Oud 05-02-2007, 18:26
rare kwast
rare kwast is offline
zie je die muur? ja die hele hele hele hoge
dat is mijn muur en ik knal er keihard tegen aan en mn vriendin ook..
Oud 05-02-2007, 19:13
Ann
Ann is offline
Ik twijfel... 1 jaar hbo en dan uni
4 jaar hbo en dan uni...
hmmm....
Oud 05-02-2007, 19:13
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
alles ging vandaag gewoon heel slecht thuis en op school
net 1 ding te veel
Oud 05-02-2007, 19:35
Verwijderd
Weer zo lastig, ben steeds misselijk en ziekig ed, maar waar komt het van: antibiotica, iets verkeerds gegeten, gewoon grieperig, ...?

Citaat:
MiniTokje schreef op 05-02-2007 @ 20:13 :
4 jaar hbo en dan uni...
Universiteit kan dan vaak in minder dan vier jaar...misschien ook iets om mee te nemen in de beslissing? (Ik doe nu bv. in twee jaar een universitaire master (één jaar prémaster en één jaar master om precies te zijn) na mijn HBO.)
Oud 05-02-2007, 19:35
Verwijderd
Lekker dagje, heerlijk uitgeslapen en was van plan daarna te gaan leren maar toen belde een vriendin of ik mee ging shoppen, keuze snel gemaakt.
Broek gekocht voor in de zomer, jurkje voor nu, oorbellen, shirtje, en een leuke dag.
Oud 05-02-2007, 19:36
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 05-02-2007 @ 20:13 :
Ik twijfel... 1 jaar hbo en dan uni
4 jaar hbo en dan uni...
hmmm....
Je kunt toch gewoon hbo proberen en dan kijken of het bevalt of niet?
Oud 05-02-2007, 20:19
Moustache
Moustache is offline
Ik wil vooral graag zeggen.
Oud 05-02-2007, 21:10
Ann
Ann is offline
Citaat:
Miracle schreef op 05-02-2007 @ 20:36 :
Je kunt toch gewoon hbo proberen en dan kijken of het bevalt of niet?
ja dat is waar, maar ik wil dus sowieso de universiteit doen daarna, en het scheelt wel 3 jaar...
Oud 05-02-2007, 21:23
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 05-02-2007 @ 22:10 :
ja dat is waar, maar ik wil dus sowieso de universiteit doen daarna, en het scheelt wel 3 jaar...

Ik zou eerst kijken hoe het op het HBO bevalt qua niveau, stage, opbouw van de studie etc. .

vandaag alweer een heleboel jaar samen met mn vriendje.
Oud 05-02-2007, 21:43
Butterfly__X
Butterfly__X is offline
Ik voel me... Behoorlijk klote...

Ik ben weer verkeerd bezig op school, net als 3 jaar terug. Toen ben ik keihard blijven zitten, maar dat wil ik niet weer... Ik moet er wat aan doen, maar kan me er niet toe aanzetten. Het voelt alsof ik geen controle meer heb over m'n eigen leven, alsof ik 'geleefd' word...

Daarbij zitten een man en een vrouw waar ik een heel speciale band mee heb in een behoorlijke rotsituatie. Zij heeft MS + chronische bronchitis wat behoorlijke ademhalingsproblemen geeft, en ze heeft zo'n 10 jaar terug al borstkanker gehad. Nu heeft hij ook nog eens een vorm van kanker. En daar zit ik mee want ik geef verdomd veel om hun allebei... Ik ken ze van m'n werk, ik werk in een bejaardentehuis waar zij vanwege haar MS al 2 jaar woont. Eigenlijk zit ze daar totaal niet op haar plek, ze is nog geen 60 en woont tussen mensen waarvan de jongste 77 is en de oudste ruim 100. Helaas kon ze niet bij haar man blijven wonen, omdat ze niet op de meest ideale plek woonden voor een rolstoelafhankelijk persoon. Ze is altijd onwijs blij als ik weer kom, want ik heb altijd wat te vertellen en ben volgens haar dan ook het stralende sterretje van het tehuis. We houden vaak de medebewoners voor de gek, lachen om collega's of ik ga bij haar langs met m'n hond en we hebben dan ook de grootste lol samen. Super zou je denken, niks mis mee. Maar als ik zo vrolijk me haar gelachen heb enzo voel ik me daarna altijd zo kut, omdat ik weet wat voor tegenslagen ze doormaakt op het moment. En dan vind ik het zo gemeen dat sommige mensen altijd maar pech hebben, alsof het zo bedacht is? Toch kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om te zeggen 'ik ga minder met ze om' want ze zijn als m'n ouders, en misschien nog wel meer.

