochter. En maar zeggen dat je je nergens van bewust bent..

Morgen zie ik haar, op de verjaardag van mijn broer. Ben erg benieuwd hoe dat gaat worden...
Oud 02-02-2007, 12:09
Ann
Ann is offline
Okee hij leeft nog, gelukkig. Ik wist wel dat hij het niet zou doen. Na 10x bellen heb ik zijn vrouw toch te pakken gekregen, ze snapte er niets van, nou ja misschien was ik ook wel een beetje in paniek.

Verder vannacht lopen spugen, ik weet niet of het door de spanningen kwam of iets anders, maar heb nu ook koorts, dus zou wel gewoon een keer echt ziek zijn. Bah
Oud 02-02-2007, 12:25
Verwijderd
Argh wat een kutbegin van het weekend

Edit: KUTKUTKUT ik wil slapen.

Laatst gewijzigd op 02-02-2007 om 12:50.
Oud 02-02-2007, 13:09
Roosje
Roosje is offline
HA mijn iPod is er en hij is duisentlief.

Edit: En mijn oude oordopjes passen bij mijn nieuwe iPod en andersom. Dilemma. Waar een Roosje zich al niet druk om maakt.
En ik word vrolijk van de lol die ik met mezelf heb, van met mijn vingers knippen wanneer een automatische schuifdeur opengaat, van de kinderdrang die ik krijg wanneer ik mijn kleine nichtje zie dat hier is. Het is leuk. En mijn vriendje is er over anderhalf uur, w00tw00tw00t. <33333

Laatst gewijzigd op 02-02-2007 om 14:01.
Oud 02-02-2007, 14:10
Moustache
Moustache is offline
Ik had in de trein met fijne muziek in mn oren even een besef van hoeveel gave dingen ik eigenlijk mee heb gemaakt met mensen om wie ik geef en waarvan nu meer dan ooit blijkt hoeveel ze ook om mij geven. Ik voelde me om even in clichés te vervallen dankbaar. Relaxt gevoel.
Oud 02-02-2007, 14:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb net de ramen gedaan, het hek gepoetst en de vloer van de galerij geschrobt. En dat allemaal omdat de buurman zo'n negatief/positief overkomende opmerking maakte toen hij zag dat ik bezig was met de ramen... Ach ja, ik wil geen gezeur van hem, en oke, door mijn chagrijnigheid hierover is het ook meteen gedaan. Hoeft het de komende twee maanden ook niet meer, als ik toch helemaal geen tijd heb. Dat is dan weer het voordeel.
Nu nog het hele huis swifferen, als ik dan toch bezig ben in de keuken (waar ik allemaal vieze voetstappen heb gezet door het water-halen), kan ik net zo goed alles weer doen. Dan komt samenvatten vanavond wel weer, want Vriendje moet weer tot 21.30u werken vandaag. En ik wil eigenlijk zondag bij mijn papaenmama eten, maar dat vindt hij vast niet goed, want dan moet hij nog koken als hij na het overwerken thuiskomt. *zucht* Oh, wat zal ik blij zijn als dit project afgelopen is. Zijn huidige toestand is niet goed voor mijn humeur.
Oud 02-02-2007, 15:22
rare kwast
rare kwast is offline
morgenavond alleen thuis, ga brownies bakken en me helemaal kapot eten

Oud 02-02-2007, 15:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kutje, nou moet hij vanavond niet mer iemand anders gaan zoenen eah.
Oud 02-02-2007, 15:49
Nebel
Nebel is offline
Zucht.
Ik moet de trein halen maar mn benen zijn week en als ik opsta ben ik meteen duizelig, MAAR ER IS NIETS AAN DE HAND.
Oud 02-02-2007, 15:54
Saarah
Saarah is offline
Ik trek het me ook gewoon veel te erg aan. Maar dit is zo fucking moeilijk allemaal.
En ik ga hem even bellen. Neem op, please.

[edit] gefrustreerd.

Laatst gewijzigd op 02-02-2007 om 16:16.
Oud 02-02-2007, 17:03
Ann
Ann is offline
Ben bij de dokter geweest. Ze ging kijken wat het was en alles, heb nu nog geen idee maar toch. Ze ging met de internist bellen, als ik me zieker ga voelen moet ik er langs wss alleen vanwege de uitslag, nou ja zou wel goed zijn allemaal.
Oud 02-02-2007, 17:10
coopergirl
coopergirl is offline
dr phil vandaag ;x ;x
Oud 02-02-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 02-02-2007 @ 11:26 :
Mn kamer opruimen-->Done!
Leuk aankleden-->Done!
De arts opbellen-->Done, maar ze was er niet.
Naar de opticien-->Niet gedaan, doe ik morgen.
Verslag schrijven-->Ga zo beginnetje maken.
Vanmiddag sporten-->Niet gedaan.
Best redelijk. Mn lunch werd een eetbuibraken maar ik weet mn trigger en daarna ben ik gaan slapen. Werd wakker gemaakt om te eten, gelukkig hoefde ik nu niet na te denken wat en of ik ging eten (en het blijft binnen). Voel me wel heel rot nu. Mn buik is opgezet en dat van twee pannenkoeken en ik ben moe? Nou even beginnen aan dat stomme verslag en dan bedhangen.
Oud 02-02-2007, 18:32
darkfairy
darkfairy is offline
val kapot

Regels voor berichten