Dan hebben we nog de verhuisplannen van m'n ouders, ze willen van N-H naar Drenthe. Ik mag niet als ik 18 ben op mezelf gaan wonen in Maastricht, maar ze willen me wel mee hebben naar Drenthe. Dat vind ik zo oneerlijk, ze weten dat Drenthe me totaal niet trekt... (overigens niets tegen Drenthe maar het is gevoelsmatig niet mijn provincie) Het huis staat sinds september te koop en we hebben er al zo'n 6 kijkers voor gehad. Animo genoeg dus. Echter nog geen bod, maar al wel 1 kijker die terug is geweest naar de makelaar om te zeggen dat ze serieus interesse hebben. Zodra het financiele plaatje voor die mensen rond is zullen ze dus waarschijnlijk een bod doen, aldus de makelaar. En daar baal ik van. De band met m'n ouders is al sinds m'n achtste niet zo best en een verhuizing tegen mijn zin in zal het er vast niet beter op maken.

En als klap op de vuurpijl werkt m'n lichaam ook niet mee. Ik heb zware HD en vaak last van migraine. Ik zit dus met nogal wat pijn... Nu zit er voor de HD een operatie aan te komen, dus dat zal die pijn in ieder geval moeten verminderen. Maar voordat dat zover is gaan er nog zeker 3 maanden overheen met wachtlijsten enzo.

En daarom voel ik me dus klote...
Oud 05-02-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 05-02-2007 @ 17:10 :
whoei de uitslag was goed geen scheurtjes int bot alleen een gescheurde enkelband
stiekem ben ik nu ook erg opgelucht, gelukkig!
kusje en knuffel
en sterkte met de pijn die er nog is
Oud 05-02-2007, 22:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vandaag eíndelijk bij de studieadviseur geweest om te vragen hoe het nou precies zit met stages enzo. En ik mag waarschijnlijk het soort stage doen dat ik wil en één bijvak wordt waarschijnlijk ook nog goedgekeurd dus hoef ik niet nog een extra vak te doen.

Essay nog niet af en deze week heb ik ook nauwelijks tijd omdat de nieuwe periode is begonnen en ik dus weer les heb.

Morgen om 7:15 in de trein zitten, want ik heb om 9 uur college Dit is echt geen tijd voor mij, 7:15. Nouja, brood is al gesmeerd en thermosfles staat al klaar, ik ontbijt wel in de trein.
Maar ik moet nu gewoon vroeg naar bed en dat ben ik niet gewend.
Oud 05-02-2007, 22:24
Verwijderd
Nee, niet lachen, maar ik zit zowat met mn neus tegen mn computerscherm aan om de letters te kunnen lezen. Mn bril moet naar de fabriek opgestuurd worden en die ben ik dus een weekje kwijt. Mn lenzen kan ik geen hele dag inhouden, dus nu zit ik met pijnlijke ogen én ik kan niks zien. Maar goed, ik ga slapen, ben doodmoe en heb buikpijn.
Oud 05-02-2007, 22:38
Verwijderd
vandaag echt een leuke dag gehad. Nieuwe periode is begonnen en ga er vol goede moed tegenaan!
Druk druk druk dat wel. Met 17 maart het grote concert, veel extra repetities, feestjes, jaarboek en ook nog gewoon mn studie waar ik deze periode mn handen wel aan vol heb.

Oh en mn conditie gaat zooo vooruit sinds ik hardloop, gewoon zo super fijn om niet meer hijgend bij een trein aan te komen als je een sprintje moet trekken .
Oud 05-02-2007, 22:45
Verwijderd
Pfrt. Ik ben ook echt een trut he? Onzekerheid, ik heb ruimte nodig even want het is ineens wel heel veel en aargh! Maar hij is er veel te lief voor, en ergens stelt dat me ook wel gerust. Niet zo stressen, slápen.
Oud 05-02-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 05-02-2007 @ 23:45 :
Pfrt. Ik ben ook echt een trut he? Onzekerheid, ik heb ruimte nodig even want het is ineens wel heel veel en aargh! Maar hij is er veel te lief voor, en ergens stelt dat me ook wel gerust. Niet zo stressen, slápen.
Komt wel goed. Je bent helemaal geen trut.
Oud 05-02-2007, 23:06
Verwijderd
Soms wel Eigenwijs he
Oud 05-02-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 06-02-2007 @ 00:06 :
Soms wel Eigenwijs he

Grrrrrrrr. Trut!
Oud 05-02-2007, 23:10
Verwijderd
Voila. :]

Nee maar echt. Het gaat beter, de ups zijn wél sterker dan de downs. En dat is een begin.
Oud 06-02-2007, 00:34
Verwijderd
intuitieoverdosis
Oud 06-02-2007, 01:28
A loved one
A loved one is offline
k kan ook niks goed doen

mean people suck
Oud 06-02-2007, 04:29
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 06-02-2007 @ 00:10 :
Voila. :]

Nee maar echt. Het gaat beter, de ups zijn wél sterker dan de downs. En dat is een begin.
Wel goed bezig Volhouden zo!

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik goed bezig was, maar ben alleen maar kapot aan het gaan. Heb gisteravond mezelf weer verminkt. Toen een lang telefoongesprek gehad met m'n ex. Ik kan maar niet begrijpen dat haar gevoelens voor me weg zijn. Het maakt me kapot.

Ondertussen lijkt alles een zinloze bezigheid. Eten, drinken, slapen, sporten, wakker zijn, het lijkt gewoon allemaal even zinloos. Ik eet dan ook al dagen veel te weinig. Niet uit overwegingen dat ik mezelf te dik vind, geen honger heb of whatever. Maar gewoon omdat ik in m'n stoel achter de computer blijf zitten en er de zin niet van inzie om iets klaar te gaan maken. Waar doe ik het nog voor? Waar leef ik nog voor? Ik weet niet hoe lang ik het nog op kan brengen.
Oud 06-02-2007, 05:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-02-2007 @ 05:29 :
Ondertussen lijkt alles een zinloze bezigheid. Eten, drinken, slapen, sporten, wakker zijn, het lijkt gewoon allemaal even zinloos. Ik eet dan ook al dagen veel te weinig. Niet uit overwegingen dat ik mezelf te dik vind, geen honger heb of whatever. Maar gewoon omdat ik in m'n stoel achter de computer blijf zitten en er de zin niet van inzie om iets klaar te gaan maken. Waar doe ik het nog voor? Waar leef ik nog voor? Ik weet niet hoe lang ik het nog op kan brengen.
Dat gevoel ken ik. Zo voel ik het ook
Het enige wat je kunt doen is jezelf oprapen en doorleven en dan maar hopen dat één dag komt waarop je jezelf weer beter voelt, en nog beter en uiteindelijk weer helemaal gelukkig. Die tijd schijnt te komen

En dat is precies wat ik nu aan het doen ben (al moet ik zeggen dat ik me af en toe wel beter voel, dat ik lol heb ik wat ik doe, maar dat gevoel ebt meestal snel weer weg en dan komt 'het leven is zo zinloos nu' weer naar boven).
Oud 06-02-2007, 09:07
Verwijderd
Woehoe! mijn handelingsdeel Nederlands precies om 10.00 uur ingeleverd. Een paar minuten later en ik had geen diploma meer kunnen halen . Goed. Gisteravond had ik een feestje en, zoals gewoonlijk, bleef ik weer lang hangen. Ik was om half 4 thuis en toen moest ik dus nog wat aan dat handelingsdeel doen, maar internet op mijn kamer deed het niet! Nouja, toen heb ik maar een kwart van mijn normale dosis risperdal (onee, nu is dat een derde, ik mocht afbouwen) genomen en heb 4 uurtjes geslapen. Toen naar school gegaan en het handelingsdeel afgerond. En het gekke is, ik ben met 4 uurtjes slaap en 0,5mg risperdal een stuk wakkerder dan met 10 uur slaap en 2 mg risperdal!
Oud 06-02-2007, 09:47
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 06:46 :
Dat gevoel ken ik. Zo voel ik het ook
Het enige wat je kunt doen is jezelf oprapen en doorleven en dan maar hopen dat één dag komt waarop je jezelf weer beter voelt, en nog beter en uiteindelijk weer helemaal gelukkig. Die tijd schijnt te komen

En dat is precies wat ik nu aan het doen ben (al moet ik zeggen dat ik me af en toe wel beter voel, dat ik lol heb ik wat ik doe, maar dat gevoel ebt meestal snel weer weg en dan komt 'het leven is zo zinloos nu' weer naar boven).
Hmhm. Ik snap. Zelf vind ik het moeilijk om te geloven op dit moment. Het voelt zo kut dat ik het vorige week zo goed deed en het me eigenlijk ook weer niet super veel leek te schelen en dat ik dan nu alsnog zo hard op m'n plaat ga.
Oud 06-02-2007, 09:58
kroot
kroot is offline
bah ongesteld
in gister bij therapie waren ze niet blij met mij, en daar kan ik niet zo goed tegen.
Oud 06-02-2007, 10:03
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanmiddag Rintveld bellen...
Oud 06-02-2007, 13:23
Redhair
Redhair is offline
Ik wil me niet meer kut voelen. Waarom krijg ik weer zo'n hekel aan mezelf? Constant loop ik op mezelf te schelden, als er iets fout gaat geef ik mezelf de schuld, als J. iets zegt ga ik het in mezelf steeds herhalen, om mezelf dingen te verwijten.
Met hele simpele dingen maak ik mezelf gek. Ik wil niet gek worden. Waarom voel ik me zo naar? Mis ik huis? Mis ik mama? Ik mis papa. Kankerleven, ik ben zo moe.
Ik wil weer aan de pep, ik wil weer de hele dag door snuiven en een trut worden en bot zijn en snuiven en snuiven en niks voelen, mager worden, niet meer eten niet meer slapen niet meer dromen alleen maar snuiven, pijn in je neus, pijn in je neus maar niet pijn van binnen zolang je maar doorsnuift. Maar dan wordt J. boos of hij begint ook weer en ik wil niet dat hij boos wordt en ik wil niet dat hij ook weer begint met pep en ik wil niet dat ik hem kwijt raak. Was het nog maar zomer. Toen snoven we allemaal nog, J., K., M., N., P., ik. Toen snoven we allemaal nog lekker door en we waren zo close allemaal, nu zijn J., M., N., P. en ik gestopt en gebruikt K. in zijn eentje lekker door. Maar ik spreek M. en N. nauwelijks nog en P. zit in de kliniek. Wat zeur ik toch, het is goed dat we gestopt zijn. Maar ik wil drugspepdruspepdrugsdrugsdrugs.
Oud 06-02-2007, 13:54
Nijn*
Nijn* is offline
@ Darkside: ik herken je gevoelens helaas maar al te goed.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je gewoon even sterkte wensen!!*knuff*

@ Redhair: echt zwaar k*t dat je je zo rot voelt, probeer door te zetten, en ga je trouwens nog naar tactus? Heb je misschien al andere hulp overwogen,, lijkt me niet heel erg vreemd voor iemand in jouw situatie? *hele dikke knuffel*

OT: Nog steeds ziek vandaag, maar vanochtend wel naar therapie gegaan. Dat had ik beter niet kunnen doen, denk ik. Voel me nu echt verschrikkelijk klote, want werd weer met veel te veel geconfronteerd. Dat klote eten, dat klote dieeten, dat klote compenseren, ik word er helemaal gek van. Waarom kan ik er nu nog steeds niet normaal mee om gaan, wat is het fucking probleem? Waarom vroeg ik dat aan haar en waarom gaf ze me eerlijk antwoord, want ik kon het voorspellen en dat antwoord wilde ik niet horen. Alsof het tegenovergestelde zo fijn is..

En steeds dat stemmetje weer door mijn hoofd: ik kan nu net zo goed gewoon door gaan met mezelf uit te putten, kapot te maken, want ik zit pas op een 8, en bij een 10 is het pas ernstig mis. Er is nog niets aan de hand, ik ben nog niet kapot. Het is niet ernstig, het is gewoon een klein probleempje, meer niet.
Dream on baby, ik hoor op een fucking 4 te zitten, minstens. Ik haat mezelf zo ontzettend erg, ik haat m'n leven, m'n gedachtes, dat fucking klotekut eten dat kut destructieve gedrag van mezelf, met die kutdrugs en die verrotte am.
Waarom kan ik niet veranderen, waarom val ik elke keer als het goed gaat weer terug in m'n oude gedrag? Want het ging goed, het ging fucking geweldig! Dus waarom doe ik zo, kan ik nou nooit eens normaal doen?
Oud 06-02-2007, 14:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Echt goede cijfers terug gekregen vandaag! Een 8,0 voor biologie tentamen en 8 fout bij engels luistertoets. Tussen de 6,5 en 7,5 wordt dat waarschijnlijk en dat is voor mijn doen echt woow! En gister kreeg ik al een 7,7 voor nederlands. Voor nederlands en biologie ga ik sowieso met een 8,.. de examens in, whiee! Maar de vakken waarvoor ik juist het meest bang ben moet ik nog terugkrijgen. O jeetje.

Nu maar even zo'n mevrouw van het laboratorium mailen. Het is me gelukt contact te krijgen en ze was heel aardig! Dus misschien mogen we wel een dagdeel meelopen en veel leren over leukemie.
Oud 06-02-2007, 14:14
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb echt last van het luxe-probleem. Ik wil van alles, maar niet alles kan en mag. Ik ben zenuwachtig vandaag, maar voor wat? Morgen en overmorgen zijn er wel veel toetsen, ik hoop dat ik ze haal!
Oud 06-02-2007, 15:09
Verwijderd
halleluja, internet is weer gefixt! en nog een keer halleluja, ik ben 1,2kg afgevallen terwijl ik het niet gedacht had! Ik was zelfs bang dat ik was aangkomen.
Oud 06-02-2007, 15:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vrijstelling voor het schoolkamp. Gelukkig. Hoef ik tenminste niet twee keer in één maand op kamp; en het kamp met de zwemvereniging is veel leuker (denk ik tenminste).
Oud 06-02-2007, 15:55
Verwijderd
Pfft. Mijn portemonnee is kwijt sinds zaterdag, dus ik loop te klooien met strippenkaarten en treinkaartjes
Ik wilde net een nieuw OV aan gaan vragen maar het postkantoor en het politiebureau gaan om vijf uur dicht...
Maar ik heb mijn tentamen wel gehaald een zes. En een zeseneenhalf voor dat vak dus. Ik begrijp het niet helemaal... maar het zal wel.

Had liever mijn tentamen niet gehaald dan dat ik mn portemonnee kwijt was geweest

Oh, en kan iemand me uitleggen waarom ik tegen dingen opzie die wel heel erg leuk zijn?
Oud 06-02-2007, 16:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-02-2007 @ 16:55 :
Oh, en kan iemand me uitleggen waarom ik tegen dingen opzie die wel heel erg leuk zijn?
Niet echt, ik heb hetzelfde.
Alhoewel, bij mij is het momenteel dat ik zo weinig op m'n kamer ben, dat ik geen zin heb om steeds weg te moeten.
Oud 06-02-2007, 16:15
WolterB
WolterB is offline
Jeej, melancholische buien de gekste
Oud 06-02-2007, 16:20
Ann
Ann is offline
Hou je kop alsjeblieft, je luisted toch niet naar me!
Oud 06-02-2007, 16:34
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 05-02-2007 @ 17:56 :
@ darkfairy: sterkte met je enkel! Ik heb het een aantal maanden geleden gehad en ik heb er nog steeds ontzettend veel last van! Ik hoop dat het bij jou anders is, maar je moet echt goed rustig aan doen! Sterkte!

OT: Vandaag is leuk! Eerst college gehad, errug interessant, allemaal mooie boekjes aangeschaft, daarna met een vriendin nog eventjes de stad in, tussendoor nog gesprek en daarna weer met een vriendin de stad in . En raad wie we gezien hebben koningin Beatrix en de Engelse koningin Elisabeth . Cool hè ?
Net gegeten op de universiteit, maar mijn maag doet onaardig... misschien was het eten heel zwaar, maar het kan ook zijn dat de zenuwen voor vanavond mijn maag in een knoop leggen. Tis ook wel een beetje klote dat mijn enkel zo vervelend doet... Want ik heb vandaag nog maar 1/4 deel gefietst van wat ik in totaal moet . Nu moet ik nog boodschappen doen, waar ik eignelijk totaal geen zin in heb Maarja, het moet...
Oh, ik ben zenuwachtig... niet doen niet doen... het komt allemaal goed... pff het helpt niet...
dankje ik heb er nou 4 weke last van en ben vorige week de hele week thuis moeten blijven door de pijn maarja rustig aan doe ik zeker wel ja
Oud 06-02-2007, 16:48
Saarah
Saarah is offline
En nu ga ik me even op school storten. Eerst Frans leren voor morgen, en dan alvast wat wiskunde leren tegen vrijdag, want het is best moeilijk.
Oud 06-02-2007, 16:53
Moustache
Moustache is offline
Hola, ik heb een plotselinge heropleving van mijn motivatie wat betreft studeren. Ben benieuwd hoe lang het duur _0_
Oud 06-02-2007, 17:08
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 05-02-2007 @ 23:16 :
stiekem ben ik nu ook erg opgelucht, gelukkig!
kusje en knuffel
en sterkte met de pijn die er nog is
ja ik ook
en hoeist met jou¿ *kusje en knuffel*
Oud 06-02-2007, 17:09
Verwijderd
Ai ai ai, ik ga naar een 'kennismakingsbijeenkomst' en dat is eng. Waah. En ik kom er nu achter dat dat op hetzelfde moment gepland is als mijn werkcollege. Oeps. Oh, dit gaat he-le-maal lukken met die werkcolleges.

Maar afgezien daarvan sneeuwde het vandaag, dus. <3
Oud 06-02-2007, 17:17
Verwijderd
Ben vandaag best wel ingestort. Nu zit ik bij m'n ouders me rot te voelen en bang te zijn voor de toekomst. M'n vader heeft vanwege m'n depressie een wajong(wet arbeidsongeschiktheid jonggehandicapten)-uitkering voor me aangevraagd. Misschien maak ik er kans op, ik weet het niet. Maar ik zou het niet leuk vinden om arbeidsongeschikt verklaard te worden. dat zou zo slecht voelen. Nou ja, ik zie wel wat er gebeurd.
Oud 06-02-2007, 17:36
Verwijderd
Sneeuw! We gingen gezellig met de klas naar de Gevangenpoort in Den Haag voor school en toen we buiten kwamen sneeuwde het. Terug op school woonden we een college Strafrecht bij en ik ben voor goederenrecht maar vertrokken, net als de rest van de eerstejaars ;x

Net een nieuw geluidssysteem gekocht en wat voelt het heerlijk om tevreden te zijn met je nieuwe spullen <3 Daarna belde ze en mijn dag werd nog beter ^^ gaaf!
Oud 06-02-2007, 17:44
Saarah
Saarah is offline
Ik zou willen dat deze week al voorbij was.
Oud 06-02-2007, 17:46
Verwijderd
van mij mag deze week voor altijd duren (A)
Oud 06-02-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 06-02-2007 @ 18:44 :
Ik zou willen dat deze week al voorbij was.
Anders ik wel. Zou willen dat deze hele situatie voorbij was. Dat ik gewoon weer kon lachen en plezier hebben in het leven.
Oud 06-02-2007, 17:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet het ook niet meer.

Ik geniet van mijn dekentje op de bank met een bak Ben & Jerry ijs lekker tv kijken
Oud 06-02-2007, 18:04
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-02-2007 @ 18:54 :
Anders ik wel. Zou willen dat deze hele situatie voorbij was. Dat ik gewoon weer kon lachen en plezier hebben in het leven.
Ik hoop voor je dat het snel beter gaat... Liefdesverdriet is echt iets verschrikkelijk.

Raar hoe één smsje je beter kan doen voelen.
Oud 06-02-2007, 18:08
Ann
Ann is offline
Even met mijn oom gepraat, dat was een ontzettend groot misverstand. Hopelijk gaat alles goed met de voogdij enzo. Ik heb inderdaad domme dingen gezegd. Maar weer opgelost

En echt raar, tegenwoordig word ik al vrolijk van een klein bloemetje

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten